haybimmsen Skrevet Juli 23, 2012 Skrevet Juli 23, 2012 Neida funker den, men med mye press på når du polerer mister du mye turtall.. Men den maskinen med noen skikkelige puter + bakplate så blir det sikkert bra Håpe bilxtra har skikkelige puter, å bakplate, håpe Igrunn de har ei bra maskin til meg også som ikke kosta 3k.. Fikk solgt felgane mine idag:D so no blir det litt velfortjent bilpleie:D
Jokkke Skrevet Juli 23, 2012 Skrevet Juli 23, 2012 Tja BilXtra puter er så som så.. Ville heller kjøpt noe skikkelige scholl puter eller noe, tror ikke holdbarheten er såå god på bilxtra putene. Tror ikke BilXtra selger bakplater? Grattis med salget da Men det må jo være noen bilpleie-butikker i Ålesund?
haybimmsen Skrevet Juli 23, 2012 Skrevet Juli 23, 2012 Bilbleie butikka i Ålesund, hmm det tror e det e dårlig med:s så du mener bakplata til Biltema e bare å glemme?
Jokkke Skrevet Juli 23, 2012 Skrevet Juli 23, 2012 Tenker på størrelsen på bakplaten jeg, tror scholl kjører litt mindre puter enn det biltema sin bakplate er designet for, er bare å måle diameteren det, kanskje det står på nettsiden.. Men er bakplaten like bred i diameter +- 5mm så går det fint
Fredrik 90 Skrevet Juli 23, 2012 Skrevet Juli 23, 2012 Hver gang jeg hører Volvo, tenker jeg på en blass hvit 240 fra 88 som står på Esso med terninger i speilet, blodsota ruter og 12k kelvin i alle lys. Hver gang jeg hører E36 så tenker jeg en sliten 316 med jalla angleeyes, ulike felger på hvert dekk, skamsenka, krom luftinntak på panseret fra Biltema, lexus baklykter og selv sota ruter Trist.. Ja det er veldig trist at E36 har fått ødelagt ryktet sitt på den måten. En orginal E36 Coupe med M-tech er faktisk en utrolig pen bil
RS-Heggem Skrevet Juli 23, 2012 Skrevet Juli 23, 2012 Hver gang jeg hører Volvo, tenker jeg på en blass hvit 240 fra 88 som står på Esso med terninger i speilet, blodsota ruter og 12k kelvin i alle lys. Hver gang jeg hører E36 så tenker jeg en sliten 316 med jalla angleeyes, ulike felger på hvert dekk, skamsenka, krom luftinntak på panseret fra Biltema, lexus baklykter og selv sota ruter Å for ikke å glemme, mengder av rust!!
Fredrik 90 Skrevet Juli 23, 2012 Skrevet Juli 23, 2012 Hver gang jeg hører Volvo, tenker jeg på en blass hvit 240 fra 88 som står på Esso med terninger i speilet, blodsota ruter og 12k kelvin i alle lys. Hver gang jeg hører E36 så tenker jeg en sliten 316 med jalla angleeyes, ulike felger på hvert dekk, skamsenka, krom luftinntak på panseret fra Biltema, lexus baklykter og selv sota ruter Å for ikke å glemme, mengder av rust!! Akkurat E36 har faktisk gått ganske bra klar av de større rustproblemene, i motsettning til E34 fra samme periode
Lars89 Skrevet Juli 23, 2012 Skrevet Juli 23, 2012 Da har du ikke sett skikkelig på nok E36er! Går jo sinnsykt mange med ihjelrusta skjermer, kanaler, gulv og innfestning til bakstilling. Er jo et kjempeproblem på de bilene. E39 og E46 sliter jo også enormt med rust, dog ikke i bærende konstusksjon (enda).
