knut_olestad Skrevet September 2, 2012 Skrevet September 2, 2012 Gi meg en gæmmæl Datsun! What he said! [ Bilde ]
hermanoo90 Skrevet September 2, 2012 Skrevet September 2, 2012 Akkurat sett filmen Intouchables. VELDIG bra, en av favorittene nå! Se den! http://www.imdb.com/title/tt1675434/Ps. Bonus for oss bilgutter; deilige Maserati Quattroporte scener Så traileren nå, DEN filmen MÅ jeg se, hvordan har jeg gått glipp av den?? takk for at du delte
-Erik- Skrevet September 2, 2012 Skrevet September 2, 2012 Samme her. Ligger det noen på finn da tro? Ligger en litt småtøff 240 der:) Edit; link http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=36104433
Jokkke Skrevet September 2, 2012 Skrevet September 2, 2012 Akkurat sett filmen Intouchables. VELDIG bra, en av favorittene nå! Se den! http://www.imdb.com/title/tt1675434/Ps. Bonus for oss bilgutter; deilige Maserati Quattroporte scener Så traileren nå, DEN filmen MÅ jeg se, hvordan har jeg gått glipp av den?? takk for at du delte +1! Må sees!
Fredrik Skrevet September 3, 2012 Skrevet September 3, 2012 Har kjørt svært langt i en uskrudd 535 og det er riktig det du sier, men jeg opplever 124n mer som et lokomotiv som ligger på veien og spiser motorvei. E34n er sportsligere på alle måter, 124n imponerer ikke på noe prestanda, men er måten den kjører på som er så god. Skjønner godt at den har vært mye brukt som Taxi, bykjøring er en virkelig drøm med litt god taxiflyt Det du opplever er større fjæringsvandring og dermed et mer komfortorientert understel. E34 er som du påpeker vesentlig mer sportslig orientert på godt og vondt. Det er klart at belastningen på understel og chassis er mindre med bedre demping av kreftene i fjærer og gummipakninger. Bilen holder ganske enkelt lenger og virker mindre slitt med årene. Jeg opplever litt av det samme med min E46 som står på standard understel og 195/65-15 felger. Det er ingen ulyder i bilen tiltross for at den har kjørt over 300000 Km.
Fredrik Skrevet September 3, 2012 Skrevet September 3, 2012 hvordan er panamera iforhold til w124? Det er åpenbart på tide å legge seg Wicky... natta...
rublings Skrevet September 3, 2012 Skrevet September 3, 2012 Noen som vil ha en 525ia som er gått ca 235.000km. Litt småfeil, nettopp eu-godkjent og lite rust
flonoen Skrevet September 3, 2012 Skrevet September 3, 2012 Har kjørt svært langt i en uskrudd 535 og det er riktig det du sier, men jeg opplever 124n mer som et lokomotiv som ligger på veien og spiser motorvei. E34n er sportsligere på alle måter, 124n imponerer ikke på noe prestanda, men er måten den kjører på som er så god. Skjønner godt at den har vært mye brukt som Taxi, bykjøring er en virkelig drøm med litt god taxiflyt Det du opplever er større fjæringsvandring og dermed et mer komfortorientert understel. E34 er som du påpeker vesentlig mer sportslig orientert på godt og vondt. Det er klart at belastningen på understel og chassis er mindre med bedre demping av kreftene i fjærer og gummipakninger. Bilen holder ganske enkelt lenger og virker mindre slitt med årene. Jeg opplever litt av det samme med min E46 som står på standard understel og 195/65-15 felger. Det er ingen ulyder i bilen tiltross for at den har kjørt over 300000 Km. Du skriver jo stort sett korrekt i innlegga dine, men her har du skrevet "understel" tre ganger. Er det noe jeg har gått glipp av i norsktimene, eller er det en glipp x3? Noekult: Fantastisk morsom gif! Skikkelig faceplant på han som kjører!
Fredrik Skrevet September 3, 2012 Skrevet September 3, 2012 Du skriver jo stort sett korrekt i innlegga dine, men her har du skrevet "understel" tre ganger. Er det noe jeg har gått glipp av i norsktimene, eller er det en glipp x3? Hehehe... det er nok 3 x skrivefeil. Det er i det minste en konsekvent skrivefeil. Skrivefeilen(e) oppstår fordi jeg skriver dansk til daglig. Et understell skrives "understel" på dansk...
Fredrik 90 Skrevet September 3, 2012 Skrevet September 3, 2012 [ Bilde ]Vet ikke om det er greit å le, men jeg lo høyt! Slapp av noekult, jeg sitter her og flirer av den videoen ennå skjønner ikke poenget med å være så garvalvorlig, ingen av de i videoen så ut til å skade seg nevneverdig annet enn noen blåmerker. Vil heller si det er til pass når man kjører en slik båt i uforsvarlige hastigheter, har man ikke kunnskaper nok så biter båten tilbake og da får man ta følgende. Disse her havna ikke i vannet en gang
Kjexx Skrevet September 3, 2012 Skrevet September 3, 2012 Det var ikke motion på`n på mobilen. Men når jeg så den nå så var den artig.
Tzunami Skrevet September 3, 2012 Skrevet September 3, 2012 ja fikk sett den nå jeg også, så ikke særlig deilig ut men!
Thomaz Skrevet September 3, 2012 Skrevet September 3, 2012 [ Bilde ]Vet ikke om det er greit å le, men jeg lo høyt! Slapp av noekult, jeg sitter her og flirer av den videoen ennå skjønner ikke poenget med å være så garvalvorlig, ingen av de i videoen så ut til å skade seg nevneverdig annet enn noen blåmerker. Vil heller si det er til pass når man kjører en slik båt i uforsvarlige hastigheter, har man ikke kunnskaper nok så biter båten tilbake og da får man ta følgende. Disse her havna ikke i vannet en gang Hehe gliste godt jeg !
Anbefalte innlegg