Shattered Skrevet August 20, 2012 Skrevet August 20, 2012 http://www.finn.no/finn/mc/used/object?finnkode=36690626Må vell reklamere litt.. Stilig! Angrer på at jeg ikke tok lettlappen selv. http://www.finn.no/finn/torget/tilsalgs ... e=36692136 Ja, dere vet hva det er, hvorfor klikker dere da?
haybimmsen Skrevet August 20, 2012 Skrevet August 20, 2012 den boksa på høyre siden over lykta, er det alarm eller noe?
Jordfræsar Skrevet August 20, 2012 Skrevet August 20, 2012 Noen som har erfaring med BSR-tuning på 120D og automatkassa? Er det go-go eller no-go? Ich habe 177hk und 2008.
wicky124 Skrevet August 20, 2012 Skrevet August 20, 2012 De fleste bilene har en form for sperre på girkassa...Enten så må man trykke inn en knapp på spaken for å flytte den "feil vei" eller så er det laget ett spesielt mønster i selve sporet så det ikke er mulig å feil-gire...
FredrikE24 Skrevet August 20, 2012 Skrevet August 20, 2012 De fleste bilene har en form for sperre på girkassa...Enten så må man trykke inn en knapp på spaken for å flytte den "feil vei" eller så er det laget ett spesielt mønster i selve sporet så det ikke er mulig å feil-gire... På min Merce er det bare å rape seg gjennom alle hakka helt fram til P. Senatorn vi hadde hadde en girspak som låste fra N og opp til P slik at man måtte fysisk skyve/løfte en del på spaken for å få dette til. BMW er det vel en knapp man må klemme inn i håndtaket. Jeg kan se for meg at det er mulig, man veit aldri med enkelte, en kjenning presterer hver gang å bråbremse når han kjører automatbil fordi han hadde planer om å clutche.
wicky124 Skrevet August 20, 2012 Skrevet August 20, 2012 Ja på 124-biler er det ingen fysisk sperre, men det er spor i girkassa, så den "stopper" faktisk om man kommer borti spaken ved ett uhell... har opplevd det en god del ganger den tiden jeg hadde 124biler..skal være BRA uheldig å slenge den i revers/park ved ett uhell...
Mantis Skrevet August 20, 2012 Skrevet August 20, 2012 Husker da jeg var liten (sikkert 10 år)og satt foran mens muttern ratta rundt i E34en vi hadde da, var jævlig festlig å vippe girspaken opp i N når ho kjørte opp bakkene i boligfeltet her. Ho klikka maks og jeg måtte sitte bak de neste turene Haha! Ser for meg scenarioet Pappa hadde en E32 i sin tid, men den turte jeg faen ikke kødde med. Rapper du girspaken raskt nok på litt eldre biler, så er jeg sikker på at du trygt kan få den i Park med maks uflaks.
Nytern Skrevet August 20, 2012 Skrevet August 20, 2012 Har prøvd dette på en 190E jeg hadde som delebil, den var det ikke mulig å slenge i park i fart ihvertfall.. Kanskje jeg ikke tok i hardt nok? Mener jeg røska ganske bra
Ostnes Skrevet August 20, 2012 Skrevet August 20, 2012 Bruker å nappe i brekket på golfen til bestemora mi når vi er ute på tur på glatta jeg. Hysterisk morsomt..
flonoen Skrevet August 20, 2012 Skrevet August 20, 2012 Haybimmsen: jeg har alarm på min kebabdispenser omtrent på samme plass, men den ser ikke helt lik ut. Jeg har vel defa-alarm.
haybimmsen Skrevet August 20, 2012 Skrevet August 20, 2012 Bruker å nappe i brekket på golfen til bestemora mi når vi er ute på tur på glatta jeg. Hysterisk morsomt.. haha, bestomorbiler e alltid kjekt
Mantis Skrevet August 20, 2012 Skrevet August 20, 2012 Mener på at at det var en eldre Saab han klarte å vrenge i park i fart. Kan det være en avgjørende faktor? Saab har jo så mye rart for seg. Huska jeg skulle parkere en, og forstod ikke hvorfor nøkkelen ikke ville ut av tenninga. Satt der å kuka med nøkkelen, før jeg til slutt faktisk tok opp telefonen og googla hvordan jeg skulle få ut nøkkelen på en Saab. Joda måtte stå i reverse den.. Hvordan skulle jeg vite. Haha apropo Saab! En kollega av meg fortalte en god historie som skjedde for en del år siden. Var en yngre kar som skulle hente kompisen sin på arbeid i faren sin nye Saab. Kompisen sto ute på plassen når arbeidstia var ferdig og prata med en god gjeng andre arbeidskamerater. Til slutt kommer saaben i god fart inn på plassen der og tøff som kompisen var skulle han brekksladde rundt på plassen foran hele firmaet. Det han ikke visste var at Saaben hadde brekk på forhjula. Det endte rett gjennom industriporten på bygningen og inn på verkstedet før den reiv ned 2-3 reoler med verktøy
FredrikE24 Skrevet August 20, 2012 Skrevet August 20, 2012 Husker jeg slang gamle Senatoren til modern( Opel 78 modell) i park da vi hadde rundt 10km/t da jeg var mindre, det var bråstopp. Da skal det sies at vi skulle parkere og jeg var litt ivrig med å sette den i park.
haybimmsen Skrevet August 20, 2012 Skrevet August 20, 2012 Haybimmsen: jeg har alarm på min kebabdispenser omtrent på samme plass, men den ser ikke helt lik ut. Jeg har vel defa-alarm. Aha, satsa på det er det:D er en svensk bil, så ikke rart den er annerledes:p
Anbefalte innlegg