Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Andeby var kuuult sted...husker hver gang donald fikk problemer så stakk han av til margarinfabrikken i trinidad og tobabo...eller til langtvekkistan..Jeg savner barndommen min jeg...

Skrevet
e39? Linjelekker? Nja...

Som sagt en smaksak, men i forhold til A6 (C5) og W210 så er den både linjelekker og elegant. A6en er også pen men blir veldig kjedelig og clean samt at jeg har aldri blitt helt venn med hekken. W210 er bare tragisk, gammelmodig og kantete design og et gubbe/taxi stempel som er svimerket inn i panna på den :roll:

Skrevet
e39? Linjelekker? Nja...

Som sagt en smaksak, men i forhold til A6 (C5) og W210 så er den både linjelekker og elegant. A6en er også pen men blir veldig kjedelig og clean samt at jeg har aldri blitt helt venn med hekken. W210 er bare tragisk, gammelmodig og kantete design og et gubbe/taxi stempel som er svimerket inn i panna på den :roll:

w210, kantete? Er rundere i linjene enn e39 gitt. Er nok w124 du tenker på.

En e39 kan bli pen, men 99% av de som ruller rundt er tragiske greier, samme med w210 og A6.

Skrevet
Andeby var kuuult sted...husker hver gang donald fikk problemer så stakk han av til margarinfabrikken i trinidad og tobabo...eller til langtvekkistan..Jeg savner barndommen min jeg...

For ikke å glemme nabobyene Gåseby og Svaneby :lol: Eller at B-kjengen bodde i Skurkegata og onkel Skrue i Pengegata :wink:

Skrevet
Med tanke på at e38 ble levert med manuell, ja :)

Men hvor lett er det å få tak i da..?

Er nok ikke det letteste å få tak i brukt, hvertfall ikke her i norge.

Det jeg ville gjort var å fått kontakt med en hugger i tyskland, da det å kjøpe nytt ofte koster mer enn det smaker.

Men hvordan er det på e38 kontra e39? Kanskje delene er like der?

Skrevet
w210, kantete? Er rundere i linjene enn e39 gitt. Er nok w124 du tenker på.

En e39 kan bli pen, men 99% av de som ruller rundt er tragiske greier, samme med w210 og A6.

Nei det er W210 jeg tenker på, det at den kun har runde lykter og noen få andre runde kurver så er den ikke på langt nær så linjelekker som E39. Og jeg skal ikke en gang nevne interiøret på W210, E39 direkte ydmyket Mercedes da de lanserte E39 året etter W210 kom. På design, kjøreegenskaper og kvalitet så kommer Merca til kort:)

Skrevet
E30`n vurderes solgt

viewtopic.php?f=14&t=235351 evt se i tråden under i signaturen.

ikke gjør noe du kommer til å angre på nå..

+1.

Håper virkelig du har tenkt godt igjennom dette.

Du er ikke den første som sier det... Og kommer nok til å angre som bare juling.. Men dette har jeg tenkt på en stund nå, sett bort i fra div lysglimt når folk har kommet med forslag jeg ikke hadde prøvd.. Men nå er det kun å sette den på verksted som står igjen omtrent, så vi får se om det blir en liten tur dit før jeg evt kvitter meg med den..

Helt enorm pågang faktisk... En hel haug med PM.. Hadde ikke forventa en slik respons.

Jeg skjønner deg, Jørgen. Det er utrolig kjipt når man ikke får bilen til å gå skikkelig etter uttalige forsøk på feilsøking.

Håper ny eier finner feilen og gir den et godt liv!

Det er utrolig kjipt ja.. Som skrevet over så er det kun å sette den inn på verksted som står igjen.

Om det blir en evt ny eier, så kommer den ikke til å ramle i hendene på "hvermannsen".. Vedkommende vil nok bli vurdert på mange måter.. Nesten rart å si slikt, men med et såpass greit utgangspunkt, så er jeg interessert i at den skal falle i hendene på noen som faktisk gjør noe ut av den, og ikke rasserer den.

Hverken M-tech1 eller orginale B27 ETA-motorer vokser på trær for tiden akkurat..

Skrevet

Jupp, lykke til Jørgen :)

Fikk skikkelig lyst til å lese Donald nå, må være ti år siden sist :o

Men først, garasjevisning i fellesgarasjen. Plass for vinteren ;)

Skrevet
Med tanke på at e38 ble levert med manuell, ja :)

Men hvor lett er det å få tak i da..?

Er nok ikke det letteste å få tak i brukt, hvertfall ikke her i norge.

Det jeg ville gjort var å fått kontakt med en hugger i tyskland, da det å kjøpe nytt ofte koster mer enn det smaker.

Men hvordan er det på e38 kontra e39? Kanskje delene er like der?

Det har jeg lurt på også. Er relativt mye som er likt på de bilene der ja..

Skrevet

var på bt med dama sin e36 idag for å godkjenne senkesett..

den ble ikke godkjent fordi den var for HØY... jepp.. dere leste rett..

Men, jeg var der for 1 måned sia og skulle godkjenne det da også.. og da var den forlav..

det som er artig da er at det er samme kontrolør som har tatt sjekken på den, og bilen har stått parkert i 1 måned uten at noen har rørt en skrue..

Helt latterlig trafikk stasjon.. Bergen btw.. styr unna..

DJiiz

Skrevet
var på bt med dama sin e36 idag for å godkjenne senkesett..

den ble ikke godkjent fordi den var for HØY... jepp.. dere leste rett..

Men, jeg var der for 1 måned sia og skulle godkjenne det da også.. og da var den forlav..

det som er artig da er at det er samme kontrolør som har tatt sjekken på den, og bilen har stått parkert i 1 måned uten at noen har rørt en skrue..

Helt latterlig trafikk stasjon.. Bergen btw.. styr unna..

DJiiz

haha, det er faen meg det dummeste jeg har hørt på lenge!, når skal det bli en standard på ting?. synes at de sier forskjellig på alle trafikkstasjonene i Norge jeg !

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...