Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Dr eksisterer vel ikke lenger engang ? Var vel støpejern og det?

Støpejern ja, synd, for den sylinderen var genial :)

Støpejern er konge, jeg prøver å finne et godt alternativ i 70ccm serien til puchen, men de fleste har nicasil :(((

Skrevet

DR var knall synlider det. Rimelig og greit drag.

Når man først er inne på moppesnakk.

Hadde stort sett TP85 og en liten periode med TP75 på slutten.

Synd jeg aldri fikk skikkelig tenning når jeg hadde TP85, tror man hadde fått hentet endel på topp med det.

Men var helt knall til hverdagsbruk, med skikkelig bunndrag (hvis man kan kalle bunndraget i en mopp skikkelig :P )

Skrevet
jeg ville ikke ha no trim på mopeden..kun til og fra jobb... men.hmm...er BARE oppover bakke til jobb...bratte bakker...

Men du vil jo opp til fartsgrensa igjen hvis du må bremse i en oppoverbakke... Er der frustrasjonen ligger med normale mopeder...

Skrevet

Får man en sentreringsring som kompenserer fra 57,1 (felgen) til 56,1 som jeg har på bilen min?

Skrevet
jeg ville ikke ha no trim på mopeden..kun til og fra jobb... men.hmm...er BARE oppover bakke til jobb...bratte bakker...

honda sfx er et godt alternativ da, går i 45 stort sett over alt, samme hvor bratt det er omtrent :P

Skrevet
Får man en sentreringsring som kompenserer fra 57,1 (felgen) til 56,1 som jeg har på bilen min?

Får du garantert! Hør med Dekk1 eller ei lignende sjappe, så har de nokk. ;)

Skrevet

Får du garantert! Hør med Dekk1 eller ei lignende sjappe, så har de nokk. ;)

Så forskjellen kan ikke bli for "liten" til at det går an? Blir jo en jævlig tynn ring! :P Jeg har blitt svindlet på finn, så jeg må kjøpe nye felger IGJEN... Kommet over disse:

13_1810172510.jpg

Oz Superturismo WRC

Eller disse:

150832&width=260&height=195&resize_mode=fill.jpg

IMG_0938.jpg

Hva synes folk?

Skrevet
Dr eksisterer vel ikke lenger engang ? Var vel støpejern og det?

Støpejern ja, synd, for den sylinderen var genial :)

Støpejern er konge, jeg prøver å finne et godt alternativ i 70ccm serien til puchen, men de fleste har nicasil :(((

hvorfor er nicasil et problem da? :P er jo bare bedre det. noobs som skjærer sylindere.

har faktisk en sliten DR sylinder liggende :P

men mener tp trophy er samme sylinder.

har tp86 sylinder, stempel og topp liggende til am6 om noen skulle trenge :lol:

har polini evo2, hebo manston replica og yasuni C21 til aerox liggende og :P

Skrevet

Tja, har blitt svindlet en gang før og da forsvant det 20 000 fra kontoen min mens jeg satt på fly fra Oslo til Trondheim... Det var noe pro shit som kjøpte flybilletter innenlands i Spania... Første gang jeg ikke har fått noe jeg har betalt for... Fattern har jo også blitt svindlet, kanskje det du husker? Da han kjøpte en Yaris som var stjelt :lol:!

Fikk du med deg at jeg så bilen din utenfor Alf Lie?

Skrevet
Fikk du med deg at jeg så bilen din utenfor Alf Lie?

Jepp, du har begynt å bli rusten i tulletråden ;) Skrev:

316: Jah, minsin :D Står der til jeg finner brukte fjærbein :P

Og nå svarer ikke han ene fjærbein-selgern fra Ålesund etter at jeg gav bud etter å ha rådfør meg her først... :lol:

Begynner å bli desperat, bilen må stå der enda en dag :(

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...