Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

tok meg 22 sekunder å finne ut at det er en H8 pære. via phillips sin lyspære konfigurator som jeg fant via google.com.

Etter det gikk jeg på google bildesøk for å sjekke hvordan denne H8 så ut.

L_6f817987b8248a820c7eaa14c9059e3c.jpg

dette er faktisk et bilde av en H8 XenonLook sak. bildet er hentet fra streetdesign.no

Skrevet
Noen som vet om det er stor forskjell på bensinforbruket på en e34 520iat kontra en 525ix touring ? Vurderer å bytte ut bilen og føler 520'en bruker mer enn nok bensin.

Syns min IX brukte fryktelig mye bensin jeg... Firehjulstrekk, veier 1800 kg (touring), automat, panaromatak osv. gjør bilen tung og dyr i drift... Også har den helvetes stor tank, fylte på for 800-900 kr og fikk kjørt ca 450 km (bykjøring, men uansett). Jeg skal aldri kjøpe igjen med mindre det er E30 IX, som veier MYE mindre og har nesten ingen blytung elektronikkutstyr. Neste vinterbil blir nok en E30 IX, får se ann hvordan det blir med forbruk.

Skrevet
#-o sorry zaphod! jeg leste parklyspærer! altså jeg leste feil! #-o ehrnst har heelt riktig! :applause: skal heller lese riktig neste gang :roll:
Skrevet
Noen som vet om det er stor forskjell på bensinforbruket på en e34 520iat kontra en 525ix touring ? Vurderer å bytte ut bilen og føler 520'en bruker mer enn nok bensin.

Syns min IX brukte fryktelig mye bensin jeg... Firehjulstrekk, veier 1800 kg (touring), automat, panaromatak osv. gjør bilen tung og dyr i drift... Også har den helvetes stor tank, fylte på for 800-900 kr og fikk kjørt ca 450 km (bykjøring, men uansett). Jeg skal aldri kjøpe igjen med mindre det er E30 IX, som veier MYE mindre og har nesten ingen blytung elektronikkutstyr. Neste vinterbil blir nok en E30 IX, får se ann hvordan det blir med forbruk.

Ok... blir isåfall manuellgir. Tenkte kanskje det ikke ville være stor forskjellen når jeg har automat på 520 og gått for en manuellgiret 525ix. Min bruker nok nærmere 1,5 på milen kan jeg tenkte meg. Har ikke gått inn for å måle, men kan tenke meg det ligger rundt der.

Skrevet

Min lå vel på rundt 1,8 liter mila og det er for drøyt hvis man skal bruke bilen hver eneste dag og bensin koster 14 kr. litern... Kan jo tenke meg bensinforbruket øke med full bil og bagasjerom. Brutalt.

Skrevet
Kult eller jalla med oransje parklys? Tøft å skille seg litt ut, jeg likte det :P

IMAG0528.jpg

Spotta deg i dag tidlig, ser enda tøffere ut på ekte enn på bilder. Bare å beholde :D

Skrevet

Jadaa :P

Hørte med han på verkstedet i Sandefjord om hvor langt et sånt dekk skal holde..Han hadde aldri fått mer enn 5000km ut av dekka sine, vi har kjørt litt over 8000km. Så er vel derfor :P

Skrevet

Noen som vet hvor denne skal stå på E36? Hadde ikke en slik på min forrige bil. Virker som den skal ned på høyre side av radiatoren en plass? Er vel en slags temp sensor?

DSC01182.jpg

Skrevet

p0044502jg5.jpg?t=1302556402

audi-a4-avant-2009.jpg?t=1302556450

Jeg har alltid lurt litt på hvorfor BMW har bevart det litt rotete sidevinduspartiet på deres modeller. På X6 er det veldig fremtredende fordi de bakre sidevinduene er så små. Det er litt bedre på E91, men som man ser på Audi A4 Avant kan denne utfordringen løses på en temmelig elegant måte. Jeg synes at BMW burde bli mer innovative på dette området.

po7oshdiv5ol65j608ua.jpg

Skrevet

Gjorde akkurat en klassisk tabbe på koed.no .....

Fraktprisen var lenge 169,-

Så slang jeg med diverse skruer og klips til lokari og deksler under motor, totalt 20 stk. Så var brått fraktprisen 507,- !

Så det ikke før jeg trøkka gjennom bestillinga, så har sendt de en mail og får se hva de sier ;)

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...