Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Er vel heller Mini man kan sammenligne med A1.

Hadde lett valgt Mini framom Auda :)

Observerte bensinpriser i sted... Falt hele dagen, fylte på 95 for 13,17 kr. kl. 22, kl. 01 lå den på 12,87... Konklusjon, fyll på bensin neste gang etter midnatt på søndag.

Noen som vet hvorfor bensinpriser forandrer seg i løpet av dagen? Shell var faktisk rimeligere enn billigstasjonene uten betjening :shock:

Forrige mandag kosta 95 oktan 12.10 klokka 09.00, klokka 12.00 kosta den 14.40 på samme plass..

Kvalmt!

Måtte fylle bensin i går: 950,- :D Og det var litt i tanken fra før av.. Meeen, slik jeg forstår det så er det dyrt over hele verden, og det blir bare dyrere. Jeg er spent når det virkelig begynner å bli manko på ikke-fornybar energi. Bensinpriser på 100,- for literen er sikkert ikke usannsynlig :P

Var jo en artikkel på CNN for litt siden, hvor amerikanerne hadde oppfattet av at vi i skandinavia (spesielt nordmenn) lo av at de synes sine bensinpriser var dyre.. Og prisene deres ligger på rundt 3,5-4,0$ per gallon, altså 6,00-6,5 kroner literen..

Skrevet

Er en her inne som har bygd om flere e36 til m3, noen som finner prosjekt tråden til den han holder på med nå? kjenner nemlig han som skal ha bilen og tenkte å følge litt med selv om jeg får jevnlig updates :P

Skrevet

Var jo en artikkel på CNN for litt siden, hvor amerikanerne hadde oppfattet av at vi i skandinavia (spesielt nordmenn) lo av at de synes sine bensinpriser var dyre.. Og prisene deres ligger på rundt 3,5-4,0$ per gallon, altså 6,00-6,5 kroner literen..

Det er jo statens avgifter som gjør drivstoff så latterlig dyrt i Norge. Selv her i Danmark, der staten normalt er rimelig avgiftskåt, koster en liter diesel knapt 10 kroner nå på ukens billigste dager (bensin ditto rundt 11 kroner pr. liter). Uten avgifter hadde prisen på drivstoff nettopp ligget på rundt 6 kroner literen.

Skrevet

omtrent noe sånt?

138.jpg

Man får ikke akkurat mindre lyst på en A4 Avant når man ser denne Allroaden. Audi har også mange fine motorer i den nedre delen av bensinmotorprogrammet; som er mest interessant for meg. De modellene er heller ikke spesielt dyre... win-win... :)

Skrevet

De A4 Avant'ene er knall å kjøre! :) Har kun kjørt 1.8T med 160-70 ett eller annet HK, da mine foreldre har en slik en. Det er kanskje å banne i kirken, men Audi er opp til vurdering når jeg skal ha meg bil neste gang, enten BMW eller Audi, har nemlig sett meg ut hvilke jeg har lyst på!

Skrevet
Like forundra over hvor mye som kuttes ved rompepartiet mtp. bagasjerommet og designutformingen! A6 er vel ennå værre enn A4?! ;)

Tja... umiddelbart synes jeg at det er E91 som virker litt avkuttet ved rompepartiet i forhold til A4 Avant.

p0044502jg5.jpg?t=1302556402

audi-a4-avant-2009.jpg?t=1302556450

Skrevet

Nyeste Audi A4 (B8) er jo dødsfin - sett et par senka m/ felger i hvitt og sort, utrolig heit! :)

Første gang jeg liker styling fra Rieger (minus stygge rutesenker klistremerket på frontruta):

rieger-tuning-audi-a4.jpg

audi-a4-rieger-tuning-2.jpg

audi-a4-rieger-tuning-3.jpg

Ekstra deilig: audi-a4-rieger-tuning-5.jpg

Haha Fredrik, jeg syntes hekkpartiet til E91 var ganske vellykket inntil nå. Partypooper :P

Skrevet
Synes fortsatt A4n har flere grader/skråvinkel enn E91. Men for all del, sa ikke at BMW var noe bedre ;)

Jeg tenkte mest på at E91 virker litt "butt" i det foran og bak. Dette er bra for bilens balanse, men designet lider litt under det i relasjon til den elegante A4 Avant. Man kan tydelig se at E90/91 ikke er en ny bilmodell idag og jeg synes heller ikke at designet holder seg spesielt godt, men dette gjelder alle "Bangle" modellene.

Man kan også se at E91 slekter på E46 (spesielt rett fra siden bak) og jeg vil tro at den kommende F30 modellen frigjør seg litt fra disse linjene... akkurat som F10/11 i forhold til E60/61.

Skrevet

Hva synes folk om kjøreegenskapene til Audi A4 kontra BMW 3 serie når begge har sportpakke osv? Morsomt å høre hva andre mener her inne... (hvis man kan legge fra seg, "BMW er best uten protest".) :D

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...