Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Nei aldri.. Men 18 mill i pant..?

Skulle være umulig. Men det har vært Holdt en utleggsforretning står det. Det er vel tatt pant på to biler, i tillegg til en haug med aksjer. Så under den paraplyen kommer vel bilen med, sammen med resten.

Skrevet

Sakkars den som skulle klart å signere en salgsmelding uten å sjekke opp først..

Toooone.. <3

729x.jpg

Bilde av hva jeg gjør akurat nå..

b00b3c21-54cf-5f4b.jpg

Skrevet

Det er greit, det er fælt med den. Men de ac schnitzer byggde cs'ene er liksom ikke hverdagskost, engang ikke i nabolandet i øst. Så da kan man liksom ikke være uberkresen skal man ha en.

Tanklokket har jeg dog ingenting imot. Men skalle på panseret, haff..

Edit; Rattet kan være kjekt mtp kreftene under skallen.

Skrevet
Nei aldri.. Men 18 mill i pant..?

Skulle være umulig. Men det har vært Holdt en utleggsforretning står det. Det er vel tatt pant på to biler, i tillegg til en haug med aksjer. Så under den paraplyen kommer vel bilen med, sammen med resten.

Ser det står en Golf 1.6l også under den panten. :lol:

Pant tatt i

aksjer i 947168967

aksjer i 916371071

aksjer i 929172752

verdipapirkontoer(VPS)

registrert motorvogn

Motorvogner:

DL38372 BR73415

Skrevet

Var på Plumbo konsert med jobben på fredag, skulle ikke drikke så mye iom at dama har termin 1.juli .

Blei jo utrolig drita og skulle gå dama i møte for hu skulle hente meg da jeg blir overfalt av 4stk, fikk slått ned en fyr men da brekker jeg håndleddet på 2 steder.

Fikk deretter flere slag og spark og ender opp med å forstue kjeve, høyre kne og sy 10 sting på haka.

Ikke noe er som nachspiel på sykehuset :/

Skrevet

Tok du han største eller? 4 mot en er så jævlig feigt. Sån var det for ett par kompiser av meg i helgen også. Han ene bled sparket ned utsiden av et utested helt uten forvarsel og han andre havnet i bråk med flere på utsiden av et kebab sted, men han ga dem juling i steden. :)

Skrevet
Tok du han største eller? 4 mot en er så jævlig feigt. Sån var det for ett par kompiser av meg i helgen også. Han ene bled sparket ned utsiden av et utested helt uten forvarsel og han andre havnet i bråk med flere på utsiden av et kebab sted, men han ga dem juling i steden. :)

husker veldig lite, men når dama kom var han der og da fortalte han at han var der for å slåss og at han var kickbokser så regner med at han ikke var en liten svekling =/

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...