Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Haha, leverte 5ern på BMW idag for å fikse en ulyd. Så fikk jeg leiebil fra Hertz da dette tok noen dager "in worst case" Fikk jo en bedriten Peugot 3008SW eller noe. Makan til drit. Kjørte rett på p-huset på jobben og tok toget hjem :lol:

Skrevet

blir vell bare synsing, men klarte kjøre bilen hardt rett i fortauskant i går og nå står rattet skeivt mot venstre. lager skrapelyder og antispinn begynner å lyse om jeg svinger til høyre med litt fart. nå lyser antispinn hele tiden.

gjetter selv det er bøyd bærearm elns? skal inn med den på snapdrive på torsdag iværtfall, men tenkte høre her for løye om noen har en ide om hva det kan være :P

Skrevet
Uredigert bilde av 37åringen...

Bilde

Får jeg spørre hvordan du har tilgang på slikt?

Jeg også vil se!

Send bilde og navn på PM eller noe da...

Skrevet
blir vell bare synsing, men klarte kjøre bilen hardt rett i fortauskant i går og nå står rattet skeivt mot venstre. lager skrapelyder og antispinn begynner å lyse om jeg svinger til høyre med litt fart. nå lyser antispinn hele tiden.

gjetter selv det er bøyd bærearm elns? skal inn med den på snapdrive på torsdag iværtfall, men tenkte høre her for løye om noen har en ide om hva det kan være :P

Virker som den E90en din blir rimelig greit brukt...

Edit: er det bare antispinn som lyser, eller er det 3 lamper?

Når jeg monterte coiloversene foran så kom den ledningen i klem, og jeg klipte av den når jeg rygga ut av verkstedet. Sjekk om det er en ledning som er ødelagt? :)

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...