Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jurassic Bacon

Honey, I shrunk the bacon!

Of bacon and men

Porky's bacon

Sex and the bacon

Good bacon, Vietnam

Dude, where's my bacon?

Not without my bacon

:mrgreen:

Skrevet
Koster 24 kr timen å stå på offentlige p-plasser i Trondheim sentrum fra 08-20, og max 5 t av gangen. Går opp til 170 kr for 5 timer, altså 34 kr timen.

Guuud denne byen hater bilister!

24kr timen er BILLIG!!! Det er også 34kr! Oslo prisene på privateparkeringer er 45-70kr timen... Offentlige er fremdeles noe billigere...

Selvsagt er private mye dyrere, men sjukt at man blir tvunget til å parkere utafor sentrum hvis man skal bo i sentrum.. Men så har de jo halvtimes parkeringer i Oslo da, ved Rådhuset...

El-bil er ikke dumt i disse tider, synd rekkevidden ikke holder mål...

I svarte [-X Jeg pleier å parkere for 10 kr timen i lille Tønsberg, og synes jeg blir rana for det... :lol::shock:

Skrevet

virker som jeg har gått glipp av noe bacon-prat her gitt? :P

ang parkering så er det svinedyrt å parkere i sentrum av oslo, du er heldig hvis du finner noe under 40,- timen, hvor du kan stå lenger enn en halvtime :P

Skrevet
virker som jeg har gått glipp av noe bacon-prat her gitt? :P

ang parkering så er det svinedyrt å parkere i sentrum av oslo, du er heldig hvis du finner noe under 40,- timen, hvor du kan stå lenger enn en halvtime :P

Det er bacondyrt! #-o

Skrevet

Du, nå prøvde jeg å være litt kneisen.. Så kommer du med den kleine stemninga di og ødelegger keegfaktoren min! :(

Skrevet

Morsom fangst på facebook:

255335_10152039907800217_415100913_n.jpg

Igjen bevist at diesel tyver ikke er de som satt fremst på skole benken,bare å ringe meg når dere vil ha igjen bilen deres....jeg VENTER.....

:mrgreen::lol:

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...