Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Fuuuuck. Har 15.000 kr. for lite :(

http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=36300346

Går og griner under en stein, snakkes.

"Pris kan diskuteres ved hurtig avgjørelse. "

Og banken har penger :P

Tok kontakt, han får visst mange henvendelser med bud på 80.000 kr., men at han selv vil ha 84.000 kr....

Har sagt at jeg kan by 80.000 kr. + en nærmest ubrukt Samsung Galaxy Note :lol: Men men, går det ikke, så går det ikke.

Tricky det der. Må selge bilen min (noe jeg ikke kan, trengern!), før jeg kan kjøpe en MX-5, men alle de gode tilbudene har selgere som alltid selger til de som kan gjøre raskt oppgjør!

Du får høre om han vil ha E28 i delebetaling :)

Skal forresten være så utrolig vanskelig å oppdrive noen fornuftige stoler til e28.. Hverken e28 eller e34 sportsstoler ser ut til å dukke opp på markedet særlig ofte.. Stolene jeg har er nedsitti så det holder, sidestøtte finnes ikke og de ser ganske slitte ut (minste problemet).. :( Om noen vet om noe i møre og romsdal / sogn og fjordane så er det bare å rope ut :P

Skrevet
Livet <3[ Bilde ]

Huff, kom hjem fra 3 ukers seiltur nå på Søndag... Lengter så fært tilbake.. Kom meg på land, satte meg i Merca og kjørte av sted, ble rett og slett landsyk og momentant bilsyk idet jeg kom ut på riksvegen.

602509_10151108913256154_622268588_n.jpg

Skrevet
Livet <3[ Bilde ]

Huff, kom hjem fra 3 ukers seiltur nå på Søndag... Lengter så fært tilbake.. Kom meg på land, satte meg i Merca og kjørte av sted, ble rett og slett landsyk og momentant bilsyk idet jeg kom ut på riksvegen.

[ Bilde ]

Kjenner til det der, går i flere dager etterpå og føler bakken beveger seg :roll: En annen ting er den rare følelsen når man har vært på sjøen og kjørt båt i noen timer og så setter seg i bilen, alle bevegelser blir plutselig så bråe og raske :wink:

Skrevet

Blir brått litt brå på styringa iforhold til båt ja, vi reiser 3 kamerater på tur, ligger både i havn og uthavn. Tønsberg er jo flittig besøkt, ender ofte opp med litt fyll og fanteri. Så reiser vi nedover svenskekysten. Ifjor krysset vi skagerrak en gang om dagen for å seile(relativt kort tur ifjor helt utenom sesong) :)

I år startet vi å pusse på båten i April og satte oss en dato for avreise som var 17. Juli. Båten ble sandblåst på høsten, så etter massiv sparkling, pussing ørten ganger, priming og stoffing, bytting av gjennomføringer og ellers masse reparasjoner kom vi oss avgårde klokka 2 på ettermiddagen den 17. Juli. Båten sto i en hall uten mast etc. Båten ble sjøsatt og båten fikk riggen på plass dagen før. All ledig tid ble brukt til båtpussen i ukedagene og hver eneste helg ble brukt. Så ferieturen i år føltes ekstra god!

Det som er morro er å heise spinnaker! rundt 190 kvadratmeter klut! :D

228816_10150781032115341_1036_n.jpg

Skrevet

Skal forresten være så utrolig vanskelig å oppdrive noen fornuftige stoler til e28.. Hverken e28 eller e34 sportsstoler ser ut til å dukke opp på markedet særlig ofte.. Stolene jeg har er nedsitti så det holder, sidestøtte finnes ikke og de ser ganske slitte ut (minste problemet).. :( Om noen vet om noe i møre og romsdal / sogn og fjordane så er det bare å rope ut :P

er ikke de like e30 sportstolene da?

se her:

http://gutenparts.goodsie.com/seats

Skrevet

Jeg som den hardbarka pakistaneren jeg er, kunne aldri tenkt meg å bruke mer enn ett par timer til sjøs i en båt mindre enn danskebåten.. Ikke fordi jeg blir sjøsyk..men fordi jeg ikke føler meg komfortabel eller trygg i en båt... sikkert pga mine manglende svømmeferdigheter.. :P

Skrevet

Siden dere sannsynligvis aldri leser i tråden om den feteste bilen på bimmers :mrgreen:

Har en e30 -89 IX touring, senka osv med ca alt utstyr man fikk back in the days og 350-400 turbohester. Saken er;

Er etpar karer som mener at de skal kjøpe den, nei sier jeg, men joda..

Sier jeg ok ser jeg for meg at det blir en E46 320D stasjonsvogn for pengene.

Så, overtal meg til å ikke selge.. :)

Skrevet

Ikke selg! Den kjærra di er way coolere enn noen e46 Kvasi!!! Også går den på djevelens sitt drivstoff... :P

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...