Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
S600L må være rått...

Det er helt klart! W140 er også et karroseri jeg har sansen for! Har hørt at 600 går veldig bra! Dog er de tørste selv med lett gassfot!

Skrevet
Noen som trenger shadowline trim vinyl tape? Har en rull med slikt liggende. Skal holde til en hel bil og litt til..

3M med matt finish? Besilte på ebay og det rakk ikke til hele bilen, så har kun på ene siden.

Hvor mye hadde du tenkt deg for rullen?

Kan opplyse om at det er et hælvette å få fint.

Vurderer plastidip, men om du selger rullen til en fornuftig penge, så kanskje jeg gjør et nytt forsøk.

Skrevet

150 hk i den containeren der! :shock: Men for all del, tøff var den jo. Bare så synd at svartrøyken sikkert velter ut bare han skal kjøre forbi en traktor eller moped :roll:

150hk og 310Nm drar bilen 0-100 på 13 sek :P Ingen rakett nei, ei heller med sin toppfart på 185km\t :wink:

E34en min er sprekere jo :lol: Ikke ofte jeg kommer over biler som er dauere en den :roll:

Er egentelig ikke så gale tall med tanke på at bilen sikkert veier kloss på to tonn

150 hk i den containeren der! :shock: Men for all del, tøff var den jo. Bare så synd at svartrøyken sikkert velter ut bare han skal kjøre forbi en traktor eller moped :roll:

Sier han som utelukkende snakker om tretonns amerikanere med åtteliters diesler.. :P

Ånei! En amerikaner skal IKKE ha diesel, kun silkemyke V8ere :D Jeg grøsser av de derre 6,2 liters åtterdieselene de har i de eldre korte Tahoene og Vanene, høres ut som ett pukkverk på tomgang :P

Skrevet
Noen som har tips til en hysterisk morsom komedie? :)

Har selv sansen for Two & 1/2 Men, med Sheen selvsagt. (Men dette har vell de fleste sett). Sheens nye serie Anger Management har 5 episoder ute nå, ganske grei underholdning. Simpsons, South Park, Family Guy (inkl. spin-offs) er jo flott og hjernedød underholdning.

Skrevet
Noen som trenger shadowline trim vinyl tape? Har en rull med slikt liggende. Skal holde til en hel bil og litt til..

3M med matt finish? Besilte på ebay og det rakk ikke til hele bilen, så har kun på ene siden.

Hvor mye hadde du tenkt deg for rullen?

Kan opplyse om at det er et hælvette å få fint.

Vurderer plastidip, men om du selger rullen til en fornuftig penge, så kanskje jeg gjør et nytt forsøk.

bud på 500.-

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...