Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hmmm.. Er min datters scooter. Hun skal liksom begynne å bruke den nå. Var å henta den fra vinterlagring. Bytta baklyspære, som var det eneste jeg la merke til var galt når vi kjøpte den i fjor høst. Men nå er batteriet helt dødt og vil ikke ta lading når jeg kjører, samt at blinklysene ikke fungerer, kommer bare en slags rautende lyd fra releet. Kan det være pga flatt batteri, eller at ei pære er gåen eller at releet er gåen?

Skrevet

Rånere på sen 80-tallet. :lol:

q3ivvxa2mb1zy5806kz7.jpg

Ikke meg på bildet, men kunne lett ha vært det da dem var mine omgangsvenner på den tiden. :P

Skrevet

kjapt spørsmål.. er det mye som skal til for og få inn e36 coupe fremstoler i en e30? mie stoler er utslitt og bror min har et sett ekstra stoler som stammer fra en e36 coupe. så hadde vært lettere og billigere enn og betale dyre dommer for e30 stoler i bra stand :P

Skrevet

Understellet passer nok ikke het overens.. Jeg hadde d i ene e30'n min, men kasta de ut.. Synes ikke d passet.. Hvor holder du til da? (sitter på tapatalk).. Har to stk sportsstoler jeg liggende.. Ikke strøkne, men heller ei totalt ødelagt :)

Skrevet

Ja, de er jo selvfølgelig slitt på de "vanlige" plassene, altå venstre sidestøtte på førerstol, og setet på førerstol.. Passasjerstolen mener jeg og huske var OK :)

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...