316 Skrevet August 2, 2012 Skrevet August 2, 2012 Skal ikke den dumme NRK-lisensen betales nå snart? Eller skulle vært betalt? Jeg har rotet bort regningen og husker ikke om jeg har betalt !
316 Skrevet August 2, 2012 Skrevet August 2, 2012 Har sendt mail til NRK, så får vel svart en gang.......
316 Skrevet August 2, 2012 Skrevet August 2, 2012 NRK Lisensavdelingen gjennomfører kontinuerlig lisenskontroll over hele landet.Ved husstandsbesøk skal kontrollørene uoppfordret vise frem gyldig legitimasjonskort med bilde. Legitimasjonskortet skal være utstedt av NRK. Kontrollørene skal rapportere skriftlig til NRK Lisensavdelingen dersom den kontrollerte har fjernsynsmottaker og ikke er registrert med lisens. Gjenpart av kontrollrapport skal gis den kontrollerte. Noen som har opplevd det? Hello! This is the FBI. Eeeeh.. Jeg kommer fra NRK.
Thewiz Skrevet August 2, 2012 Skrevet August 2, 2012 At forbanna NRK går rundt å lusker i buskene for å se om du har TV man ikke betaler lisens på er faen meg helt utrolig. Jeg skal på puur faen aldri kjøpe meg TV i mitt navn og når han jævelen kommer da skal jeg jage han så ille at han ikke kommer tilbake.
316 Skrevet August 2, 2012 Skrevet August 2, 2012 Det er ganske sykt hvis det forekommer, noe det helt sikkert gjør...
noekult Skrevet August 2, 2012 Skrevet August 2, 2012 Det er ganske sykt hvis det forekommer, noe det helt sikkert gjør... Husker ikke mye av det, men det skjedde med oss da jeg var liten... De kom faktisk på døren og ville ta en titt i stua osv...
scoot Skrevet August 2, 2012 Skrevet August 2, 2012 En kompis i klassen fikk besøk av en sånn jævel. Stod å luska i stuevinduet hans en kveld. Skal nevnes at det var like før kontrolløren fikk juling....
wicky124 Skrevet August 2, 2012 Skrevet August 2, 2012 De ringte på hos oss også.. "Nei jeg har ikke tv" sa jeg mens topgear gikk på tv i bakgrunn på nrk... Fikk en giro i hånda...ringte og klagde, skrev brev, betalte halvt år og meldte oss da ut nrk-lisens medlemskapet.. ikke betalt noe etter det...Har ikke tv nå heller...
scoot Skrevet August 2, 2012 Skrevet August 2, 2012 http://www.bilforumet.no/kjop-og-salg/b ... 000-a.html Kjære gud så vakkert. @wicky: Det er jo godt jobba at du fikk til det i hele tatt.
Hansh Skrevet August 2, 2012 Skrevet August 2, 2012 De kom på døren en formiddag for en del år siden hos oss mens min kone var hjemme, og var visst ganske hissig på å komme seg inn og se hos oss, men hun var flink og nektet til tross for foten i dørsprekken. Hørte aldri noe mer. Hadde TV, men var egentlig bare i bruk som monitor til PC. For drøyt å skulle betale da uansett.
Hansh Skrevet August 2, 2012 Skrevet August 2, 2012 http://www.bilforumet.no/kjop-og-salg/biler-til-salgs/295864-selges-byttes-bmw-e36-320-coupe-seidl-widebody-selges-byttes-km-164-000-a.html Kjære gud så vakkert. @wicky: Det er jo godt jobba at du fikk til det i hele tatt. Tilfeldig at begge interessenter var Opel-eiere?
Thewiz Skrevet August 2, 2012 Skrevet August 2, 2012 En kamerat kjøpte seg TV på elkjøp som han skulle bruke som skjerm til PC. Han eier ikke TV og er ikke interessert i det. Han kjøpte TV i sitt navn og NRK lisensen kom. Han ringte å sa han ikke bruker TV overhodet og at skjermen brukes til PC. NRK trudde ikke på han. Han fikk beskjed om at han måtte plombere TVen av en autorisert TV montør, da kunne han slippe lisensen. Plomberingen gikk ut på å blokkere alle innganger/utganger på TVen. Ja, da er det jævla mye vits med TV gitt.
Tzunami Skrevet August 2, 2012 Skrevet August 2, 2012 lisensfolk amå faenmeg være noen idioter! xD en kompis kjøpte seg netopp tv på lefdal tror jeg, men var smart nok til å spesifisere at den skulle stå i farens navn så da ble det ikke noe mer lisenser alikevel
scoot Skrevet August 2, 2012 Skrevet August 2, 2012 http://www.bilforumet.no/kjop-og-salg/biler-til-salgs/295864-selges-byttes-bmw-e36-320-coupe-seidl-widebody-selges-byttes-km-164-000-a.html Kjære gud så vakkert. @wicky: Det er jo godt jobba at du fikk til det i hele tatt. Tilfeldig at begge interessenter var Opel-eiere? Jeg tror det er en grunn til at den bilen ikke er annonsert ut på bimmers.no i allefall.
Anbefalte innlegg