Fredrik Skrevet August 24, 2012 Skrevet August 24, 2012 Fikk frysninger under oppvisninga til de gamle sovjetiske treningsflyene!4 fly fløy rett frem relativt lavt over bakken mens fly nr 5 "skrudde" seg rundt disse.. Alt med røyk! Kult Syke satan. Fy faen for noen ferdigheter og fy faen for en teknisk konstruksjon. Ja... akkurat Sukhoi Su-27/35 "Flanker" er ganske imponerende. Det er spesielt størrelsen i kombinasjon med de helt utrolige flyegenskapene som er enestående. Det er verdt å merke seg at dette klarte russerne allerede i 1977... uten vesentlig digital teknikk. Et annet poeng er at de imponerende manøvrene åpenbart gjennomføres uten g-drakter. Imponerende...
Dirty Skrevet August 24, 2012 Skrevet August 24, 2012 http://www.l-a.no/nyheter/article6948.ece jaja sånn går det når politiet først har kontroll i bygde
Jordfræsar Skrevet August 24, 2012 Skrevet August 24, 2012 Fikk lyst til å se Hot Shots filmene igjen nå Fredrik
Mantis Skrevet August 24, 2012 Skrevet August 24, 2012 http://www.l-a.no/nyheter/article6948.ece jaja sånn går det når politiet først har kontroll i bygde Men å få jobb som journalist på bygda - det ser det ikke ut for å være så vanskelig å få. Utrolig klønete måte å skrive en artikkel på. "Deretter stanset UP ytterligere tre biler som råkjørte i henholdsvis 111,106 og 106 kilometer i timen." "UP stanset deretter totalt tre biler, hvor to av de holdt en hastighet på 106 kilometer i timen. Den siste av de tre ble målt til 111 kilomter i timen." Det ville vært vel en mer korrekt måte å skrive det på? "106 og 106" høres jo ut som noe en fra barneskolen kunne skrevet.
fish Skrevet August 24, 2012 Skrevet August 24, 2012 Regga meg på Twitter, men jeg skjønner ikke en dritt. Hva er "cluet" der? Hva skal jeg ""gjøre"?
noekult Skrevet August 24, 2012 Skrevet August 24, 2012 Regga meg på Twitter, men jeg skjønner ikke en dritt. Hva er "cluet" der? Hva skal jeg ""gjøre"? Kan tipse deg en annen gang, jeg er veldig aktiv der. Kort og godt blir det hva du gjør det til.
Jordfræsar Skrevet August 24, 2012 Skrevet August 24, 2012 Regga meg på Twitter, men jeg skjønner ikke en dritt. Hva er "cluet" der? Hva skal jeg ""gjøre"? Dele livet ditt for alle og følge med på andres liv Du er nå en av de kuleste i hele verden!
fish Skrevet August 24, 2012 Skrevet August 24, 2012 @noekult, jeg følger deg. @fræsarn, takk takk.. Den trengte jeg...
Kvasi Skrevet August 24, 2012 Skrevet August 24, 2012 - Jeg bor jo i "flybyen" men sånt ser man aldri..
fish Skrevet August 25, 2012 Skrevet August 25, 2012 - Jeg bor jo i "flybyen" men sånt ser man aldri.. Helt rått!! Med tanke på tyngden på flyet og størrelsen på vingene skulle ikke flyet ha greid å letta fra bakken. Tenk for en motorkraft som er der for å kunne utføre den flyvningen..
noekult Skrevet August 25, 2012 Skrevet August 25, 2012 @noekult, jeg følger deg. @fræsarn, takk takk.. Den trengte jeg... Har gitt deg anbefaling, så nå har du flere følgere..
fish Skrevet August 25, 2012 Skrevet August 25, 2012 @noekult, jeg følger deg. @fræsarn, takk takk.. Den trengte jeg... Har gitt deg anbefaling, så nå har du flere følgere.. Hæ? Hvor ser jeg det? Hmm.. Litt "gresk" for meg dette.. Er liksom ikke bare JFGI.
Kvasi Skrevet August 25, 2012 Skrevet August 25, 2012 - Jeg bor jo i "flybyen" men sånt ser man aldri.. Helt rått!! Med tanke på tyngden på flyet og størrelsen på vingene skulle ikke flyet ha greid å letta fra bakken. Tenk for en motorkraft som er der for å kunne utføre den flyvningen.. Insane faktisk.. Mange som tror at de ikke har noe å by på, men det er altså så feil at..
noekult Skrevet August 25, 2012 Skrevet August 25, 2012 @noekult, jeg følger deg. @fræsarn, takk takk.. Den trengte jeg... Har gitt deg anbefaling, så nå har du flere følgere.. Hæ? Hvor ser jeg det? Hmm.. Litt "gresk" for meg dette.. Er liksom ikke bare JFGI. Skal gi deg norsk introduksjonsartikkel i morgen Ps. Bytt til eget profilbilde, det er viktig!
Anbefalte innlegg