dutten Skrevet Juli 8, 2012 Skrevet Juli 8, 2012 litt ugunstig tid på døgnet og spørre på kanskje men vis det viser seg slik at en jeg skal handle deler av ikke skal på gatebil neste helg.. finnes det en bimmersvenn der ute som kunne tatt med et par deler til meg så vi slipper og stresse med posten og det? er snakk om 2 fjørben
Kristian H. Foss Skrevet Juli 8, 2012 Skrevet Juli 8, 2012 Noen andre som sitter på flyet på vei hjem fra kos? Mvh Kristian.
knut_olestad Skrevet Juli 8, 2012 Skrevet Juli 8, 2012 Vurderer å kjøpe meg ny beltespenne. Hva tycks?[ Bilde ] Do want!!
liffi Skrevet Juli 8, 2012 Skrevet Juli 8, 2012 Noen som kan gi no tips til polering av felger? vill ikke gå feil frem, mht at dem koster jo litt. så tenkte å polere dem, så sjekke interessen mht salg Autoglym, å pollerings ull? no spesiell klut? Noen som har peiling? Noen som veit?
spruddel Skrevet Juli 8, 2012 Skrevet Juli 8, 2012 Bare polere kanten liksom? Eller skal du våtslipe og fikse de opp? Hvis du skal polere, så er jo autoglym og poleringspadd eller poleringsduk greit. Bare å sette bilen på bukk og la den gå i 6. gir og polere Eventuelt får du jo diverse utstyr som du kan montere på drill, hvis du skal ta hele.
Tzunami Skrevet Juli 8, 2012 Skrevet Juli 8, 2012 Nei man får stå opp og rydde klar garasjen til detailing av bmw'n i morgen! blir digg å ha ordentlig blank og fin bil!
Michaelw Skrevet Juli 8, 2012 Skrevet Juli 8, 2012 Noen som kan gi no tips til polering av felger? vill ikke gå feil frem, mht at dem koster jo litt. så tenkte å polere dem, så sjekke interessen mht salg Autoglym, å pollerings ull? no spesiell klut? Noen som har peiling? Noen som veit? sjekk ut tråden min. Tror det er fra side 50 eller noe, ganske detaljert hvordan jeg tok felgene mine. De ble blanke jeg prøvde autosol mot pol, og pol vAr mer effektivt, ble blankere og alt skjedde fortere
Jørgen Lie Skrevet Juli 8, 2012 Skrevet Juli 8, 2012 Tømmer menn +1 minus litt.. Faktisk i overaskende god form etter gårsdagens ablegøyer med Stage Dolls og Dj Busk..
hermanoo90 Skrevet Juli 8, 2012 Skrevet Juli 8, 2012 Vurderer å kjøpe meg ny beltespenne. Hva tycks?[ Bilde ] Do want!! hvo selges den beltespenna ?
hermanoo90 Skrevet Juli 8, 2012 Skrevet Juli 8, 2012 Beltespenna har en pris på ca 150.000,- skuffelse*
Anbefalte innlegg