Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)


mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

":380z4rha]Den nye poloen er skikkelig fin ja. Helst da i rød, med litt tøffe felger.

rieger-vw-polo.jpg

DS3 er også tøff, men jeg blir alltid overrasket over hvor stor den er når en ser den på nært hold. Den er veldig kraftig i fronten. Det er kult at den kan leveres i så mange fargekombinasjoner.

Her er målene:

Polo 1,4 TSI

Lengde 3970 mm

Bredde 1692 mm

Høyde 1462 mm

Egenvekt 1269 kg

DS3 THP 150

Lengde 3948

Bredde 1715

Høyde 1458

Egenvekt 1165

Poloen er faktisk lengre, men DS3 noe bredere og lavere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Viss du lurer litt på en kvinnes (komiske) synspunkt på det å bli tilfredsstilt oralt osv så er dette en veldig bra og ganske så ærlig(?) fremstilling,fremført av Nour el Refai(svensk) på Raw Comedy Club.

9auvry5hh5a8tdw8sstl.jpg

Veldig morsomt når hun setter ting på spissen,hun er til tider en besviken tjei med egne løsninger hehe...

Enjoy: http://www.youtube.com/watch?v=LqbN1F2Lx60

Hehehe... klar tale... en søt og morsom dame... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det største problemet mitt med alle sånne småbiler er at de er for høye framme (over skjermbuene)

Hamann-BMW_3er_E90_2005_800x600_wallpaper_06.jpg

bmw-m3-e46-volk-te37.jpg

vs

5248508.jpg

VW-Polo-pano-01_730508i.jpg

Dette var en av grunnene til at jeg fikk skikkelig SUV / MPV følelse av Golf GTI. Bilene er jo høye som hus i forhold til en BMW sedan (Eller Z4 som jeg endte med da)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

":2iy9rtip]Det største problemet mitt med alle sånne småbiler er at de er for høye framme (over skjermbuene).

Dette var en av grunnene til at jeg fikk skikkelig SUV / MPV følelse av Golf GTI. Bilene er jo høye som hus i forhold til en BMW sedan (Eller Z4 som jeg endte med da)

Jeg er helt enig med deg i den betraktningen og jeg husker godt at jeg tenkte de samme tankene da E65 erstattet E38. Ikke bare var E65 stor som en hval, men den lave aggressive fronten var også borte. Jeg er litt usikker på når elendigheten begynte, men jeg husker at jeg av samme årsak ikke var helt tilfreds da Mercedes-Benz W140 erstattet W126 og det er så langt tilbake som i 1991.

Jeg synes allikevel at franskmenne er på det rette sporet med bl.a DS3 selv om fronten er stor og høy. DS3 er langt mer sexy enn f.eks Golf VI. Tysk design er jo som alltid litt firkantet og kjedelig. Det var bl.a derfor Chris Bangle ble hentet til BMW. Han hadde tidligere tegnet bl.a Fiat Coupé... en bil med en utpreget blanding av feminine og maskuline detaljer. BMW ønsket å utfordre den klassiske tyske designlinjen. Dette klarte Bangle, men ikke uten å bli relativt kraftig kritisert... og nå er BMW på full fart tilbake til der de var før Bangle. BMW er imidlertid i likhet med alle de andre bilprodusentene også et offer for den nye sikkerhetsmessige doktrinen som bl.a predikerer en stor og høy front.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal si strøken har blitt et voldtatt begrep, da til og med denne møkkabalja er "strøken"

http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=26816642

Helst bør man unngå ting som selges som "strøken"..

Kjøpte noe felger her på forumet av Bmwturbo for en stund siden, og de var 98% strøkne. Det er bra strøkent det :D Viste seg da jeg hadde mottatt dem at de var fulle av riper, kantkjøring, to ganske store skader på innsiden av felgene, samt på utsiden og dekkene, joda, de er gode for noe sesonger til. De ble laget i 2001!! Tror ikke jeg tør å bruke de mer enn til prøvemontering..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...