Jordfræsar Skrevet September 1, 2012 Skrevet September 1, 2012 Eksos kommer, men først skal det inn for en liten analyse på sjappa nerri her. Men har vel helt ærlig kun sett på remus eksos, men det er vel ikke noe mer en utseende. Du får mer lyd om du kapper av litt eksos Blir som harley davidson på tur! yeah! Kaste kn? Bare gå for org eller noe anna merke som er tilsvarende org? Stemmer det ikke at BMW får levert filter av Mahle?
Nytern Skrevet September 1, 2012 Skrevet September 1, 2012 Ladafjelltur! Tronfjell, norges høyeste fjellvei opp til toppen. 1666moh! Varm på tur opp! Inntar norsk radarstasjon Anlegget i det fjerne tilhører vel NRK mener jeg.. Fjell! Tidenes råeste dørstopper Kunst Hvordan var dette med bremsetromler i aluminium igjen? Er det svidde bremser jeg lukter? Det var det.. Pause.. Ok utsikt Synes det lukter svidd igjen jeg!? Morsom tur, stakkars Lada
flonoen Skrevet September 1, 2012 Skrevet September 1, 2012 K&N på m3'en var iallefall vel verdt pengene! GROM lyd! På diesel er jeg litt skeptisk, høres jo ut som et kraftverk i Haiti uansett.
Jordfræsar Skrevet September 1, 2012 Skrevet September 1, 2012 Trodde det var generelt et bedre filter. Tanken var ikke mer lyd eller bedre ytelse. Men siden mange er så negative er det vel bare å handle Mahle/Org.
knut_olestad Skrevet September 1, 2012 Skrevet September 1, 2012 Ladafjelltur!Tronfjell, norges høyeste fjellvei opp til toppen. 1666moh! Varm på tur opp! [ Bilde ] Inntar norsk radarstasjon [ Bilde ] Anlegget i det fjerne tilhører vel NRK mener jeg.. [ Bilde ] Fjell! [ Bilde ] Tidenes råeste dørstopper [ Bilde ] Kunst [ Bilde ] Hvordan var dette med bremsetromler i aluminium igjen? Er det svidde bremser jeg lukter? [ Bilde ] Det var det.. Pause.. [ Bilde ] Ok utsikt [ Bilde ] Synes det lukter svidd igjen jeg!? [ Bilde ] Morsom tur, stakkars Lada Må innrømme at jeg har lyst på gammel Lada Men jeg har og lyst å kjøre de veiene der med noe med gamp under panseret
Nytern Skrevet September 1, 2012 Skrevet September 1, 2012 Vet du, en gammel Lada hadde du garantert kommet til å hatt det mye fint med! Makan til uslitelige (ja faktisk) biler, de tåler det meste og bringer godt humør hvor enn de ferdes! Etter turen tok jeg meg en tur innom Alvdal, der ble jeg møtt med ungdommer som la seg ned på bakken og tilba Ladaen Naboen min kjører Bmw GS, den går visst fælt oppover der! Vært gøy å prøve noe rallyrigga på den veien, ser ihvertfall for meg at veltebur er en god idé Fant faktisk en geocaching enhet gjemt inni ene lufteventilen på Radarstasjonen. Snål plass å gjemme noe sånt
krholt Skrevet September 1, 2012 Skrevet September 1, 2012 Hvor går man ut i kr.sund ? Ikke kjedelig pub, noe med litt liv. Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2
hylle Skrevet September 1, 2012 Skrevet September 1, 2012 Hvor går man ut i kr.sund ? Ikke kjedelig pub, noe med litt liv. Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2 I seng..
knut_olestad Skrevet September 1, 2012 Skrevet September 1, 2012 Vet du, en gammel Lada hadde du garantert kommet til å hatt det mye fint med!Makan til uslitelige (ja faktisk) biler, de tåler det meste og bringer godt humør hvor enn de ferdes! Etter turen tok jeg meg en tur innom Alvdal, der ble jeg møtt med ungdommer som la seg ned på bakken og tilba Ladaen Naboen min kjører Bmw GS, den går visst fælt oppover der! Vært gøy å prøve noe rallyrigga på den veien, ser ihvertfall for meg at veltebur er en god idé Fant faktisk en geocaching enhet gjemt inni ene lufteventilen på Radarstasjonen. Snål plass å gjemme noe sånt Naboen hadde ei mid 70 stasjonsvogn som han kjørte fra langt oppi nord og ned hit en gang i måneden i årevis, tøff bil Så stasjonsvogn står på ønskelista Slike veier ble flittig leta fram da jeg hadde gamle sierran min, makan til moro skal man lete lenge etter
-Erik- Skrevet September 1, 2012 Skrevet September 1, 2012 K&N på m3'en var iallefall vel verdt pengene! GROM lyd! På diesel er jeg litt skeptisk, høres jo ut som et kraftverk i Haiti uansett. Grom lyd?!?! Kjøp deg Carbon innsug! DA får du "Grom lyd" Er hinsides fornøyd!
FredrikE24 Skrevet September 2, 2012 Skrevet September 2, 2012 Der røyk girkassa på Mercedesen også! Mercedes girkasse nummer 2 jeg ryker, første gang på denne bilen. Kom et realt smell under pådrag også mista jeg alt av framdrift, (Forover i alle gir og revers) noen med peiling på automatkasser her som kan ha en anelse om hva som har skjedd?
Kvasi Skrevet September 2, 2012 Skrevet September 2, 2012 Siden Lada er tema, er nesten helt sikker på at gammeltoyotaen min klatrer lengre
flonoen Skrevet September 2, 2012 Skrevet September 2, 2012 K&N på m3'en var iallefall vel verdt pengene! GROM lyd! På diesel er jeg litt skeptisk, høres jo ut som et kraftverk i Haiti uansett. Grom lyd?!?! Kjøp deg Carbon innsug! DA får du "Grom lyd" Er hinsides fornøyd! Er jo selvsagt alltid grommere lyd å få, men original lyd satt opp mot kn lyd, 1k i kostnad, kn lyd satt opp mot cf innsug lyd, 10k. Kostnad, hva gir met valuta for monitosane? Jeg vet ikke, har ikke prøvd cf innsug
Anbefalte innlegg