haybimmsen Skrevet August 21, 2012 Skrevet August 21, 2012 Lån med en bensinstasjon, de har jo utleige!
wicky124 Skrevet August 21, 2012 Skrevet August 21, 2012 Blir ikkeno leie/lån av tilhenger..Har tilgang til 40 forskjellige varebiler på jobb så blir nok å låne en derfra
Kvasi Skrevet August 21, 2012 Skrevet August 21, 2012 Om han selgern for under 100k så er jeg interessert...Men jeg tviler på at den er i min pris klasse... Det gjør han ikke, men han har en annen bil til salgs også som er et varp. E46 facelift 320d stasjonsvogn som er mappa på flissundet, går skikkelig bra. Sportsinteriør og stort sett alt annet jeg kommer på og den får du for under 100.
wicky124 Skrevet August 21, 2012 Skrevet August 21, 2012 Skrev lenger bak i tråden at jeg er sånn..vet ikke hva jeg skal si..men jeg vegrer meg for å få meg en liten bimmer om du skjønner...
Robkill Skrevet August 21, 2012 Skrevet August 21, 2012 Når det kommer til kvalitet blir Audi 100 og E34 gruset ned i støvla av w124. Eviggående maskiner Det kan godt være, men behandler man en E34 med respekt og verdighet så holder de like lenge tror jeg i allfall Bedre kjøreegenskaper, penere å se på og enkle å skru på Det er nå min mening, men smaken er som baken w124 er ikke akkuratt biler som er vanskelig å skru på Alt er forholdsvis rett frem. Billigbilen jeg savner mest er denne saken! 1989 mod Galant, 2.0GLSI 4x4! Genial vinterbrakke, selv med sine små 109hk orka den godt driv i tredje på snøen Med Hakka pigghjul satte den seg sjeldent fast også, sett bort fra da jeg ble lysten på å teste egenskapene på dyp snø, noe som ikke finnes da det bare legger seg på.
Kvasi Skrevet August 21, 2012 Skrevet August 21, 2012 Skrev lenger bak i tråden at jeg er sånn..vet ikke hva jeg skal si..men jeg vegrer meg for å få meg en liten bimmer om du skjønner... Når du sier det, tror jeg fikk det med meg ja. Hvis det er prisnipper og immage du tenker på syns jo jeg heelt klart det er noe man bør drite i, hvis det er plassen så har han hatt to småunger og alt rælet deres i den uten at jeg har hørt klager. 3serie stasjonsvogn er gøy å kjøre, har greit med plass og er mye bil for pengene. Du liker store biler og jeg små lekne, men de er et jækla godt kompromiss uansett vil jeg påstå.
Kvasi Skrevet August 21, 2012 Skrevet August 21, 2012 Billigbilen jeg savner mest er denne saken! [ Bilde ] Du kjørte rundt med et bittelite politiskilt på taket ser jeg
wicky124 Skrevet August 21, 2012 Skrevet August 21, 2012 Skrev lenger bak i tråden at jeg er sånn..vet ikke hva jeg skal si..men jeg vegrer meg for å få meg en liten bimmer om du skjønner... Når du sier det, tror jeg fikk det med meg ja. Hvis det er prisnipper og immage du tenker på syns jo jeg heelt klart det er noe man bør drite i, hvis det er plassen så har han hatt to småunger og alt rælet deres i den uten at jeg har hørt klager. 3serie stasjonsvogn er gøy å kjøre, har greit med plass og er mye bil for pengene. Du liker store biler og jeg små lekne, men de er et jækla godt kompromiss uansett vil jeg påstå. hehe er vel en blanding av image og hva jeg er vant til...får klaus i a3 til en kompis av meg... blitt for vant til enorme biler...
wicky124 Skrevet August 21, 2012 Skrevet August 21, 2012 Apropo W124 vs E34.. Merca har en helt annen opplevd kvalitet...Mer voksen følelse.. E34 er mer den frekke lille rebellen som ypper seg med store sterke merca (på 80tallet altså)
Robkill Skrevet August 21, 2012 Skrevet August 21, 2012 Billigbilen jeg savner mest er denne saken! [ Bilde ] Du kjørte rundt med et bittelite politiskilt på taket ser jeg Jaggu
Fredrik 90 Skrevet August 21, 2012 Skrevet August 21, 2012 Apropo W124 vs E34.. Merca har en helt annen opplevd kvalitet...Mer voksen følelse.. E34 er mer den frekke lille rebellen som ypper seg med store sterke merca (på 80tallet altså) Lille å lille fru blom E34 og W124 er akkurat like lange og brede, men BMWen er tøffere i trynet ja. Mercedesen er for de eldre med gamle penger mens E34 var for jappene med mobiltelefon og dressjakke
Robkill Skrevet August 21, 2012 Skrevet August 21, 2012 Er nok ikke fysisk størrelse Wicky hadde i tankene
Lars89 Skrevet August 21, 2012 Skrevet August 21, 2012 Vakkert! Får ta en tur neom i morgen. Den ene som røk er den som fulgte med kitet fra BMW... :/ Går du for piper laget for slagnøkkel vil jeg ihvertfall tro de holder. Er stort sett greit verktøy fra Biltema, men verktøy som skal tåle litt har de ikke fått helt dreisen på. Hadde noen hjul som satt skikkelig fast forrige uke så måtte fram med 2-meters 3/4-toms latmann med overgang til 1/2-toms pipe. Jeg knakk 3 Biltema-overganger før jeg tok til vettet og kjøpte Hazet. Den holdt
Thewiz Skrevet August 21, 2012 Skrevet August 21, 2012 Faen at koed skal være nede når jeg skal bestille bremserør. Titta på GS, blir jo over 2000 spenn for komplett bremseslanger bak på e36'en
Anbefalte innlegg