Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er glad jeg har solgt sykkelen jeg. Tok ikke mer tid enn ut 30sonen, så var hornene gjennom hjelmen.. Men må si det frister litt igjen når jeg går forbi naboens 63 mod harley..

Jeg syns ikke det er noe som er overførbart fra moped til mc. Og da tok jeg a1 samtidig som jeg kjørte moped utenom. Alt er heelt annerledes med engang man får litt mer vekt mellom beina. Moped er jo som trøsykkel omtrent..

Skrevet
Tilbake i Norge etter en ukes ferie i Egypt. Ligger nå rett ut med kraftig diaré.... Dvs jeg fikk det midtveis i ferien, har ikke spist siden torsdag kveld.

Har gått en uke siden sist jeg spiste ett normalt måltid, har kun fått i meg veske. Det har resultert i ett vekttap 5 kg. Overraskende synes jeg, 5 kg på 1 uke.

Skrevet
Er glad jeg har solgt sykkelen jeg. Tok ikke mer tid enn ut 30sonen, så var hornene gjennom hjelmen..

Hadde r6 da jeg da jeg var 21.. og tro meg...jeg har vel aldri kjørt så mye gris som da.. Klarer ikke å kjøre rolig og normalt... Hornene blir meterlange.. En grunn til at jeg ikke tar lappen eller kjører sykkel lenger...

Skrevet

Det som er viktig med motorsykkel er å kjøre med vett! Det er greit å dra på litt på strekka, men unødvendige / farlige forbikjøringer og høy fart i sving holder jeg meg unna.

Skrevet

Helt enig.. Er nyoppkjørt, som sikkert mange fikk med seg, men det handler faktisk om å ha hodet på rett plass ja.. Jeg valgte og vente med å kjøre opp til jeg ble eldre og fikk mere respekt for trafikken og andre.. Og det er jeg glad for.. Sammen med veldig god kjøreopplæring, og en lærerik dag med banekjøring, så føler jeg at jeg ikke strekker særlig grenser og utsetter andre for fare når jeg kjører sykkel.. Selvfølgelig vil d bli dratt ut litt gir i ny og ne, og tatt forbikjøringer, men man må gjøre det på egnet plass, og ikke midt i en sving..

Skrevet

Er det ikke litt ironisk hvordan "carbonen" faktisk virker mot sin hensikt når man folierer? Bilen blir jo faktisk bittelitt tyngre :P

Skrevet

Fikk frysninger under oppvisninga til de gamle sovjetiske treningsflyene!

4 fly fløy rett frem relativt lavt over bakken mens fly nr 5 "skrudde" seg rundt disse.. Alt med røyk! Kult :mrgreen:

Skrevet

4 fly fløy rett frem relativt lavt over bakken mens fly nr 5 "skrudde" seg rundt disse.. Alt med røyk! Kult :mrgreen:

Skrevet
Det som er viktig med motorsykkel er å kjøre med vett! Det er greit å dra på litt på strekka, men unødvendige / farlige forbikjøringer og høy fart i sving holder jeg meg unna.

Kjøre fort rett fram er jo bare gøy i noen uker, presse litt i svinger derimot, går man aldri lei!

Men jeg kjører stort sett fint på mc, gidder ikke ta livet mitt enda. Har planer om å overleve mitt første kræsj, håper det blir noen år til.

Skrevet

Syke satan. Fy faen for noen ferdigheter og fy faen for en teknisk konstruksjon.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...