Fredrik 90 Skrevet Juli 23, 2012 Skrevet Juli 23, 2012 Da har du ikke sett skikkelig på nok E36er! Går jo sinnsykt mange med ihjelrusta skjermer, kanaler, gulv og innfestning til bakstilling. Er jo et kjempeproblem på de bilene. E39 og E46 sliter jo også enormt med rust, dog ikke i bærende konstusksjon (enda). Jo selvfølgelig ruster dem, var ikke det jeg mente. Men E36 er en smule bedre rustbeskyttet enn f eks E34. Årasken er slik: Disse bilene er bygget i henholdsvis Munchen og Dingolfing, i Munchen så gjorde BMW store investeringer i fabrikken til produskjonsoppstarten av E36. Noen av disse innvesteringene innebar forbedring av beskyttelse og lakk avdelingen, og noen nye galvaniseringsmetoder ble innført. Dette kom ikke til Dingolfing før noen år senere og derfor ble det til at E36en ble blittelitt bedre rustbeskyttet enn E34 og E32 Var iallfall det de fortalte meg på BMW i Munchen da vi var der for ikke så lenge siden
Kjexx Skrevet Juli 23, 2012 Skrevet Juli 23, 2012 Kan ikke akkurat si at e38 sliter med rust. Min er så og si strøken, litt rust på understell, men var nesten ikke noe på karosseriet. Var litt på koffertlokket, men det er fikset... Ikke verst til 16 år gammel bil.
RS-Heggem Skrevet Juli 23, 2012 Skrevet Juli 23, 2012 Om E34 er værre enn den 96 M3 cabrioleten jeg hadde, burde de kanskje hatt et generellt kjøreforbud? Jeg drar ikke alle 36'er over samme kam, men siden jeg hadde en M3 går jeg ut ifra den hadde blitt passet på litt bedre enn snittet. Eneiers biler har jeg vært vitne til har lidd samme skjebne. Kommer gjerne innenfra rusten, på bakplata under bakluka, innerskjermer og sånn. I tillegg til at E36 i mine øyne er en fæl modell..
Fredrik 90 Skrevet Juli 23, 2012 Skrevet Juli 23, 2012 Kan ikke akkurat si at e38 sliter med rust. Min er så og si strøken, litt rust på understell, men var nesten ikke noe på karosseriet. Var litt på koffertlokket, men det er fikset... Ikke verst til 16 år gammel bil. E38 er den av de eldre BMWene som faktisk har klart seg best mot rusta synes jeg, og Broom Benny sa jo at detta var noe av de mest solide BMW hadde bygget
scoot Skrevet Juli 23, 2012 Skrevet Juli 23, 2012 Nei, E36 skal ha riegerstyling, stor vinge og kromfelger spør du meg. Original E36 ser jo helt søppel ut, fysj og fy. Folk må lære seg og modifisere bilene sine.
Kjexx Skrevet Juli 23, 2012 Skrevet Juli 23, 2012 Kan ikke akkurat si at e38 sliter med rust. Min er så og si strøken, litt rust på understell, men var nesten ikke noe på karosseriet. Var litt på koffertlokket, men det er fikset... Ikke verst til 16 år gammel bil. E38 er den av de eldre BMWene som faktisk har klart seg best mot rusta synes jeg, og Broom Benny sa jo at detta var noe av de mest solide BMW hadde bygget Om du begynner å skru på e38 så blir du rar i hue, er så mye deksler og slikt som beskytter alt vitalt. Denne bilen er lagd for å vare, sikkert derfor den kostet like mye som et hus når den var ny. Jeg er i hvertfall utrolig glad i den bilen, for en bil å kjøre, og for en komfort det er.. Synd den er så tørst bare.
M|Fjeld Skrevet Juli 23, 2012 Skrevet Juli 23, 2012 Nei, E36 skal ha riegerstyling, stor vinge og kromfelger spør du meg. Original E36 ser jo helt søppel ut, fysj og fy. Folk må lære seg og modifisere bilene sine.
Anbefalte innlegg