Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det bare meg, eller er det litt anspent stemning på forumet for tiden?? Synes der er flere tråder den siste tiden som har vært litt på kanten.. Håper vi ikke siger tilbake der vi var for en stund siden..

Husk at det er mange forskjellige meninger og synspunkt blant folk, og er du totalt uenig i noe, så si det på en saklig måte, eller ikke si noe. Får du argumenter mot deg du ikke liker, så svelg to ganger i stedet for å komme med oppkast tilbake, eller vær saklig og ydmyk.

Peker ikke til noen spesielle nå, følte bare for å si det, da jeg har vært litt "brydd" noen ganger etter å ha lest div tråder siste tiden.

Skrevet
Er det bare meg, eller er det litt anspent stemning på forumet for tiden?? Synes der er flere tråder den siste tiden som har vært litt på kanten.. Håper vi ikke siger tilbake der vi var for en stund siden..

Husk at det er mange forskjellige meninger og synspunkt blant folk, og er du totalt uenig i noe, så si det på en saklig måte, eller ikke si noe. Får du argumenter mot deg du ikke liker, så svelg to ganger i stedet for å komme med oppkast tilbake, eller vær saklig og ydmyk.

Peker ikke til noen spesielle nå, følte bare for å si det, da jeg har vært litt "brydd" noen ganger etter å ha lest div tråder siste tiden.

veldig godt sagt! tenke seg om 2 ganger før man buser ut med noe..

Skrevet

Hva er egentlig forskjellen mellom e39 m5 preface og facelift? vet at det er forskjell på lamper, alcantara-taktrekk, grått instrumentpanel, rat osv osv, men tenker mer på det tekniske, er det verdt å bruke flere 1000 euro på en facelift m5, enn å kjøpe en preface? har hørt noe om vanos, og at det kom en "facelift" på motoren, men hva er dette egentlig?

Skrevet
Hva er egentlig forskjellen mellom e39 m5 preface og facelift? vet at det er forskjell på lamper, alcantara-taktrekk, grått instrumentpanel, rat osv osv, men tenker mer på det tekniske, er det verdt å bruke flere 1000 euro på en facelift m5, enn å kjøpe en preface? har hørt noe om vanos, og at det kom en "facelift" på motoren, men hva er dette egentlig?

Vanos er:

http://no.wikipedia.org/wiki/VANOS

(hadde faktisk et foredrag på skolen om Vanos på engelsk, det var litt moro)

Mer forskjell enn de du nevnte på E39 vet jeg ikke.

Skrevet

Vanos er:

http://no.wikipedia.org/wiki/VANOS

(hadde faktisk et foredrag på skolen om Vanos på engelsk, det var litt moro)

Mer forskjell enn de du nevnte på E39 vet jeg ikke.

hørtes gøy ut :P men er det annet enn at den er forbedret? er svært lite pene m5 facelifter som ligger på mobile.de til en høvelig pris nå :/ så en rød en, som hadde gått litt, så ganske pen ut, men hadde delskinn med rutete alcantara i midten :/

Skrevet

Har lista over stafferamme på fartsovertredelse og generelt trafikkbrudd liggende i bilen ;) ble tatt i høst i 105,5 i 80-sonen, men han "så ikke" den siste 0,5 så jeg slapp unna med 3 prikker og 4900,- i bot, kjipe greier :P

Skrevet
Heheh, ganske få som tar min på 230 ;-)

240.. i bilen til lensmannen på Dombås på vei til service i Ålesund 8)

Det skulle han visst :lol:

Jeg mista derimot lappen på 80 i 50 sona.. (det var da inkludert totalvraking, men men..)

:lol::lol:

Han er jo skummel! Er det ett sted man virkelig bør ta det pent er det forbi Dombås! Jeg og fruen ræser til Åndalsnes etpar ganger i året og da møter vi stortsett alltid på kontroll i 50-sona inn mot Dombås på vei sørover :o

Ifølge lokale helter er lensmannen rimelig.. Ivrig :wink:

Skrevet

noekult: Du etterlyste noen kule veier for litt siden...Kjørte fra oslo til skotterud og tilbake idag... Strekningen Bjørkelangen - Skotterud er virkelig verdt å bruke bensinpenger på.. Perfekt asfalt, masse svinger, bakker og perfekt natur!!

Skrevet
Heheh, ganske få som tar min på 230 ;-)

240.. i bilen til lensmannen på Dombås på vei til service i Ålesund 8)

Det skulle han visst :lol:

Jeg mista derimot lappen på 80 i 50 sona.. (det var da inkludert totalvraking, men men..)

:lol::lol:

Han er jo skummel! Er det ett sted man virkelig bør ta det pent er det forbi Dombås! Jeg og fruen ræser til Åndalsnes etpar ganger i året og da møter vi stortsett alltid på kontroll i 50-sona inn mot Dombås på vei sørover :o

Ifølge lokale helter er lensmannen rimelig.. Ivrig :wink:

Var gamle lensmannen som drev sjappa den gangen, veldig hyggelig fyr :) Du bør forøvrig passe nøye på 60-sona på verma, der har de tatt av med kontroll de siste 2 åra. Ryker 2-3 lapper hver gang de står der.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...