Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Men du må ikke glemme alle idiotene nå, Fredrik :)

Mange som møter folk de ikke liker og blir dumme i hodet sitt..

Idioter finner man dessverre overalt, men når blomstret de opp og ble mange?... :?

Skrevet

Det kan jeg ikke helt svare på.. Har ikke vært på byen i så mange år.

Det jeg derimot kan si med sikkerhet er at de blomstrer når de inntar alkohol de egentlig ikke tåler..

Skrevet

Det jeg derimot kan si med sikkerhet er at de blomstrer når de inntar alkohol de egentlig ikke tåler..

Sant nok. Sist jeg var skikkelig dritings hadde jeg egentlig nok med meg selv, men jeg er voksen. Istedenfor å slå løs på tilfeldige mennesker luftet jeg hodet ved å gå fra Besserud til Strømsdammen (ikke så langt fra Holmenkollen i Oslo) og halvveis tilbake igjen (ca. 10 Km) ved 4-5 tiden om morgenen. Det hjalp dessverre ikke på fylla, men jeg fikk kontroll på kvalmen... :roll:

Skrevet

Sant nok. Sist jeg var skikkelig dritings hadde jeg egentlig nok med meg selv, men jeg er voksen. Istedenfor å slå løs på tilfeldige mennesker luftet jeg hodet ved å gå fra Besserud til Strømsdammen (ikke så langt fra Holmenkollen i Oslo) og halvveis tilbake igjen (ca. 10 Km) ved 4-5 tiden om morgenen. Det hjalp dessverre ikke på fylla, men jeg fikk kontroll på kvalmen... :roll:

Kalte du på elgen på turen hjem? ;)

Skrevet

Hehe, vondt å få styr på den. Noen ganger er det best å gjøre seg ferdig med det.

Dama var ikke like fornøyd da jeg elga PÅ golfen hennes.. :roll:

Skrevet

Elger aldri jeg. :) Men, rust i øyet klarte jeg å få i dag, pirket litt med kniven på en rusten tank. Spratt selvfølgelig avpirket rust rett i øyet, og er der enda. Får det ikke ut.. Irriterende..

Skrevet

Kalte du på elgen på turen hjem? ;)

Hehehe... det er mye elg i Voksenåsen... jeg kalte og fikk svar... :-s

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...