Fredrik Skrevet April 5, 2011 Share Skrevet April 5, 2011 jeg synes det er rart at "mclaren f1" utviklern lager en slik bil som brenner og blir ødelagt... Slikt kan dessverre skje, men Gordon Murray er ikke kredidert for prosjektet så han var nok kun med innledningsvis da selve konseptutviklingen fant sted. NASA har noen av verdens beste forskere og vitenskapsmenn, men som historien har vist oss kan ting allikevel gå forferdelig galt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RoaldJ Skrevet April 5, 2011 Share Skrevet April 5, 2011 noen som vet om det finnes senkeskåler foran til e39? ble ikke helt fornød med senkefjørene på min Touring, men er bare snakk om 0.5-1 cm som skal til gidder ikke å kjøpe nytt senkesett bare for å å få den litt lavere, da driter jeg heller i det Edit... fant på GS ble litt usikker pga forklaringa i teksten her nå... hordan funker denne?? sist jeg monterte senkeskåler, så bytta jeg ut støtdemper-toppen med en lavere type... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opasb Skrevet April 5, 2011 Share Skrevet April 5, 2011 skal dra denne bilen til skien (powerdrift ) i helga for en kompis blir rått her er bilder av en liten test idag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik89 Skrevet April 5, 2011 Share Skrevet April 5, 2011 Når er dette? Hvem dager? Får vel kanskje dra ræva mi ned og knipse no bilder jeg da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opasb Skrevet April 5, 2011 Share Skrevet April 5, 2011 Når er dette? Hvem dager? Får vel kanskje dra ræva mi ned og knipse no bilder jeg da http://powerdrift.no/v2/index.php/compo ... april-2011 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet April 5, 2011 Share Skrevet April 5, 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
winchester Skrevet April 5, 2011 Share Skrevet April 5, 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Clerion Skrevet April 6, 2011 Share Skrevet April 6, 2011 Ahe ;D Nice merke Mads Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DannyRS Skrevet April 6, 2011 Share Skrevet April 6, 2011 dagens ford Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VegarVS Skrevet April 6, 2011 Share Skrevet April 6, 2011 feit ford rs 200 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eksos Skrevet April 6, 2011 Share Skrevet April 6, 2011 Dagens Hyundai Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet April 6, 2011 Share Skrevet April 6, 2011 noen som husker bergensbanen programmet på nrk? her er oppfølgern... http://www.vg.no/reise/artikkel.php?artid=10083829 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom K Skrevet April 6, 2011 Share Skrevet April 6, 2011 dagens ford Har faktisk kjørt en sånn, 650hk fullt rallycross rigga, den som fulgte med på rallycross på 90 tallet husker sikkert Thor Holm, jeg var mekaniker for ham helt til han la opp pga sykdom, det var tider det gitt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius2002 Skrevet April 6, 2011 Share Skrevet April 6, 2011 Hmm, kommer X1 i M-utgave? http://www.leftlanenews.com/bmw-x1-m.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VegarVS Skrevet April 6, 2011 Share Skrevet April 6, 2011 den kommer ihvertfall med M-sport, men om den kommer i M utgave med masse power, det vet jeg ikke.. ser ihvertfall bra ut med M-sport Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg