wicky124 Skrevet August 14, 2012 Skrevet August 14, 2012 Trenger ikke sjåfør...I just like the big car "Livet er for kort til å kjøre korte biler" Og fredrik, er nok flere som er lei av maset ditt om at du kjørte fra en cl500
Fredrik 90 Skrevet August 14, 2012 Skrevet August 14, 2012 Trenger ikke sjåfør...I just like the big car "Livet er for kort til å kjøre korte biler" Og fredrik, er nok flere som er lei av maset ditt om at du kjørte fra en cl500 Hmm, ha da aldri sagt at jeg kjører i fra en Cl500 så der tar du nok feil Men for all del, det er ikke bare du som gnåler om det samme om og om igjen men det er bare du som ikke tåler å høre det
Saltkjelen Skrevet August 14, 2012 Skrevet August 14, 2012 Og fredrik, er nok flere som er lei av maset ditt om at du kjørte fra en cl500 Gjelder det "kjeder seg på jobb og annet msn chatt" for ditt vedkommende også?
wicky124 Skrevet August 14, 2012 Skrevet August 14, 2012 salty...har ikke du en f01? og fredrik: cls500...
Mantis Skrevet August 14, 2012 Skrevet August 14, 2012 lakkerte den i svart, samme som tak og speil Sa bare til lakkereren at han skulle druse på med samme fargekode som bakfangeren jeg (303) Så nå er endelig fangerene til lakking. Han håpte på å rekke det denne uka, så om alt går etter plannen ruller jeg med M-fangere og dobbel eksos i helga \:D/
Jokkke Skrevet August 14, 2012 Skrevet August 14, 2012 Heyy, Noen som har erfaring med Mercedes-Benz E220 CDI W211? Har sett mye på de i det siste, og de har jo masse utstyr.. Senk og noen felger hadde vel gjort susen. Har lyst på nyere bil med mer utstyr.. Wicky, har du peiling?
M|Fjeld Skrevet August 14, 2012 Skrevet August 14, 2012 Kjøp heller en 520d E60/1, bedre bil Har begynt å bli ganske billige nå
Julianv Skrevet August 14, 2012 Skrevet August 14, 2012 Da var som forventet bilen hjemme igjen (Lørdag da vel og merke, men har ikke helt hatt tiden til å legge ut her ) MEGET fornøyd! Overraskende mye bil for pengene disse her nå. Flott forbruk også, med 0.85 på langkjøringen fra sandnes til bergen, og nå med noen dager i kø og bykjøring ligger den stabilt på 1.03 på milen! Kommer tråd så snart jeg får tid Herlig overgang fra gammel E34 til "ny" E46!
rublings Skrevet August 14, 2012 Skrevet August 14, 2012 Kjøp heller en 520d E60/1, bedre bil Har begynt å bli ganske billige nå Kommer an på hva du mener med "bedre bil". Ser mer moderne ut, både innvendig og utvendig, men ville prøvd å få tak i en med lav km. Har gått noen slike som taxi i Bergen, og det har omtrent vært et mareritt for alle sammen. W211 er en bedre bil med litt km på baken, hvis man ikke vil ruineres. W211 er også mer komfortabel, men det kommer jo så klart an på hva man ser etter i en bil.
Rabies Skrevet August 14, 2012 Skrevet August 14, 2012 Hvorfor kan ikke folk bare la det jeg setter fra meg stå der så jeg finner det igjen Fordi folk (aka dama di) syns at bildeler ikke hører hjemme i stua... (Ja, jeg snakker av erfaring, men i mitt tilfelle var det snakk om et sett bbs-felger, en M-fanger, et taktrekk front- og baklykter, et sett 19" felger og en vinge )
Nytern Skrevet August 14, 2012 Skrevet August 14, 2012 Jeg har vinkelsliper og poleringsmaskin på stua, vinkelsliperen har hatt tilhold her i ca 1 mnd Tror fruen har gitt opp Edit: Nå rydder jeg det vekk, fikk plutselig skikkelig dårlig samvittighet
Rabies Skrevet August 14, 2012 Skrevet August 14, 2012 Etter at jeg fikk garasje så har jeg fått klar beskjed om at verktøy og bildeler som ligger i stua blir kastet Så det er slutt på de dagene...
Mantis Skrevet August 14, 2012 Skrevet August 14, 2012 [ Bilde ]Da var som forventet bilen hjemme igjen (Lørdag da vel og merke, men har ikke helt hatt tiden til å legge ut her ) MEGET fornøyd! Overraskende mye bil for pengene disse her nå. Flott forbruk også, med 0.85 på langkjøringen fra sandnes til bergen, og nå med noen dager i kø og bykjøring ligger den stabilt på 1.03 på milen! Kommer tråd så snart jeg får tid Herlig overgang fra gammel E34 til "ny" E46! Gratulerer med ny bil! Hvor langt er den rullet? Har en kollega som har samme bil, og her er det mye problemer ute å går. Dog er han mekaniker, så han fikser jo det relativt greit etterhvert, men kostnadene for deler begynner å bli ganske høye. Siste nå er at converteren mest sannsynlig må byttes
Jokkke Skrevet August 14, 2012 Skrevet August 14, 2012 Kjøp heller en 520d E60/1, bedre bil Har begynt å bli ganske billige nå Min far har 525a '07 og det er pene biler, men jeg har satt en maks pris på 100 000kr. Vil ikke ha en 520IA med lite utstyr.. Er det noe kjente feil med disse W211'ene? De har jo gjerne gått langt, og jeg tenker egentlig mest på automatkassen.. takler den 3-400 000km?
Anbefalte innlegg