Kjexx Skrevet September 2, 2012 Skrevet September 2, 2012 En på jobben har ei merce som har gått 500k. Den er bensin og aldri vært på service.
Dirty Skrevet September 2, 2012 Skrevet September 2, 2012 http://www.vgtv.no/#!id=55805 Haha herregud for noe søppel
Fredrik 90 Skrevet September 2, 2012 Skrevet September 2, 2012 Alle disse trøtte Mercedesene! De er helt sikkert veldig solide å driftsikre og var veldig moderene da de kom, men på design, morrofaktor og kjøreegenskaper så blir 124en gruset av E34. Den er mye mere elegant så se på, den har penere linjer og er rett og slett mer spennende
S.Hafsmo Skrevet September 2, 2012 Skrevet September 2, 2012 M-tech fronten er så utrolig mye penere enn M5. [ Bilde ]
Fredrik Skrevet September 2, 2012 Skrevet September 2, 2012 E34 er uten tvil en av BMW´s aller fineste og klassiske modeller, men den ble aldri et fenomen som Mercedes-Benz W124. Det er forskjellige konkrete årsaker til dette, men en viss grad av hyping er det nok til fordel for W124´en. Byggekvaliteten på W124 i tiden rundt den første faceliften i 1989 er legendarisk. Disse bilene ble bygget til en standard som dessverre er ukjent idag. Murens fall og full markedsliberalisme gjorde hurtig en ende på tyskernes mer nøkterne "engineering no cost" filosofi. Verden ble aldri helt den samme igjen. E34 er imidlertid av en helt annen verden når det gjelder dynamiske egenskaper og ren kjøreglede. Den opplevde kvaliteten er ikke helt på nivå med de beste W124 årgangene, men du verden som BMW slår tilbake i form av "sexappeal"... Turbinfelgene på den originale E34 M5 modellen (nederste bilde) er bare så übercoole... skikkelig nerdete...
S.Hafsmo Skrevet September 2, 2012 Skrevet September 2, 2012 Er det forresten noen brukbare nettsider å handle pærer fra? Kunne tenkt meg å byttet ut ymse pærer, da det ser litt merkelig ut når nærlysene er xenon-hvit, mens resten er "gammelgul". Spesielt parklysene,da disse alltid står på samtidig som nærlys.
Fredrik 90 Skrevet September 2, 2012 Skrevet September 2, 2012 Turbinfelgene på den originale E34 M5 modellen (nederste bilde) er bare så übercoole... skikkelig nerdete... Ja akkurat en sånn 1989 E34 M5 med de turbinfelgene har jeg fryktelig lyst til å eie en gang, rett og slett rått
bcRichard Skrevet September 2, 2012 Skrevet September 2, 2012 Alle disse trøtte Mercedesene! De er helt sikkert veldig solide å driftsikre og var veldig moderene da de kom, men på design, morrofaktor og kjøreegenskaper så blir 124en gruset av E34. Den er mye mere elegant så se på, den har penere linjer og er rett og slett mer spennende [ Bilde ] [ Bilde ] [ Bilde ] Er det bare meg som hater det fæle stabstaget som vises så forbanna godt under fronten på E34 ?!?
Fredrik Skrevet September 2, 2012 Skrevet September 2, 2012 Sjekk dette... cool... skikkelige turbinfelger...
Jordfræsar Skrevet September 2, 2012 Skrevet September 2, 2012 Er det forresten noen brukbare nettsider å handle pærer fra? Kunne tenkt meg å byttet ut ymse pærer, da det ser litt merkelig ut når nærlysene er xenon-hvit, mens resten er "gammelgul". Spesielt parklysene,da disse alltid står på samtidig som nærlys. Mekonomen kan skaffe alt fra xenonkungen.se Litt som dybvik-trading, men aner ikke kvaliteten fra kungen!
hypah Skrevet September 2, 2012 Skrevet September 2, 2012 Er det forresten noen brukbare nettsider å handle pærer fra? Kunne tenkt meg å byttet ut ymse pærer, da det ser litt merkelig ut når nærlysene er xenon-hvit, mens resten er "gammelgul". Spesielt parklysene,da disse alltid står på samtidig som nærlys. Dybvik trading har fine led pærer til park! Evt xenon look, men syns det funker dårlig..
Thewiz Skrevet September 2, 2012 Skrevet September 2, 2012 Ahh, nå er jeg dritt lei! Ble stoppet i teknisk kontroll i dag, IGJEN! Lurer på om jeg skal levere skiltene på hele dritten. Leeei.
[space] Skrevet September 2, 2012 Skrevet September 2, 2012 Hadde han Kineseren brukt 55.000 NOK på DEN DER? Jeg trodde reporteren skulle stoppe etter 55, ikke fullføre 55.000... For 55.000 i Kina ser jeg for meg en kan handle en SKIKKELIG bil. Eller var det her tatt høyde for lønnsforskjeller osv, slik at de 50 kronene han hadde brukt tilsvarer om en nordmann hadde brukt 55.000?
haybimmsen Skrevet September 2, 2012 Skrevet September 2, 2012 Ahh, nå er jeg dritt lei! Ble stoppet i teknisk kontroll i dag, IGJEN! Lurer på om jeg skal levere skiltene på hele dritten. Leeei. Må du på kontroll ?
Thewiz Skrevet September 2, 2012 Skrevet September 2, 2012 Ja, fikk mangellapp og må på kontroll hos biltilsynet. Tror likegodt jeg leverer skiltene, gidder ikke mer
Anbefalte innlegg