Tzunami Skrevet August 10, 2012 Skrevet August 10, 2012 Haha nesten like stort som sokkemysteriet det! har en skuff full av enkle sokker, INGEN matcher!
wicky124 Skrevet August 10, 2012 Skrevet August 10, 2012 Kona er smart...Hun kjøpte sorte sokker til meg med fargekoding...Lik farge øverst på sokken så det er "umulig" å ta feil ut av skuffen...Enn så lenge mangler vi ingen sokker...
Nytern Skrevet August 10, 2012 Skrevet August 10, 2012 Jeg har ukedagsokker.. Altså, sokker med Mandag, Tirsdag osv sydd inn?!
Tzunami Skrevet August 10, 2012 Skrevet August 10, 2012 prøvde sånne fargekode-sokker jeg også, men hjalp ikke gitt
StianA Skrevet August 10, 2012 Skrevet August 10, 2012 Haha nesten like stort som sokkemysteriet det! har en skuff full av enkle sokker, INGEN matcher! Det sokke problemet er jo ett helvete! Kjøpte 40 par sokker i mai nå har jeg ingen like lengre så fra nå av går jeg inn for og invistere i hvite tennis sokker Uke dage sokkene er også en løsning
Tzunami Skrevet August 10, 2012 Skrevet August 10, 2012 tror jeg skal begynne å kun kjøpe like sokker, en type tennissokker, noen svarte og noen hvite, og en type ankelsokker, noen svarte og neon hvite, da kan man jo blande så mye man vil!
316 Skrevet August 10, 2012 Skrevet August 10, 2012 Aaah, powernap... Polakken kommer for å gjøre ferdig sitt arbeid på badet i dag. Mangler bare silikon! Så må jeg melke lommeboka for å betale for hans arbeid... Tror jeg har fått det ganske billig. Membran på gulv, legging av fliser på gulv og vegg, samt fuging og silikon. 4,5 kvadrat på gulv, og 15-16 på vegger. Han ville ha 5000, skal få 6000 siden jeg er glad i dag!
Jordfræsar Skrevet August 10, 2012 Skrevet August 10, 2012 Aaah, powernap... Polakken kommer for å gjøre ferdig sitt arbeid på badet i dag. Mangler bare silikon! Så må jeg melke lommeboka for å betale for hans arbeid... Tror jeg har fått det ganske billig. Membran på gulv, legging av fliser på gulv og vegg, samt fuging og silikon. 4,5 kvadrat på gulv, og 15-16 på vegger. Han ville ha 5000, skal få 6000 siden jeg er glad i dag! Regner med at det blir godkjent av borettslaget.
316 Skrevet August 10, 2012 Skrevet August 10, 2012 Jeg eier min egen leilighet, så, ja! Deres forsikring stopper til og med utenfor min leilighet, derfor jeg ikke fikk igjen en dritt!
Jordfræsar Skrevet August 10, 2012 Skrevet August 10, 2012 Jeg eier min egen leilighet, så, ja! Du er ikke en del av borettslaget nei? Trodde det jeg.
316 Skrevet August 10, 2012 Skrevet August 10, 2012 Jeg eier min egen leilighet, så, ja! Du er ikke en del av borettslaget nei? Trodde det jeg. Joda, jeg er tilknyttet et borettslag, men jeg eier min egen leilighet. Såkalt aksjeleilighet. Jeg gjør hva jeg vil med den! Forøvrig ble jeg ganske forbannet da de ikke ville dekke en vannskade inne i min leilighet... Anyway, så er han utdannet og arbeider i et firma i Norge, så alt er på det rene bortsett fra at han ikke akkurat arbeider her i arbeidstiden sin.
Hawkon88 Skrevet August 10, 2012 Skrevet August 10, 2012 Hører du driver å kortslutter jernbanen i soslo destistriktet 316?
scoot Skrevet August 10, 2012 Skrevet August 10, 2012 Aaah, powernap... Polakken kommer for å gjøre ferdig sitt arbeid på badet i dag. Mangler bare silikon! Så må jeg melke lommeboka for å betale for hans arbeid... Tror jeg har fått det ganske billig. Membran på gulv, legging av fliser på gulv og vegg, samt fuging og silikon. 4,5 kvadrat på gulv, og 15-16 på vegger. Han ville ha 5000, skal få 6000 siden jeg er glad i dag! Det vakke direkte dyrt nei. Jeg går ut i fra han har brukt mer enn 15 timer på det der?
316 Skrevet August 10, 2012 Skrevet August 10, 2012 Har ikke skrevet opp hvor mange timer han har vært her, men det har blitt noen. Driftig kar! Jobber som faen! Glad jeg slapp å betale for rivejobbe, den gjorde jeg og Clerion her inne. Var en forferdelig møkkajobb! Endte opp med 800 kg betong !
fish Skrevet August 10, 2012 Skrevet August 10, 2012 Sokkeproblemene har jeg tatt tak i. En gang i året kjøper jeg 3-pack med sorte sokker på Jack & Jones til 99,- pr pk. Kjøper gjerne 4-5 pakker. Når jeg kommer hjem kaster jeg absolutt alle sokkene i skuffen og legger de nye på plass. Så gjør jeg det samme ett år etterpå.
Anbefalte innlegg