Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Fin tur da. Men da er kjekkare når det er sol og fint.

Du får ta rullebrettet ditt ned igjen :wink:

Hehe, jeg kjører bil ned jeg :) Men ja er finere når det er sol, men man må gjøre det beste ut av alt!

Stilige bilder Marius! har lyst til og ta en tur oppover der selv med kjerringa, ser ut som det er mye og se på oppover dala der :)

Takk :) Alle bilder er tatt med GoPro.

Skrevet

Andrè?

Du kan bare kopiere det du skriver fra et annet sted og lime inn her da. Jeg fikk skrevet jeg.

Skrevet

når vi først er inne på verktøy.

noen som kan anbefale en god, og ikke sykt dyr batteridrevet muttertrekker?

handler gjerne utenlands

Skrevet
Haha, tidig! Den hvite R8'en står der jaggu enda :D

Monaco er uten tvil en av de finere "landene" nedover i Europa :D

Ja Monaco er helt fantastisk, er liksom en helt spesiell atmosfære her som man ikke finner noe annet sted. Utrolig mye gromt som kjører forbi også, selv om mange av de kun kjører runder og at man til slutt oppdager at det er samme bil som har kjørt forbi resturanten 8 ganger :wink: Showoff faktoren er grise høy her føler jeg, her gjelder kun se og bli sett :)

Noe annet som er artig som gjelder både Frankrike, Tyskland og Italia er at det er overaskende mange kjente 80 talls biler som E30, W201, Peugeot 205, Golf 2 og Fiat Uno mk 1 :) Biler som er borte fra Norske veier for lengst pga rusta :(

Skrevet

eneste problemet med monaco er vel at de har ødelagt hele den hyggelige bebyggelsen med masse drit

Skrevet

faen så billig!

155 NM er det nok?

ser en makitasak som går til 450!

edit: impact driver skal jeg ikke ha, det er vel slagdrill.

Må ha en muttertrekker/impact wrench

Skrevet

bruker vel som regel 12kg når man sette til hjulbolter, men problemet er vel å få de oppe, så om makita sin er på 450, hadde jeg nok handlet den i stedet ja :)

Syke priser, å enda sykere på tilbudene sine!!!

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...