-Erik- Skrevet September 5, 2012 Skrevet September 5, 2012 vet dette ikke er finn tråden !http://m.finn.no/car/used/ad.html?finnk ... t_from=140 litt vittig egentlig, bilen ble solgt samme dag den ble lagt ut .., anyway er motstand av disse e39 fangerene men akkurat på denne passa det utrolig godt! Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2 Nei, det passet ikke på denne heller! Men lett å bytte fanger, bilen var fin ellers
Dirty Skrevet September 5, 2012 Skrevet September 5, 2012 Garasje til uken, just ferdig med ringmuren
Fredrik Skrevet September 5, 2012 Skrevet September 5, 2012 ":2hns2e7h]Ja, jeg er litt vanskelig. (Og gjerrig. Kunne jo bare fått de til å blande ) Et fint prosjekt og jeg liker innstillingen...
Tzunami Skrevet September 5, 2012 Skrevet September 5, 2012 Drar og henter arvtakern til Civicen på fredag! så om noen vil ha billig civic så går den for en billig penge;)
Thewiz Skrevet September 5, 2012 Skrevet September 5, 2012 Hva blir det nå Tzunami? Jeg skal handle meg dieseltralle i helgen. Ikke BMW dessverre, men en Mercedes 190D. Får den helt latterlig billig av en kamerat.
Fredrik 90 Skrevet September 5, 2012 Skrevet September 5, 2012 [ Bilde ]Bondebukk. Så ut som en fin E38, kledde felgene Men den "rampa" der hadde jeg vært litt skeptisk til, både å rygge bilen utpå og gå under
Kjexx Skrevet September 5, 2012 Skrevet September 5, 2012 Haha. Det var jeg og. Men den er stabil. Har rikka på den.
wicky124 Skrevet September 5, 2012 Skrevet September 5, 2012 Noen som har erfaring med første generasjon av Lexus Is200? Gode kjørebiler? Den er OK, men jeg husker at CAR beskrev bilen som en mer verdig konkurrent til E36 enn til den samtidige E46. Så mye bedre var E46... hmm...Men den oser jo "kvalitet" og den er såpass sjelden i oslo at den er verdt ett forsøk føler jeg... Pluss det er jo igrunn en litt mer spennende toyota, så er vel ikke helt de store rep-kostnadene?
wicky124 Skrevet September 5, 2012 Skrevet September 5, 2012 Er NAV kjønnsdiskriminerende??? Når jeg og x'n skilte lag for mange år siden søkte hu om bidrag. Det tok NAV ett par uker å fastsette en sum som flådde meg. Nå er det omvendt, nå har jeg omsorgen. Beregnet behandlingstid for endring av birdag, 8 måneder!!! Er blitt tildelt ett midlertidig forskudd som er latterlig lavt. bitches be hustlin...
asv Skrevet September 5, 2012 Skrevet September 5, 2012 btw F*CK verden! Jeg blir 30 imorgen 30 åring med kone, volvo, stasjonsvogn og wicky jr. på vei. Harru brått blitt voksen? Som de sier, du er ikke eldre enn du føler deg
Jordfræsar Skrevet September 5, 2012 Skrevet September 5, 2012 Garasje til uken, just ferdig med ringmuren [ Bilde ] Mange kvadratos snakker vi?
Anbefalte innlegg