M|Fjeld Skrevet Juni 22, 2012 Skrevet Juni 22, 2012 Maktdemonstrasjoner er altså såå gøy +1 S4'n min var en skikkelig ulv i fåreklær. Rusten, blass i fargen og manglende lister her og der. Når jeg først ga flat fjøl var det ikke mye som hang på Var litt småtrimma, så gikk rimelig greit
Kvasi Skrevet Juni 22, 2012 Skrevet Juni 22, 2012 Er det bare meg eller SUGER de automatiske bilmattevaskerne på Statoil? 20 kr. for polletten og etter min mening hjalp det ingenting, bare at jeg fikk litt såpe og vann på mattene.Vasket bilen utvendig, og tok i sammen slengen en støvsugings- og mattevaskrunde... Faen meg mye småplukk når man først setter i gang, og den gratis-støvsugern på Statoil var heller ikke mye å skryte av... Drømmer nesten mer om en bilvask konvertert til en garasje enn fete biler! Slitsomt når man bor i leilighet og ikke har tilgang til høyttrykksspyler... Buh Lenge siden jeg så en sånn mattevasker. Myye mer effektivt å høytrykksspyle mattene..
Fredrik Skrevet Juni 22, 2012 Skrevet Juni 22, 2012 Så sant Fredrik, gjelder mcer også. Tok igjen en eller annen Rsykkel for endel år siden, 600 sikkert men, han lå i ca 100 og jeg hadde en godt modifisert A3 turbo. Så foten hans gikk på gearpedalen før han dro på, putta audien i 3. og kjørte forbi. Maktdemonstrasjoner er altså såå gøy Enig, men det er viktig å velge sine "fiender" med omhu (iallefall hvis man kjører en gammel 318d med 115 HK)...
Kvasi Skrevet Juni 22, 2012 Skrevet Juni 22, 2012 Maktdemonstrasjoner er altså såå gøy +1 S4'n min var en skikkelig ulv i fåreklær. Rusten, blass i fargen og manglende lister her og der. Når jeg først ga flat fjøl var det ikke mye som hang på Var litt småtrimma, så gikk rimelig greit Tatt en god del av de også, virker som alle tror at det er kun de som har 4wd når det er vinter..
Kvasi Skrevet Juni 22, 2012 Skrevet Juni 22, 2012 Så sant Fredrik, gjelder mcer også. Tok igjen en eller annen Rsykkel for endel år siden, 600 sikkert men, han lå i ca 100 og jeg hadde en godt modifisert A3 turbo. Så foten hans gikk på gearpedalen før han dro på, putta audien i 3. og kjørte forbi. Maktdemonstrasjoner er altså såå gøy Enig, men det er viktig å velge sine "fiender" med omhu (iallefall hvis man kjører en gammel 318d med 115 HK)... Ja så klart Men 318D går jo relativt greit med litt edbjustering.
Kvasi Skrevet Juni 22, 2012 Skrevet Juni 22, 2012 Stor og tung kontra nett og liten e30 da Med endel ladetrykk
Fredrik Skrevet Juni 22, 2012 Skrevet Juni 22, 2012 Enig, men det er viktig å velge sine "fiender" med omhu (iallefall hvis man kjører en gammel 318d med 115 HK)... Ja så klart Men 318D går jo relativt greit med litt edbjustering. Jeg har hatt nok problemer med min originale 318d når det gjelder svinghjulet og clutchen til å fraråde alle fra å tukle med effekten på M47D20 motoren. Drivlinjen er ganske enkelt ikke dimensjonert til stort mer effekt enn 136 HK. Som det heter på godt dansk "nix pille"...
Fredrik Skrevet Juni 22, 2012 Skrevet Juni 22, 2012 Det er egentlig utrolig at noen klarer å være såpass frekke... http://bil.aftenposten.no/bil/--Hvor-fr ... 22259.html
Kvasi Skrevet Juni 22, 2012 Skrevet Juni 22, 2012 Det er egentlig utrolig at noen klarer å være såpass frekke... http://bil.aftenposten.no/bil/--Hvor-fr ... 22259.html Det der hørte jeg om som en såkalt vits for massemasse år siden, hvis noen nå faktisk har gjort det er det selvsagt skikkelig rævva gjort. Men dæven jeg hadde ledd om en kollega fortalte at det hadde skjedd ham i lunsjen en dag..
ls44mm Skrevet Juni 22, 2012 Skrevet Juni 22, 2012 Ble friskere kjøring etter banen tørka noe!!! Fint at gutta eier baller til å legge rompa på veggen <3 KDF
M|Fjeld Skrevet Juni 22, 2012 Skrevet Juni 22, 2012 Ble friskere kjøring etter banen tørka noe!!! Fint at gutta eier baller til å legge rompa på veggen <3 KDF 3.plass og 93 poeng på Asbø, 5. plass og 90 poeng på Moen foreløpig Dette lover BRA
Monica 325i Skrevet Juni 22, 2012 Skrevet Juni 22, 2012 Då va fagbrev som industrimekaniker bestått! God helg folkens!
ls44mm Skrevet Juni 22, 2012 Skrevet Juni 22, 2012 Jøss, rimelig seine fagprøver dere har.. Nesten halv 12 på kvelden jo Grattis. Lærlingen "min" gikk oppi fagprøva idag å... Meget bra bestått!!! Og det fortjente han helt klart PS. Ja, det lover bra. Gleder meg å se på tandem trening
wicky124 Skrevet Juni 22, 2012 Skrevet Juni 22, 2012 Så sant Fredrik, gjelder mcer også. Tok igjen en eller annen Rsykkel for endel år siden, 600 sikkert men, han lå i ca 100 og jeg hadde en godt modifisert A3 turbo. Så foten hans gikk på gearpedalen før han dro på, putta audien i 3. og kjørte forbi. Maktdemonstrasjoner er altså såå gøy Enig, men det er viktig å velge sine "fiender" med omhu (iallefall hvis man kjører en gammel 318d med 115 HK)... the new story of my (volvo) life
Anbefalte innlegg