Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Er bare vanlig cl500 med cl-styling.. sjefen i bygget på jobb har en cl65 amg... den er RÅ!

Ikke CL, snakket om CLK 63 AMG (sølv). Om den faktisk er ombygget, har han dratt den helt ut med AMG-kalippere, felger, instrumenter osv...

Gratulerer med bilen, Jordfræsar, godt å endelig fått sett bilder av en meget riktig kjøremaskin :)

Skrevet
Veldig pen bil Jordfræsar, facelift-baklampene gjør virkelig susen.

Har du vurdert potte med to endestusser? Vil tro det hadde passet ganske bra.

Takk for det :D Ja det kommer etter hvert :) Blackline lyktene er jeg fornøyd med! Angående 2 endestusser har jeg sett på Remus og BMW performance. Ender på samme pris. Noe å anbefale?

Skrevet
åja nei den har jeg ikke fått med meg faktisk.. hmm...Den w203 karosseriet med flereika felger?

Forrige generasjon, den det kom Black Series og DTM utgave av også :)

Sånn:

clk_63_amg.jpg

Husker ikke felgene så godt, så bilen i fjor sommer (ved Kebabbiten-området) ;)

Veldig fin bil.

Skrevet

Herregud som jeg hater den E-klassen der... Hver eneste jeg har vært borti har hatt helt for latterlig svake motorer, jeg er for rastløs for slikt!

Mhm, og som vanlig var de fleste bilene på norske veier de med minst motor, og dermed alltid de kjipeste jeg får prøvd.

E300D har jeg som kjent hatt i W210 utgave selv, og det var en forferdelig kjedelig motor - blir faktisk helt frustrert av å tenke på hvor treg den var :P (Men! Driftsikkerheten var av en annen verden... Bilen var i familien i 300.000 km. og kun den ene gangen måtte glødetrådene byttes om vintern - etter det fortsatte motoren å gå!).

.

Det er kanskje en kjedelig motor, men den er sprek til å være en Mercedes diesel uten turbo. Har du prøvd 200D eller 250D? De er late de!

Skrevet

Herregud som jeg hater den E-klassen der... Hver eneste jeg har vært borti har hatt helt for latterlig svake motorer, jeg er for rastløs for slikt!

Mhm, og som vanlig var de fleste bilene på norske veier de med minst motor, og dermed alltid de kjipeste jeg får prøvd.

E300D har jeg som kjent hatt i W210 utgave selv, og det var en forferdelig kjedelig motor - blir faktisk helt frustrert av å tenke på hvor treg den var :P (Men! Driftsikkerheten var av en annen verden... Bilen var i familien i 300.000 km. og kun den ene gangen måtte glødetrådene byttes om vintern - etter det fortsatte motoren å gå!).

.

Det er kanskje en kjedelig motor, men den er sprek til å være en Mercedes diesel uten turbo. Har du prøvd 200D eller 250D? De er late de!

Har selv en W124 250D med automat. Kan skrive under på at den er treg. MÅ kjøre med full gass hele tiden.. Men billig i forbruk er den! Er leeeeeeeenge siden jeg har fyllt nå :wink:

Edit: Ble litt feil den siteringen. skjønner meg aldri på det #-o

Skrevet

Har et kjapt spørsmål til de som har e90, og muligens andre BMW med AE. Hentet nye bilen i dag, og etter litt kjøring røk begge ringene på h.s. Er det bare en "pære" som lyser opp begge ringene? Prøvde å søke litt men ble ikke så mye klokere.

Skrevet
Har et kjapt spørsmål til de som har e90, og muligens andre BMW med AE. Hentet nye bilen i dag, og etter litt kjøring røk begge ringene på h.s. Er det bare en "pære" som lyser opp begge ringene? Prøvde å søke litt men ble ikke så mye klokere.

Ja det stemmer! Org bmw lyktene har 1 H8 pære som regel. Hvilken modell har du? E90 og årgang?

Skrevet

Hehehe..

Så ut som en bil med potensiale til å bli veldig pen da.

GOOOD rubbing. (kan ikke si at en bil som er så sliten i lakken er strøken altså !)

Facelift lykter, senk og hjul. Så har den pen farge, interiør osv. Hadde vært et fint kjøp til rundt 50 lapper :mrgreen:

Skrevet

Ja det stemmer! Org bmw lyktene har 1 H8 pære som regel. Hvilken modell har du? E90 og årgang?

Kjøpte meg denne:

http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=36070281

Lyst på litt hvitere lys, noen anbefalinger nå som jeg likevel må skifte? Må man fjerne innerskjermen på begge sider eller?

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...