Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gratulerer :) Hvordan var det? Hadde første kjøretime i trafikken på onsdag, har vært gjennom alle kjøregård øvelsene. Brems i sving og ha sykkelen helt i balanse når man bremser osv, det er litt stress. Så man kan stå stille etter man har bremset og la sykkelen dempe seg ferdig før man setter ned foten. Skal ha oppkjøring i september etter planen jeg :)

Skrevet

det gikk veldig greit .. stressa litt på krypkjøringa og klarte faktisk å daue sykkelen!! men de andre øvelsen gikk veldig bra, og kjøringa på vei gikk også veldig bra. :D

Skrevet

noen som har erfaring med skikkelig lavprofil vinterdekk? planen er å nedgradere lm replicaene mine i 19" til vinterhjul da dem har fått smakt litt for mye på fortauskant.

lest at vredestein wintrac xtreme ikke skal være så halvgale? men er jo sykelig høy hastighetsmerking på dem (W) så kan aldri se for meg at det er noe myk gummi på dem? :P

felgene er 8,5" breie så kan værtfall ikke ha smalere enn 215 dekk. har jo 215/35R19 dekk på nå med fin strekk. men trodde ikke strekk var så alt for good på vinter?

Jeg har 225/35/19 på mine vinterhjul. Vil faktisk si at jeg er veldig positivt overrasket. Føles faktisk mye bedre å kjøre på en 227/45/17 runflat vinterhjula jeg hadde. Ikke hatt noen fremkommelighetsproblemer heller, eneste ulempen er at folk lurer på hvorfor man ikke har lagt om ennå :lol:

dekk er det du kjører på?

er første vinteren min nå, så vil helst kjøre så lenge så mulig uten å grøfte kjerra :roll: så vil helst ha noen halvgreie dekk.

Skrevet

noen som har erfaring med skikkelig lavprofil vinterdekk? planen er å nedgradere lm replicaene mine i 19" til vinterhjul da dem har fått smakt litt for mye på fortauskant.

lest at vredestein wintrac xtreme ikke skal være så halvgale? men er jo sykelig høy hastighetsmerking på dem (W) så kan aldri se for meg at det er noe myk gummi på dem? :P

felgene er 8,5" breie så kan værtfall ikke ha smalere enn 215 dekk. har jo 215/35R19 dekk på nå med fin strekk. men trodde ikke strekk var så alt for good på vinter?

Jeg har 225/35/19 på mine vinterhjul. Vil faktisk si at jeg er veldig positivt overrasket. Føles faktisk mye bedre å kjøre på en 227/45/17 runflat vinterhjula jeg hadde. Ikke hatt noen fremkommelighetsproblemer heller, eneste ulempen er at folk lurer på hvorfor man ikke har lagt om ennå :lol:

dekk er det du kjører på?

er første vinteren min nå, så vil helst kjøre så lenge så mulig uten å grøfte kjerra :roll: så vil helst ha noen halvgreie dekk.

mener å huske nokian hakkepelita

edit: sjekket her og fikk det bekreftet.

Skrevet
DA har JEG kjørt opp på klasse-A, og bestått :D :D :D :D

Fett, grattis!

Er det lettere å kjøre opp på f.eks. lettsykkel etter å ha kjørt moped noen sesonger? :roll: Bare lurer, har ingen planer om å ta sykkellapp enda.

Skrevet
DA har JEG kjørt opp på klasse-A, og bestått :D :D :D :D

Fett, grattis!

Er det lettere å kjøre opp på f.eks. lettsykkel etter å ha kjørt moped noen sesonger? :roll: Bare lurer, har ingen planer om å ta sykkellapp enda.

det vil jeg absolutt tro.. da lærer man seg å ha kjørt 2 hjuling.. men ofte er det uvaner man legger til når man kjører moped, som kjørelærerne plukker av deg ;)

Skrevet
Noen som er int. i en billig Mercedes W124 250D? Jeg bor i Harstad!

Hvis du kjører den til Vestfold, gratis ;)

Fra spøk til revolver.. bare timer igjen til jeg flytter, og jeg får ikke den forbannede Ipod-søpla til å formatere seg selv engang.. HATER APPLE. Er vel alt jeg trenger å si...

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...