Hawkon88 Skrevet August 24, 2012 Skrevet August 24, 2012 Er glad jeg har solgt sykkelen jeg. Tok ikke mer tid enn ut 30sonen, så var hornene gjennom hjelmen.. Men må si det frister litt igjen når jeg går forbi naboens 63 mod harley.. Jeg syns ikke det er noe som er overførbart fra moped til mc. Og da tok jeg a1 samtidig som jeg kjørte moped utenom. Alt er heelt annerledes med engang man får litt mer vekt mellom beina. Moped er jo som trøsykkel omtrent..
fish Skrevet August 24, 2012 Skrevet August 24, 2012 Tilbake i Norge etter en ukes ferie i Egypt. Ligger nå rett ut med kraftig diaré.... Dvs jeg fikk det midtveis i ferien, har ikke spist siden torsdag kveld. Har gått en uke siden sist jeg spiste ett normalt måltid, har kun fått i meg veske. Det har resultert i ett vekttap 5 kg. Overraskende synes jeg, 5 kg på 1 uke.
wicky124 Skrevet August 24, 2012 Skrevet August 24, 2012 Er glad jeg har solgt sykkelen jeg. Tok ikke mer tid enn ut 30sonen, så var hornene gjennom hjelmen.. Hadde r6 da jeg da jeg var 21.. og tro meg...jeg har vel aldri kjørt så mye gris som da.. Klarer ikke å kjøre rolig og normalt... Hornene blir meterlange.. En grunn til at jeg ikke tar lappen eller kjører sykkel lenger...
Jørgen Lie Skrevet August 24, 2012 Skrevet August 24, 2012 https://www.facebook.com/groups/361663930576587/ Om noen skulle være fra midt-norge / omegn, og er ute etter og selge/kjøpe BMW, så er det opprettet en side for dette på fjasboka nå! (På sjøen, kjeder meg)
Thewiz Skrevet August 24, 2012 Skrevet August 24, 2012 Det som er viktig med motorsykkel er å kjøre med vett! Det er greit å dra på litt på strekka, men unødvendige / farlige forbikjøringer og høy fart i sving holder jeg meg unna.
Jørgen Lie Skrevet August 24, 2012 Skrevet August 24, 2012 Helt enig.. Er nyoppkjørt, som sikkert mange fikk med seg, men det handler faktisk om å ha hodet på rett plass ja.. Jeg valgte og vente med å kjøre opp til jeg ble eldre og fikk mere respekt for trafikken og andre.. Og det er jeg glad for.. Sammen med veldig god kjøreopplæring, og en lærerik dag med banekjøring, så føler jeg at jeg ikke strekker særlig grenser og utsetter andre for fare når jeg kjører sykkel.. Selvfølgelig vil d bli dratt ut litt gir i ny og ne, og tatt forbikjøringer, men man må gjøre det på egnet plass, og ikke midt i en sving..
haybimmsen Skrevet August 24, 2012 Skrevet August 24, 2012 Jo det er litt vanskelig.. Men han som jeg hjalp, har sota en del rute, blei grisetøft synes jeg! Å grisebra! No e det Taket igjen
Nytern Skrevet August 24, 2012 Skrevet August 24, 2012 Er det ikke litt ironisk hvordan "carbonen" faktisk virker mot sin hensikt når man folierer? Bilen blir jo faktisk bittelitt tyngre
Jordfræsar Skrevet August 24, 2012 Skrevet August 24, 2012 Gikk på NRK1 i ste, skulle likt å se dette live http://tv.nrk.no/program/dkro50002512/flyfest-paa-sola
Nytern Skrevet August 24, 2012 Skrevet August 24, 2012 Fikk frysninger under oppvisninga til de gamle sovjetiske treningsflyene! 4 fly fløy rett frem relativt lavt over bakken mens fly nr 5 "skrudde" seg rundt disse.. Alt med røyk! Kult
Fredrik Skrevet August 24, 2012 Skrevet August 24, 2012 Fikk frysninger under oppvisninga til de gamle sovjetiske treningsflyene!4 fly fløy rett frem relativt lavt over bakken mens fly nr 5 "skrudde" seg rundt disse.. Alt med røyk! Kult
flonoen Skrevet August 24, 2012 Skrevet August 24, 2012 Det som er viktig med motorsykkel er å kjøre med vett! Det er greit å dra på litt på strekka, men unødvendige / farlige forbikjøringer og høy fart i sving holder jeg meg unna. Kjøre fort rett fram er jo bare gøy i noen uker, presse litt i svinger derimot, går man aldri lei! Men jeg kjører stort sett fint på mc, gidder ikke ta livet mitt enda. Har planer om å overleve mitt første kræsj, håper det blir noen år til.
fish Skrevet August 24, 2012 Skrevet August 24, 2012 Fikk frysninger under oppvisninga til de gamle sovjetiske treningsflyene!4 fly fløy rett frem relativt lavt over bakken mens fly nr 5 "skrudde" seg rundt disse.. Alt med røyk! Kult Syke satan. Fy faen for noen ferdigheter og fy faen for en teknisk konstruksjon.
Anbefalte innlegg