Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
hmm.. preface ja.. trenger facelift jeg :/ eller vil ha :P og trenger med takluke :P

takluke i den vettu glassluke :mrgreen:

Har hyret en advokat, 1850.- + moms :applause:

da burde han være go, steike for noen priser de oppererer med

Skrevet

cdv ventilen: Er det den ventilen som gjør at du høres ut som ei gammel kjærring når du girer under litt aktiv kjøring?

Skrevet
":2nt7ols8]cdv ventilen: Er det den ventilen som gjør at du høres ut som ei gammel kjærring når du girer under litt aktiv kjøring?

Jaaa!!

Hvis man skal unngå å slure noe hinsides må man bare slippe clutch brått, ingen av delene er å anbefale så mine girskift har frem til i går vært treeeege :lol:

Spesielt flaut på Vålerbanen når man skal mate ut 1-gir og gire til 2. over haugen på vei ut fra depot :?

Fish: Grattis med dagen!! Cdv-ventil er på både bensin og diesel ja, finnes en haug tråder om den ?=#E(%# ventilen på utenlandske bmw-forumer. Bare å bestille ny ventil for en 50lapp og fjerne innmaten i den.. Kan jo gjøre det med ventilen som sitter der og men kjekt å ha en i reserve i tilfelle man tuller det til.

Er ihvertfall fantastisk å gire/håndtere bilen nå! Slipper å konsentrere meg om å gire ok, det er deilig.

Cdv-ventilen kan jo faktisk føre til mer slitasje på clutch pga sluringa hvis man absolutt prøver å gire litt effektivt :)

Skrevet

Spennende, aldri hørt om denne ventilen.

Kan ha no med at jeg holder meg for det meste til noen gamle travere :)

men greit å vite den dagen jeg handler ny bmw

Skrevet

Husker det irriterte vettet av meg på z4'en. Fikk som oftes til en god teknikk på det, men er jo flaut de gangene en slurer avgårde som en annen pensjonist...

Skrevet
":vgrso0nj]cdv ventilen: Er det den ventilen som gjør at du høres ut som ei gammel kjærring når du girer under litt aktiv kjøring?

Jaaa!!

Hvis man skal unngå å slure noe hinsides må man bare slippe clutch brått, ingen av delene er å anbefale så mine girskift har frem til i går vært treeeege :lol:

Spesielt flaut på Vålerbanen når man skal mate ut 1-gir og gire til 2. over haugen på vei ut fra depot :?

Fish: Grattis med dagen!! Cdv-ventil er på både bensin og diesel ja, finnes en haug tråder om den ?=#E(%# ventilen på utenlandske bmw-forumer. Bare å bestille ny ventil for en 50lapp og fjerne innmaten i den.. Kan jo gjøre det med ventilen som sitter der og men kjekt å ha en i reserve i tilfelle man tuller det til.

Er ihvertfall fantastisk å gire/håndtere bilen nå! Slipper å konsentrere meg om å gire ok, det er deilig.

Cdv-ventilen kan jo faktisk føre til mer slitasje på clutch pga sluringa hvis man absolutt prøver å gire litt effektivt :)

Du trenger ikke å bytte til ventil uten innmat. Det er bare å ta bort ventilen og sette slangene sammen igjen. ;)

Vet noen er redd for garantien og monterer dummyventil for at forhandleren ikke skal oppdage at CDV er fjerna.

Jeg greide aldri å få myke girskift med e91en med CDV montert.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...