Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Den er også original fra fabrikk, men den ble dessverre skrinlagt i siste sekund.

Skrevet

Syns ikke e39 m5 pickupen ser så gale ut heller. Leste byggetråden på detn for en stund siden.

Gjennomført og pent arbeid.

Skulle jeg hatt en liten pickup, lett !

Skrevet
Den er også original fra fabrikk, men den ble dessverre skrinlagt i siste sekund.

Jepp! BMW eksprementerte litt med E34, de laga en en "allroad" versjon også. 530I var den basert på og het 530IX Enduro Touring :)

iyo8xtx9kuk3et4ssbk5.jpg

Skrevet
Nå er det jo snakk om hva som er mye mer for pengene for meg, og av alle disse bilene så fremstår nyeste Ford Focus ST stasjonsvogn som den som gir meg mest for pengene.

Det betyr jo at bare at du ikke er i markedet for en sportsbil i det hele tatt. Hvilket er helt greit, men det blir litt som at jeg synes en 100 kvm leilighet i trondheim til 250.000 er lite for pengene - fordi jeg ikke har lyst på en leilighet i trondheim..

Skrevet

Jepp! BMW eksprementerte litt med E34, de laga en en "allroad" versjon også. 530I var den basert på og het 530IX Enduro Touring :)

[ Bilde ]

omg. :lol: :lol:

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...