Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det der kan jo være driftstemperaturen på en kald dag? Ser at temp nåla ikke her 100% i midten, men den er heller ikke i akkurat startet kald motor land...

Og farten spiller ingen rolle på kald motor, ser jo at turtallet ligger trygt på 5000 rpm. Eller så hadde vi sikkert hørt mange av de derre "ikke kjørt i mer enn 120 km/t før du har varmet opp motoren" :P

Er jeg ute og kjører med disse tankene?

Det der er ikke driftstemperatur på en kald dag nei.. :P Kanskje med halvdefekt termostat.

Jeg tenker på turtallet, og på at han neppe har "lunka" seg opp i 180 (mye belastning på ikke driftsvarm motor), og tenker også at har han kjørt småstygt på halvvarm motor en gang, har han sikkert gjort det flere ganger.

Mulig det er bare jeg som er i overkant skeptisk.. :P

Ser ut som driftstemp for meg. Man vil nå driftstemp på vannet lenge før man får den oljetemperaturen.

Siden fargemarkeringa på turtelleren er der den er, er det tydligvis riktig driftstemp.

Men, på en annen side, hva som er positivt med å legge ut et sånt bilde i salgsannonse, der må jeg melde pass.

Skrevet
har han en feilmelding som står å lyser gult der?

Dekktrykkskontrollen som lyser, ikke noe alvorlig.

BankID på iPhonen var jo genialt :D

Jeg frykter at BankID-mobildritt blir standard en gang, og det blir litt drit. :(

Skrevet
Grr.... BankID'n min er køddent, igjen! Funker aldri :(

Da er det deilig å ha bank ID på mobil :)

Dette har vel ikke kommet til netcom enda, såvidt jeg vet :P

Edit:

Trekkbilen kledde å taue på en rød bil denne helga! :P Synd banebilen ikke blir rød...

255247_10151931240325227_2094302106_n.jpg

Skrevet
Grr.... BankID'n min er køddent, igjen! Funker aldri :(

Da er det deilig å ha bank ID på mobil :)

Dette har vel ikke kommet til netcom enda, såvidt jeg vet :P

Edit:

Trekkbilen kledde å taue på en rød bil denne helga! :P Synd banebilen ikke blir rød...

[ Bilde ]

Datsuner står vel helst på hengere ja :P

Skrevet
Morsomt å vaske klær, å når man skal henge de opp, så finner man en hvitvasket 500-lapp :lol:

Det er ikke lov med hvitvasking ;)

Skrevet
Morsomt å vaske klær, å når man skal henge de opp, så finner man en hvitvasket 500-lapp :lol:

Er også skikkelig kriminelt å kaste penger, blir feil hos norges bank da. Så Jørgen er føkt uansett hva han gjør nå.. :)

Skrevet

Er også skikkelig kriminelt å kaste penger, blir feil hos norges bank da. Så Jørgen er føkt uansett hva han gjør nå.. :)

Var ikke heeeelt med vilje da :roll:

Men får vel bare ta støyten når de står på døra i morgen tidlig... :twisted:

Skrevet

[ Bilde ]

Datsuner står vel helst på hengere ja :P

jau :P

Skrevet

Noen som har peiling på hvordan det er med skattelettelse ved billån? La oss si at jeg kjøper en bil til 140 000 kroner og tar opp lån i min bank. Banken har noe som heter Bil Lån for unge, med en gunstig rente. Vil dette ta gjøre at jeg betaler mindre i skatt / får igjen mer på skatten når oppgjøret kommer?

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...