Morty999 Skrevet April 10, 2011 Skrevet April 10, 2011 I love the sound of a potent B6 engine in the morning... http://www.automotorsport.se/tv/?m=22547 må bare spørre.. hva F gjør du på ett bmw forum når du bare snakker om dissa JÆVLA porsche dritten???
winchester Skrevet April 10, 2011 Skrevet April 10, 2011 Er lei folk som ringer feil i fylla, og de sier ikke hei engang..de går bare rett på sak og snakker ut om alt og ingenting, så får man vite diverse ting (som man ikke vil eller trenger å vite) før man får avbrutt dem og sagt de har ringt feil. Bah! Gå legg dere om dere har fått i dere for mye for å skjønne hva du gjør og hvor du er Haha, jeg ringte faktisk 316 ett par ganger i natt, men heldigvis sov han som en stein. Steike, denne helga har vært helt Konge! er jo sommervær her nede på sørlandet, var 19 grader i skyggen igår. og skal bli like flott idagHvordan er været dere ? Regn og vind, men ingen snø. Har jo litt sol innimellom.
Clerion Skrevet April 10, 2011 Skrevet April 10, 2011 Godt at noen andre enn meg spørte Følte kanskje jeg hadde angasjert meg litt vel mye. Men bra det er flere som begynner å bli mektig lei. Har gjort det før og gjør det igjen. Meld dere inn her: http://www.porsche-club-norge.no/diskusjon/index.php Kan jaggu snakke om OT-preik. Opprett en Porsche-irc-kanal!
Fredrik Skrevet April 10, 2011 Skrevet April 10, 2011 må bare spørre.. hva F gjør du på ett bmw forum når du bare snakker om dissa JÆVLA porsche dritten??? Det er en gammel tradisjon vi har her inne. Sjefen (Gunnar) kjører f.eks Audi og har alltid oppfordret andre brukere av forumet til å holde seg oppdatert med hva andre bilprodusenter holder på meg. BMW die hard fans med skylapper er ikke spesielt respektert her inne. Det er derfor en stor misforståelse at fordi bimmers primært er et BMW forum skal man kun skrive om BMW. Hvis du virkelig hadde interessert deg for hva jeg skriver her inne hadde du også lagt merke til at jeg den siste tiden har skrevet ganske mye om Mercedes-Benz og Ferrari. 21 varmegrader og knall sol her i Århus nå...
Morty999 Skrevet April 10, 2011 Skrevet April 10, 2011 må bare spørre.. hva F gjør du på ett bmw forum når du bare snakker om dissa JÆVLA porsche dritten??? Det er en gammel tradisjon vi har her inne. Sjefen (Gunnar) kjører f.eks Audi og har alltid oppfordret andre brukere av forumet til å holde seg oppdatert med hva andre bilprodusenter holder på meg. BMW die hard fans med skylapper er ikke spesielt respektert her inne. Det er derfor en stor misforståelse at fordi bimmers primært er et BMW forum skal man kun skrive om BMW. Hvis du virkelig hadde interessert deg for hva jeg skriver her inne hadde du også lagt merke til at jeg den siste tiden har skrevet ganske mye om Mercedes-Benz og Ferrari. har ikke noe problem å forstår att folk liker andre merker også.. men syns ikke du skriver noe annet enn porsche og ferarri...
Fredrik Skrevet April 10, 2011 Skrevet April 10, 2011 har ikke noe problem å forstår att folk liker andre merker også.. men syns ikke du skriver noe annet enn porsche og ferarri... Først var det et problem at jeg bare snakket om den jævla Porsche dritten (dine ord), men nå er det plutselig et problem at jeg også skriver om Ferrari. Hva blir det neste du ikke klarer?...
-Erik- Skrevet April 10, 2011 Skrevet April 10, 2011 Flere som tar turen opp på Grenland Motorsenter idag også?
noekult Skrevet April 10, 2011 Skrevet April 10, 2011 Flere som tar turen opp på Grenland Motorsenter idag også? Hva skjer der egentlig? Jeg må begynne å følge med på hva som skjer i Oslos omegn, går glipp av en del moro tydeligvis!
Dirty Skrevet April 10, 2011 Skrevet April 10, 2011 Skjønner godt hva de andre brukerene mener, vær gang jeg går inn i tulletråden. er det bilder av noen porscher Sånn ellers har jeg montert spotter Ute! skal ha rundt helehuset! vil jo ta en evighet
Tom K Skrevet April 10, 2011 Skrevet April 10, 2011 Det ble varmt i solveggen i dag gitt, 32 grader på verandaen og nesten ikke et vindpust, fikk lyst på pils
Fredrik Skrevet April 10, 2011 Skrevet April 10, 2011 Skjønner godt hva de andre brukerene mener, vær gang jeg går inn i tulletråden. er det bilder av noen porscher. Hva er egentlig problemet? Er problemet at du ser bilder av Tysklands automobile stolthet som har et emblem med den tidligere delstaten/kongedømmet Württemberg (idag Baden-Württemberg) og delstatshovedstaden Stuttgarts våpenskjold på panseret? Er problemet at Porsche har en mer spennende racinghistorie enn BMW? Er problemet at Porsche rent statusmessig er på et høyere nivå enn BMW? Er problemet at du får vondt i øynene når du ser en Porsche? Er problemet at du ikke har råd til en nyere Porsche? Er problemet at Porsche ikke tilbyr en 911 med dieselmotor? Er problemet at Porsche ikke tilbyr en 911 med 4 dører eller som stasjonsvogn? Med tanke på alt annet vi skriver i tulletråden som ikke handler om BMW vil jeg påstå at det ikke er mange innlegg som kun handler om Porsche. Nidkjærheten lenge leve...
flobben Skrevet April 10, 2011 Skrevet April 10, 2011 Skjønner godt hva de andre brukerene mener, vær gang jeg går inn i tulletråden. er det bilder av noen porscher. Hva er egentlig problemet? Er problemet at du ser bilder av Tysklands automobile stolthet som har et emblem med den tidligere delstaten/kongedømmet Württemberg (idag Baden-Württemberg) og delstatshovedstaden Stuttgarts våpenskjold på panseret? Er problemet at Porsche har en mer spennende racinghistorie enn BMW? Er problemet at Porsche rent statusmessig er på et høyere nivå enn BMW? Er problemet at du får vondt i øynene når du ser en Porsche? Er problemet at du ikke har råd til en nyere Porsche? Er problemet at Porsche ikke tilbyr en 911 med dieselmotor? Er problemet at Porsche ikke tilbyr en 911 med 4 dører eller som stasjonsvogn? Med tanke på alt annet vi skriver i tulletråden som ikke handler om BMW vil jeg påstå at det ikke er mange innlegg som kun handler om Porsche. Nidkjærheten lenge leve... +1 kjør på med masse porsche stoff Fredrik, en del her liker å lese og høre om de. Ser at du begrenser deg til 911 på diesel og statsjonsvogn.. det er ikke mange åra siden du aldri hadde gjort det, er vel ikke lenge før panamera kommer i stv utgave med diesel motor
Spankus Skrevet April 10, 2011 Skrevet April 10, 2011 Har fått på midlertidige sommerfelger idag, og det var godt Rondell D58 framme og Ac-Shnitzer bak.. i 17 tom Blir godt når jeg får ny felgene, Rondell d58 18"
Clerion Skrevet April 10, 2011 Skrevet April 10, 2011 Hvis dere liker å snakke om Porsche mer enn noe annet. Kan dere ikke bare meldre dere inn på ett porscheforum??? Trenger ikke plage gud og hvermann her inne med det!
Anbefalte innlegg