Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fredrik90:

Vi snakket om antenner på E34 her om dagen. Sjekka utstyrslista på min nå og fant dette:

S686A ANTENNENDIVERSITY Antenna-Diversity

Skrevet
Fredrik90:

Vi snakket om antenner på E34 her om dagen. Sjekka utstyrslista på min nå og fant dette:

S686A ANTENNENDIVERSITY Antenna-Diversity

Det vil si at du har antenna i sideruta og bakruta mener jeg. Har det samme på min bil

Skrevet

Ble ferdig med vgs på mandag, og i morgen går lærlingkontrakta mi ut, så da er jeg ferdig med skole og arbeidsløs!

Nav next? :P

Skrevet

Skal en uke på jobb jeg nå, etter å ha vært seks uker hjemme. Etter det blir det minst tre uker hjemme. :D

Skrevet

Hehe. Skal begynne på skole til høsten så må ha sommerjobb og litt til om jeg skal finansiere bmw'n. Ikke noe ferie her nei :D

Skrevet

Har gått 2 år før uten å ta ut feriedager jeg. Men nå har jeg gått til anskaffelse av frue, så da må jeg vel bare ta noen dager til syden så hun blir fornøyd :D ...ikke at jeg har noe i mot å oppsøke varmere strøk når det ligger stabilt på 12 grader og regn her på Sunnmøre for tiden.

Skrevet
Skal en uke på jobb jeg nå, etter å ha vært seks uker hjemme. Etter det blir det minst tre uker hjemme. :D

Er noen som har det. Jeg skal to uker på jobb etter fire uker hjemme. Etterpå blir det tre uker hjemme, to uker på jobb, to uker på kurs i Abu dhabi og så kun to uker hjemme før ny offshoretur. :S

Det var den sommeren. :/

Jeg som hadde satsa på lav aktivitet i sommer. :P

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...