Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Skrev jeg ikke det? Hmm... uansett! Er det riktig at K&N luftfilter slipper inn mer driiit enn originale luftfilteret? Av ren nysgjerrighet!

ja, den får jo mer luft, spiser lmm også. men gir jo en litt mer sportsliglyd

Skrevet
Skrev jeg ikke det? Hmm... uansett! Er det riktig at K&N luftfilter slipper inn mer driiit enn originale luftfilteret? Av ren nysgjerrighet!

Slipper ca. 18 ganger mere dritt inn enn et konvensjonelt papirfilter. Flower litt bedre,men tettes på 1/4 av tiden til standardfilteret. Ergo må du bytte

/vaske ofte dersom du skal beholde den økte flowen. Du vil heller ikke få noe økt effekt dersom du ikke har gjort noe annet med motoren som tilsier at den skulle behøve mere luft.

Skrevet

Hehe, ja det tenker jeg nok :) 525er med 518 motor og greier og ett par andre biler du sikkert har stjålet en vei #-o

Nok en gang Fredrik90 i et nøtteskall. Selvfølgelig er ting stjålet om det går bedre enn en 325d :)

Hva vet vel du om tidligere biler han har hatt?

Ingenting er bedre enn 325d'n vettu Martin ;) Nei huff, synker ikke til et så lavt nivå, dette er rett og slett flaut :P#-o

:lol:

Skrevet

325en min er selvsagt verdens beste bil...for meg i allfall :) Beste og morsomste bilen jeg har hatt til nå, driftsikker, rask, billig i drift og god å kjøre :D Som ung og aktiv 22 åring så kunne jeg ikke hatt en bil som passer mine behov bedre :wink: Anbefales!

Skrevet

Få ting gjør meg mer lykkelig over å være einstøing enn bimmers.no :lol:

Hvis bimmers er representativt for hvordan det er å være en del av samfunnet klarer jeg meg alene litt til.

Skrevet
Få ting gjør meg mer lykkelig over å være einstøing enn bimmers.no :lol:

Hvis bimmers er representativt for hvordan det er å være en del av samfunnet klarer jeg meg alene litt til.

We like pulling legs!

E90 325d som 22 åring er slettes ikke verst, good for you, Fredrik 90 :)

Skrevet

Hehe, ja det tenker jeg nok :) 525er med 518 motor og greier og ett par andre biler du sikkert har stjålet en vei #-o

Nok en gang Fredrik90 i et nøtteskall. Selvfølgelig er ting stjålet om det går bedre enn en 325d :)

Hva vet vel du om tidligere biler han har hatt?

Ingenting er bedre enn 325d'n vettu Martin ;) Nei huff, synker ikke til et så lavt nivå, dette er rett og slett flaut :P#-o

Du skal ikke rope så høyt om å synke til et så lavt nivå du heller. sett mye rart fra deg.

Syns folk kan roe ned litt spydigheter et par dager :mrgreen:

Skrevet
325en min er selvsagt verdens beste bil...for meg i allfall :) Beste og morsomste bilen jeg har hatt til nå, driftsikker, rask, billig i drift og god å kjøre :D Som ung og aktiv 22 åring så kunne jeg ikke hatt en bil som passer mine behov bedre :wink: Anbefales!
Tviler ikke :) Digger e9x serien, og en 325d står høyt på ønskelista blandt biler jeg kunne tenkt meg :)
Skrevet

E90 325d er jo en flott bil, ikke alle som har muligheten til å handle en såpass ny og dyr bil, er lov å skryte litt :kose:

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...