Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
huff...fastemnd er slitsom...ikke spise mellom 0335 og 2210....

Hele! Glad jeg ikke er muslim, kan spise når jeg vil hele året :mrgreen: Er mye rare påfunn i alle kulturer, også i våres kultur :)

Skrevet

Syns at det er en liten kuriositet at norske muslimer generelt gir F i alle muslimske retningslinjer, men når ramadan kommer så skal det fastes, ikke drikkes osv. og rett etter Eid er det på'n igjen. Mye hykleri og det blir jeg stadig skarpere på gi kritikk til. Hater det.

Er du en korrekt muslim da?

Skrevet
Hva gjør muslimene nord for polarsirkelen nå som solen ikke går ned?

Da går man utifra tiden til nærmeste sted der solen faktisk går ned...teit å ikke spise en hel mnd fordi sola er på himmelen konstant :lol:

Skrevet

Syns at det er en liten kuriositet at norske muslimer generelt gir F i alle muslimske retningslinjer, men når ramadan kommer så skal det fastes, ikke drikkes osv. og rett etter Eid er det på'n igjen. Mye hykleri og det blir jeg stadig skarpere på gi kritikk til. Hater det.

Er du en korrekt muslim da?

Bedre enn 95% av de andre jeg har møtt.

Skrevet

OOOOOOG der ble du degradert til en av de 95% du har møtt... Islam sier selv at man ikke skal dømme andre, rakke ned på andre, eller føle at man er bedre enn andre.. hva de velger å gjøre har vel lite med deg å gjøre? du kan si "hei dette er feil" men de velger selv å følge anvisningene.. Men du er heller ikke en perfekt muslim... Jeg er heller ikke en perfekt muslim bare så det er sagt :)

Skrevet

Jeg tror egentlig at jeg kunne blitt en ok muslim..

Jeg holder meg unna alt som har med alkohol, røyk, tull, charterferier osv ?! :lol:

Ikke føler jeg at jeg er noe bedre enn alle andre heller, jeg dømmer heller ikke siden jeg faktisk er en skikkelig snåling selv..

Ja, også er jeg rå på å gå _lenge_ uten mat. Ikke at det er veldig synlig men :mrgreen:

Skrevet

Jeg holder meg unna alt som har med alkohol, røyk, tull, charterferier osv ?! :lol:

Ikke føler jeg at jeg er noe bedre enn alle andre heller, jeg dømmer heller ikke siden jeg faktisk er en skikkelig snåling selv..

Ja, også er jeg rå på å gå _lenge_ uten mat. Ikke at det er veldig synlig men :mrgreen:

Ses i moskèn på fredag! assalam oue alaykom! :D

:lol:

Skrevet

Hehehe... valget av avatar er med andre ord ikke helt tilfeldig... :)

Jeg er også en merkelig skrue og jeg har funnet ut at jeg har en hang til å føre en lettere asketisk livsførsel. Jeg liker at ting er enkelt og praktisk. Jeg lar meg ikke så lett imponere av størrelse, rikdom og andre tradisjonelle materielle goder. Less is more passer ofte på hva jeg tiltrekkes av. Er det andre her inne som også synes at god spaghetti (kokt al dente) med litt nykvernet pepper og parmesanost er et skikkelig herremåltid?... :P

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...