Dirty Skrevet August 30, 2012 Skrevet August 30, 2012 hmm.. preface ja.. trenger facelift jeg :/ eller vil ha og trenger med takluke takluke i den vettu glassluke Har hyret en advokat, 1850.- + moms da burde han være go, steike for noen priser de oppererer med
[space] Skrevet August 30, 2012 Skrevet August 30, 2012 cdv ventilen: Er det den ventilen som gjør at du høres ut som ei gammel kjærring når du girer under litt aktiv kjøring?
Nytern Skrevet August 30, 2012 Skrevet August 30, 2012 ":2nt7ols8]cdv ventilen: Er det den ventilen som gjør at du høres ut som ei gammel kjærring når du girer under litt aktiv kjøring? Jaaa!! Hvis man skal unngå å slure noe hinsides må man bare slippe clutch brått, ingen av delene er å anbefale så mine girskift har frem til i går vært treeeege Spesielt flaut på Vålerbanen når man skal mate ut 1-gir og gire til 2. over haugen på vei ut fra depot Fish: Grattis med dagen!! Cdv-ventil er på både bensin og diesel ja, finnes en haug tråder om den ?=#E(%# ventilen på utenlandske bmw-forumer. Bare å bestille ny ventil for en 50lapp og fjerne innmaten i den.. Kan jo gjøre det med ventilen som sitter der og men kjekt å ha en i reserve i tilfelle man tuller det til. Er ihvertfall fantastisk å gire/håndtere bilen nå! Slipper å konsentrere meg om å gire ok, det er deilig. Cdv-ventilen kan jo faktisk føre til mer slitasje på clutch pga sluringa hvis man absolutt prøver å gire litt effektivt
Dirty Skrevet August 30, 2012 Skrevet August 30, 2012 Spennende, aldri hørt om denne ventilen. Kan ha no med at jeg holder meg for det meste til noen gamle travere men greit å vite den dagen jeg handler ny bmw
[space] Skrevet August 30, 2012 Skrevet August 30, 2012 Husker det irriterte vettet av meg på z4'en. Fikk som oftes til en god teknikk på det, men er jo flaut de gangene en slurer avgårde som en annen pensjonist...
wicky124 Skrevet August 30, 2012 Skrevet August 30, 2012 Da stikker jeg til åndalsnes for å levere en vinflaske og to glass til en verdi av 125k...
-Erik- Skrevet August 30, 2012 Skrevet August 30, 2012 Da stikker jeg til åndalsnes for å levere en vinflaske og to glass til en verdi av 125k... Du mente Skien... Venter:) Gratulerer med dagen fisk!
knut_olestad Skrevet August 30, 2012 Skrevet August 30, 2012 Da stikker jeg til åndalsnes for å levere en vinflaske og to glass til en verdi av 125k... What? Bare kom nedom jobb, jeg skal vente her
Yngvejos Skrevet August 30, 2012 Skrevet August 30, 2012 ":vgrso0nj]cdv ventilen: Er det den ventilen som gjør at du høres ut som ei gammel kjærring når du girer under litt aktiv kjøring? Jaaa!! Hvis man skal unngå å slure noe hinsides må man bare slippe clutch brått, ingen av delene er å anbefale så mine girskift har frem til i går vært treeeege Spesielt flaut på Vålerbanen når man skal mate ut 1-gir og gire til 2. over haugen på vei ut fra depot Fish: Grattis med dagen!! Cdv-ventil er på både bensin og diesel ja, finnes en haug tråder om den ?=#E(%# ventilen på utenlandske bmw-forumer. Bare å bestille ny ventil for en 50lapp og fjerne innmaten i den.. Kan jo gjøre det med ventilen som sitter der og men kjekt å ha en i reserve i tilfelle man tuller det til. Er ihvertfall fantastisk å gire/håndtere bilen nå! Slipper å konsentrere meg om å gire ok, det er deilig. Cdv-ventilen kan jo faktisk føre til mer slitasje på clutch pga sluringa hvis man absolutt prøver å gire litt effektivt Du trenger ikke å bytte til ventil uten innmat. Det er bare å ta bort ventilen og sette slangene sammen igjen. Vet noen er redd for garantien og monterer dummyventil for at forhandleren ikke skal oppdage at CDV er fjerna. Jeg greide aldri å få myke girskift med e91en med CDV montert.
Kjexx Skrevet August 30, 2012 Skrevet August 30, 2012 Da stikker jeg til åndalsnes for å levere en vinflaske og to glass til en verdi av 125k... Hva er merket på den vina da?
knut_olestad Skrevet August 30, 2012 Skrevet August 30, 2012 WTF? Sjekk tunga på dama.. Enhver lesbes drøm?
VegarVS Skrevet August 30, 2012 Skrevet August 30, 2012 WTF? Sjekk tunga på dama.. Enhver lesbes drøm? [ Bilde ] ikke bare lesbers drøm det der!
knut_olestad Skrevet August 30, 2012 Skrevet August 30, 2012 Nei jeg hadde ikke lagt meg på magen å blånekta
Anbefalte innlegg