Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er så voksen som jeg føler meg jeg ;) den skal tynes til helgen igjen, nå kjenner jeg jo til motoren også ;) måtte demontere clutch, svinghjul osv for å komme til, den starter og går helt fint nå, prøvde den en tur nettopp :D skal flushe systemet med et oljeskift også, så den blir god som gull ;)

Skrevet
Her wicky, no prob. Ikke ødelegger den frisyren heller..

[ Bilde ]

Jeg har vært i havet med en slik en..var dimensjonert for 90kg eller no når jeg veide rundt 60 (mange herrens år siden!) Hva skjedde? Joda..jeg snurra rundt med hodet nede i vannet... :(

Skrevet
Her wicky, no prob. Ikke ødelegger den frisyren heller..

[ Bilde ]

Jeg har vært i havet med en slik en..var dimensjonert for 90kg eller no når jeg veide rundt 60 (mange herrens år siden!) Hva skjedde? Joda..jeg snurra rundt med hodet nede i vannet... :(

Åsen i himmelensnavn greide du det? :shock: Hadde du den rundt beina eller :mrgreen:

Sånne oppblåsbare armringer er noe for deg, da får du ikke hodet under vann :D

Skrevet

Vel jeg vet faktisk ikke selv..jeg snurra rundt..får jo panikk i havet..haha :P Ja har fått anbefalt disse armringene av kona da vi var i Makarska.. Men hell no om jeg skal ut i havet as... Med min flaks sklir jeg på en glatt stein og blir tatt av under-strøm og ført ut i havet der jeg slås bevisstløs av en hai før den spiser meg opp!

Skrevet
Er så voksen som jeg føler meg jeg ;) den skal tynes til helgen igjen, nå kjenner jeg jo til motoren også ;) måtte demontere clutch, svinghjul osv for å komme til, den starter og går helt fint nå, prøvde den en tur nettopp :D skal flushe systemet med et oljeskift også, så den blir god som gull ;)

Fjøra som hadde hoppa av eller? ^^

Skrevet

Logikken? Få inn mest penger.

Politikerne bryr seg ikke en DØYT om miljø, det har de jo allerede bevist. Hadde de gitt en blank faen så hadde vel for eksempel E85 vært mer utbredt i Norge? Sverige har jo E85 stasjoner godt spredt utover, og flexfuel biler er jo blitt vanlig der for mange år siden.

Skrevet

Fjøra som hadde hoppa av eller? ^^

neida, var bolten som festet gir-hjulet, altså det som har 3 pinner stående ut av seg, som krokene tar tak i for å skifte gir, den hadde løsnet, og en av pinnene falt ut og lå i bunn av motoren :P nå flusher jeg systemet, så er det bare å vente litt og fylle det opp igjen ;)

Skrevet

Aha, kompis mista gira på en KX250 her for en måned siden, da var det fjøra som sitter på den "gaffelen" som går over det girhjulet du snakker om som hadde hoppa av. Slik at den ikke returnerte til posisjon etter man gira f.eks til 1.gir.

Deilig med easyfix!

Skrevet

Ja, har aldri skrudd på 2-hjuling før, så var litt gøy å få det til og få den til å funke fint igjen :) easyfix er alltid best :D

Skrevet

2hjuling er jo så behagelig å skru på i forhold til bil. Alt er så enkelt og tilgjengelig så fort du drar av bensintank, kåper og bakre ramme. :D

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...