Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

haha "Kompisen" kan slenge seg..makan til pr kåt ape! Ingen likern! :P

Og nei, han får ikke visum nettop pga sin pakistanske bakgrunn..uansett hvor brun-nordmann han prøver å bli..

Skrevet

Knapt noen nordmenn får visum til Kina om dagen... hudfargen spiller ingen rolle. Jeg vil tro at danskene kommer oss til unnsetning i Kina. Det er iallefall slik vi tradisjonelt pleier å løse slike problemer.

Skrevet
haha "Kompisen" kan slenge seg..makan til pr kåt ape! Ingen likern! :P

Og nei, han får ikke visum nettop pga sin pakistanske bakgrunn..uansett hvor brun-nordmann han prøver å bli..

Hmmm... jeg trenger åpenbart nye briller... India ble til Kina. Du tok allikevel poenget... :)

Skrevet

Siden jeg allerede har gitt opp bmw-livet..Noen som har formening om hvilken scooter jeg burde kjøpe? MAX 5k, helst billigere...skal brukes fra grønland til ensjø og tilbake..kun til og fra jobb..så er ikkeno viktig om den gjør 70-80km/t eller ikke...

tips? :D

Skrevet

Snart villig til å prøve alt så kan vel like godt høre her å..

Hadde behov for ny bil da tronarvingen kom til verden, og som mange kanskje vet så får man fort litt panikk.. Lang historie kort så kjøpte jeg noe annet en BMW dessverre.

Og det kommer kanskje ikke som noe sjokk men må ha BMW igjen :mrgreen:

Prøver da og få solgt denne

http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=34820700

Men lettere sagt en gjort.. Noen som ser noe umiddelbare feil med annonsen her? Regner med mange kommer til å nevne pris men er jo snart den billigste 2004 modellen ute..

Skrevet
Siden jeg allerede har gitt opp bmw-livet..Noen som har formening om hvilken scooter jeg burde kjøpe? MAX 5k, helst billigere...skal brukes fra grønland til ensjø og tilbake..kun til og fra jobb..så er ikkeno viktig om den gjør 70-80km/t eller ikke...

tips? :D

Suzuki fz. :)

Skrevet

Suzuki FZ50!! :D

Kjøpte meg det for 2 måneder siden for 3500, og den er fantastisk. Gjør 100 på en god dag.

002ckng.jpg

Jeg vil da påstå at det er en moped, siden den har 2 gir! :P

Skrevet
Prøver da og få solgt denne

http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=34820700

Men lettere sagt en gjort.. Noen som ser noe umiddelbare feil med annonsen her? Regner med mange kommer til å nevne pris men er jo snart den billigste 2004 modellen ute..

Personlig synes jeg det var for mange bilder, og altfor mange like bilder. Teksten syntes jeg var lettfattelig og grei.

Skrevet
Suzuki FZ50!! :D

Kjøpte meg det for 2 måneder siden for 3500, og den er fantastisk. Gjør 100 på en god dag.

[ Bilde ]

Jeg vil da påstå at det er en moped, siden den har 2 gir! :P

Trukke han kommer til å kjøpe fz noengang.. han har sett min og ler like godt hver gang.. :)

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...