Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Svigerbror har Dodge Ram SRT- 10. syk børse, men spørs nok om ikke det koster mere enn det smaker i lengda ja!

er ett kult skue, når han kommer ned på sørlandet og besøker oss, med Can-Am 800 på planet :D

Skrevet
Rektig. Nå har jeg ingen erfaring med gass / bensin i disse bilene, men det er sikkert sant det du sier der. Nå er jeg litt mer opptatt av japanske nyttekjøretøy enn amerikanske, men det er bare meg. Jeg syns selv Dodge Ram er en megafeit pickup, men jeg har egentlig ikke behov for en 6 liter motor. Forbruket blir jo derheter også. Syns forøvrig Nissan Navara 2,5 dCI er knall. Mer enn nok futt, bra forbruk og rimelige biler. Passer bruk i Norge bra.

Ja Navaraen og Amarok er skikkelige pickuper, Hilux og Dmax er grusomme både å kjøre og se på. Nå som Navaraen kommer med 3,0l V6 på 235 hk og 550 nm så snakker vi skikkelig 8) skjønner at mange synes us pickupene blir overkill men for fetteren min f eks så er det helt nødvendig. Han jobber som brønnborer og drar ofte tunge borerigger opp krokete skogsveier til hytter og med mye snø og bratt hellig så må han har bjønnsterk bil :wink:

Skrevet

Kommer på jobb for og ta Eu kontroll når jeg har fri, ender opp med å måtte ta 4 hjuls kontroll på kundebil... Gaah

Skrevet
Kommer på jobb for og ta Eu kontroll når jeg har fri, ender opp med å måtte ta 4 hjuls kontroll på kundebil... Gaah

Kjekt det? Overtidstimer kalles det, skrives med gaffel :D

Skrevet

Nye bilvasken min. :)

hadde jeg hatt en ny camaro, hadde de aldri fått lov til å ligge sånn på panseret, uansett å deilige de var!!

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...