Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Et london spørsmål :)

Har aldri vært i london og tenkte og overaske fruen med en tur nå :)

Ser det går fly fra torp til Standsted, ligger Standsted langt unna london by?

Ser det ligger en time med bil unna, hva er rimligst og greiest og komme seg fra fly plassen til london by på?

Hvordan er taxi priser og priser generelt i london?

Noen som har ett forslag på et greit hotel?

Vi tok tog til Standsted, tok en 3 kvarter eller noe og stasjonen er midt på flyplassen. Veldig enkelt.

Skrevet

Hundre er i bratttttttt nedoverbakke, da jeg egentlig må dreve den om for å få den til å gå så høyt på turtallet, ellers kan visst veiva knekke når den pusher 5000rpm :P

Feil moped gutta! Varvet 14.000 rpm med 24mm dellorto forgasser, 80cc Airsal sylinder og trimveiv på en MH Furia 01mod :P Gjorde hundreogtrædve på flatmark :mrgreen::lol:

Skrevet

Problemet er jo at en Furia er... en furia :P Mye morsommere og komme med en klassisk gammel moped og fyre opp 70-80km/t enn å komme på en eller annen Am6 basert moped. Det finnes jo _alt_ til en Am6 :P

Skrevet
Stemmer bra det. Idiotisk å lyve på den bilen, den er velholdt uansett kmstand.

Han jeg solgte bilen til, informerte jeg om at speedo var byttet, men jeg hadde gammle panelet og km Chippen, som jeg solgte med bilen. jeg hadde også skrivd opp km på ny speedo, så hadde korrekt kmstand.

Denne bilen har blitt solgt for 3-4 gang nå på 1 år..

fikk kontakt med selgeren i går kveld, men da var den solgt!!

Denne bilen vill jeg ha tilbake, men ikke til en sånn overpris. ser jo ikke ut lengere :(

Har vist vært av veien i vinter.. å selger informerte om div ulyder fra frem & bakstilling. ACS bakfangeren var knust. så, informerte selgeren om alt jeg viste om bilen !

Skrevet

316: Jah, minsin :D Står der til jeg finner brukte fjærbein :P

Og takk til dere som beroliget meg med E36 M3 vs. deler :P Jeg har E28en som eneste bil, så det er jo litt frustrasjon når den må stå lenger på verksted enn beregnet... Men når jeg skal ha meg E36 M3 neste år så blir den M3en strengt tatt en nr. 2 bil - så jeg kan tenke meg at det går ann å ha mer tålmodighet da... :) Tenkte å kjøpe et greit eksemplar på kun momsgrunnlag først, også spare til engangsavgift etter det :)

Skrevet
En på jobb hadde en Furia.. Hans gikk i 130, og han hadde vel motorhavari 3 ganger i året i snitt :P

AM6 er vel det man mildt sagt kan kalle lettskjært.

Skrevet
Et london spørsmål :)

Har aldri vært i london og tenkte og overaske fruen med en tur nå :)

Ser det går fly fra torp til Standsted, ligger Standsted langt unna london by?

Ser det ligger en time med bil unna, hva er rimligst og greiest og komme seg fra fly plassen til london by på?

Hvordan er taxi priser og priser generelt i london?

Noen som har ett forslag på et greit hotel?

Vi tok tog til Standsted, tok en 3 kvarter eller noe og stasjonen er midt på flyplassen. Veldig enkelt.

+1 veldig enkelt :)

Skrevet
En på jobb hadde en Furia.. Hans gikk i 130, og han hadde vel motorhavari 3 ganger i året i snitt :P

AM6 er vel det man mildt sagt kan kalle lettskjært.

Raste sikkert 4-5 ganger ifjor :P Men så kosta ikke en sylinder mer enn en 1/10 dels månedslønn heller :P

Skrevet

Hadde DR49 på min moped, bunndrag til tusen! Hadde toppfart på 115 km/t med relativt høy dreving. 24mm Dell'Orto med 140 dyse(Ja det er stort, men den kvelte seg med mindre :P).

Kjørte på hyttetur med den, 27 mil hver vei på 9500-11000rpm hele veien, så ble sylinderen solgt til Clipictrial(han er vel her på bimmers?) han kjørte mye med den han også.

Den sylinderen var ypperlig i Oslo, men ble stoppet av politi etter 2 måneder og ble avskiltet.. Fullt i en 50 sone var kanskje ikke så smart, men man er gjerne ikke det som 16åring i trafikken. Skal sies at dette var ved Brynsenteret og opp til Skøyenåsen for de som er kjent..

Skrevet
Står på Esso Andslimoen jeg, her er det liite liv på denne tiden altså..

Kos med RadioResepsjonen på P3 i natta.

Som i Andslimoen i målselv? :P

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...