Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fant ingen passende tråd for å spørre i, så prøver lykken her.

Passer bærebruene fram og bak på e36 compact bent på e30? for å få 5-bolt understell jeg tenker på..

Skrevet

Ånei! En amerikaner skal IKKE ha diesel, kun silkemyke V8ere :D Jeg grøsser av de derre 6,2 liters åtterdieselene de har i de eldre korte Tahoene og Vanene, høres ut som ett pukkverk på tomgang :P

Helt riktig! :D v8 turbodiesel kan være tøft, men opp mot en 4.7L magnum med grov eksos så, ja :P

Apropos det, henter ny bil imorgen ilag med fattern 8)http://www.finn.no/finn/car/used/viewim ... e=36114076

Skrevet

E34en min er sprekere jo :lol: Ikke ofte jeg kommer over biler som er dauere en den :roll:

Er egentelig ikke så gale tall med tanke på at bilen sikkert veier kloss på to tonn

1940kg veier den 8)

S600 på 2140kg tar samme sprinten på 6.6sekunder, og er sperra på 250km\t :) Flott brakke å dure nedover tyskland med!

Skrevet
[ Bilde ]

Tørst?

Eg ser din hylle brunt/diverse, og øker med en hylle brunt og en hylle diverse:

[ Bilde ]

Og forresten:

http://www.blocket.se/orebro/Mitsubishi ... ?ca=15&w=3

Carisma EVO TME! SATAN så gromt!

Jeg føler det er på sin plass å spør om du tuller nå :lol:

125 hk ftw 8)

En kompis av meg solgte nettopp en lignende plastrakett, godt å få dritten vekk fra bygda :lol:

Til noe annet, kant sa du?

xa12tqywywa8vcm2omna.jpg

Skrevet

Ånei! En amerikaner skal IKKE ha diesel, kun silkemyke V8ere :D Jeg grøsser av de derre 6,2 liters åtterdieselene de har i de eldre korte Tahoene og Vanene, høres ut som ett pukkverk på tomgang :P

Tror ikke du helt forstår hvor mye suppe en 6,2 liter åtter drikker hvis det ikke er diesel. Denne størrelsen i bensin i en f.eks Dodge Ram bør du ha lomma fyll av gryn, for du står mer på bensinstasjonen enn man kjører.

Skrevet

Kan vel skrive under på den "thewiz". Far kjører til daglig Jeep Grand Cherokee med 4.7L V8. Her snakker vi 1.8-2.5 per mil bykjøring og noe så flott som 1.2l på langkjøring ( får den ned på 1l per mil hvis du kjører i 100km/t på cruise ) :lol:

Men fy for en fin motor det egentlig er, sterk og utrolig trofast. Har vel aldri hatt et feilslag på den motoren de 70 000km han har kjørt. Nå har den gått over 210 000 - ikke antydning til slitasje på motoren.

Noe som ikke er så rart, arbeidsområdet er sjelden over 2500 rpm. Den er jo blodsterk.

Skrevet
syns det er alt for tidlig selv, men har ferie så jeg spiser frokost. :)

JA er noen som har det :lol:

Deilig med ferie hadde 3 uker selv men begynte igjen på mandag, de 3 ukene gikk så alt for fort :)

Skrevet
syns det er alt for tidlig selv, men har ferie så jeg spiser frokost. :)

Bitch! :P hadde en uke ferie for en stund tilbake, men nå sitter jeg på jobb igjen, og det har jeg gjort siden kl. 7!

Skrevet

Tror ikke du helt forstår hvor mye suppe en 6,2 liter åtter drikker hvis det ikke er diesel. Denne størrelsen i bensin i en f.eks Dodge Ram bør du ha lomma fyll av gryn, for du står mer på bensinstasjonen enn man kjører.

Jeg har så si vokst opp med amcar, i tillegg til BMW så jeg skjønner veldig godt hva en 7,4 liter betyr i drivstoff utgifter. Har kjørt såpass mye amcar at jeg vet at det koster å være kar, så lenge man ikke kjører på LPG gass. Har ett par kopiser med Tahoe, og de kjører billigere på gass med sine 5,3 litere en f eks fettern min gjør med sin Dodge RAM 5,9 med diesel :wink:

Skrevet

Rektig. Nå har jeg ingen erfaring med gass / bensin i disse bilene, men det er sikkert sant det du sier der. Nå er jeg litt mer opptatt av japanske nyttekjøretøy enn amerikanske, men det er bare meg. Jeg syns selv Dodge Ram er en megafeit pickup, men jeg har egentlig ikke behov for en 6 liter motor. Forbruket blir jo derheter også. Syns forøvrig Nissan Navara 2,5 dCI er knall. Mer enn nok futt, bra forbruk og rimelige biler. Passer bruk i Norge bra.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...