Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er NAV kjønnsdiskriminerende??? Når jeg og x'n skilte lag for mange år siden søkte hu om bidrag. Det tok NAV ett par uker å fastsette en sum som flådde meg. Nå er det omvendt, nå har jeg omsorgen. Beregnet behandlingstid for endring av birdag, 8 måneder!!! Er blitt tildelt ett midlertidig forskudd som er latterlig lavt.

Skrevet
Av ren nysgjerrighet som gitarist, hvilken gitar er det snakk om [space]? :)

Det er en Fender "Telemaster", eller "Jazzcaster" om du vil :)

Altså en telecaster, med jazzmasterkropp.

06C2AA3D-3DA9-41D6-B6A6-63B979CBCF34.JPG

(forøvrig nå malt i BMWs Alpine White, men ble ikke helt fornøyd. Ble litt for grå)

Her! 120 spenn for boksen.. (butikk, 1540 Vestby)

http://www.hobbykunst-norge.no/display.aspx?menuid=393

Skal sjekkes ut!

Om du tenker Dupli Color platinum eller hva den heter så er den lik som Montana Gold som de selger på en sjappe i Lillestrøm for 70 spenn. Eller så har du Torshow!

Platinumserien har ikke den fargen jeg vil ha, men om denne er tilsvarende, og ikke reagerer med Dupli-color, og har bedre fargeutvalg så er den interessant!

Har vært på Torshow, men de hadde ikke rett farge inne.

Skrevet

Gulaktig farge? Blir det butterscotch bond da eller? Forøvrig så er det en av mine favorittfarger, lyst å ta en refinish av min tele special II :)

Sent from my HTC Wildfire S A510e using Tapatalk 2

Skrevet

Nja, litt usikker. Butterscotch er jo gjerne semitransparent, og det toget har gått :)

Noe ala Porsche sin Champagne Yellow har jeg tenkt, men uten å få det customblandet.

Eventuelt bare noe ala vintage eller olympic white, men det å finne rett hvitfarge når en står forran en rad med 10 ulike er ikke lett!

Er krise om den blir beige.

Skrevet

finn en farge, dra til billakkspesialisten, og se i hyllene der, de hjelper deg med å finne den nærmeste ferdigblandete fargen, veldig hjelpsomme der nede! :)

Skrevet

Har vært der og tittet uten å bli overbevist om noen farge :)

Ja, jeg er litt vanskelig. (Og gjerrig. Kunne jo bare fått de til å blande ;) )

Skrevet
Er NAV kjønnsdiskriminerende??? Når jeg og x'n skilte lag for mange år siden søkte hu om bidrag. Det tok NAV ett par uker å fastsette en sum som flådde meg. Nå er det omvendt, nå har jeg omsorgen. Beregnet behandlingstid for endring av birdag, 8 måneder!!! Er blitt tildelt ett midlertidig forskudd som er latterlig lavt.

Hallooo! Var tråsalt en stakkars jente/dame det var snakk om sist da! En sterk mann kan smøre seg med god tolmodighet. Samme gjelder under straffbare forhold osv. Der har vi de beste eksemplene på ren kjønnsdiskriminering! Blir kvalm av det.

Skrevet

Hyggelig å skulle dra avgårde med e23'n i dag tidlig, for å finne ut at asfaltgutta som har drevet på i natt har lagd en slik kant at jeg ikke kommer meg ut fra tomta! :cry:

Skrevet

Jaaaaa, fikk endelig carsoft 6.5 i posten idag! innstalerte alt og skulle til å koble boksen i mellom pc'n og bilen på, nei faan feil ledning.. så nå blir det elkjøp tur!

Skrevet
Jaaaaa, fikk endelig carsoft 6.5 i posten idag! innstalerte alt og skulle til å koble boksen i mellom pc'n og bilen på, nei faan feil ledning.. så nå blir det elkjøp tur!

Du kan like godt gå igang med å installere INPA, carsoft er verdens mest ubrukelige programvare.

Skrevet

Du kan like godt gå igang med å installere INPA, carsoft er verdens mest ubrukelige programvare.

INPA?

gratis program?

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...