fish Skrevet September 8, 2012 Skrevet September 8, 2012 Noen som vet om det ligger RCA inngang ledig på iDrive/navi? Edit. Lurer på om dette hadde passet? http://gdx.no/skiltplate-med-ryggekamera.html
7ertzen Skrevet September 8, 2012 Skrevet September 8, 2012 kan noen forklare meg hvorfor noen kjører rundt med ///M ???? trodde det kun var for M3. men er det m-tech styling elns ???????
fish Skrevet September 8, 2012 Skrevet September 8, 2012 I Nordsjøen spiller "alle" bingo. Høres koselig ut Og når dem ikke spiller bingo, lager dem sølvsmykker.
noekult Skrevet September 8, 2012 Skrevet September 8, 2012 kan noen forklare meg hvorfor noen kjører rundt med ///M ???? trodde det kun var for M3.men er det m-tech styling elns ??????? Korte trekk: Visse modeller har det originalt. I begynnelsen var det 5- og 6-serien på 80-tallet, for å vise at modellen er noe sportsligere enn de andre modellene, uten at de ble motortrimmet. I år ble det tatt i bruk av BMWs M-avdeling igjen, med modeller som ikke helt er "M" (som i M3) men som likevel er offisielt tunet av M-avdelingen. Disse nye modellene ligger over vanlige modeller i ytelse (også motormessig), men under supermodellene. Ekte M-biler går også utover andre linjer enn bare M3 og M5, som f eks X5 M, 1 M Coupe, Z4 M o.l. Disse er alle offisielle supermodeller. Bare for å nevne det; på M3 og M5 står det faktisk M3 og M5 bak, ikke bare et ///M-klistremerke! På første generasjons M6 står det bare "M635 CSi" - ingen regel uten unntak... Det er lett å la seg forvirre, og det er lov. Det har blitt mye rot etterhvert! Men ser du en ///M-klistremerke så betyr det som regel at eieren ønsker å indikere ekstra sportslighet. Dessverre mye dritt ute og kjører med ///M-klistremerke på som IKKE bør ha det etter min mening, så ta det med en klype salt... Haha, "korte trekk"
fish Skrevet September 8, 2012 Skrevet September 8, 2012 Har så lyst til autobahn med 1'ern. Er så herlig bil å kjøre. Lå i rundt 140 på ny E-18 mellom Langangen og Larvik (Telemark/Vestfold) i dag. Så rolig å behagelig... Musikken på passelig volum og ikke ett ord av kjærringa, hu kosa seg i den farta hu også. Lå vel å 'marsjet' i rundt 140 i 10 min, lite/ingen trafikk. Lurer på hvordan bilen oppfører seg i høyere hastigheter. Har ikke akkurat lyst til å prøve det i Norge da...
Mattae Skrevet September 8, 2012 Skrevet September 8, 2012 hehe ikke tørd mer enn tømme 4 gir med min her men herlig følelse er det
wicky124 Skrevet September 9, 2012 Skrevet September 9, 2012 ble ikke så aller verst lørdag likevel.. litt god middag hos mammapappa, så hjem og ta ut klær kona kunne pakke for meg, så ut på byen med gutta på Emil&Samuel.. helt kurant Nå sitter jeg i sofaen og er usikker på om jeg skal sove to timer før jeg må stå opp eller bare se litt tv og dusje og gjøre meg klar i bedagelig tempo..må være på gardermoen kl 0825...så vi akkurat rekker en starbucks vanilla caramell frappe før vi entrer flyet og retter nesen nordover i en uke
Fredrik Skrevet September 9, 2012 Skrevet September 9, 2012 Sitter med en kopp kaffe og venter på at minstemann skal våkne. Han fyller 9 år idag og hans forventninger for dagen er naturligvis skyhøye. Jeg husker hvordan jeg hadde det på hans alder og det er en kjempefin tid. Man er akkurat stor nok til at de tingene man holder på med begynner å bli morsomme, men ikke gammel nok til å la seg påvirke av alvoret (skolen, piker etc.). Han har ønsket seg Lego Mindstorms og det får han... God tur nordover Wicky...
rublings Skrevet September 9, 2012 Skrevet September 9, 2012 Sitter med en kopp kaffe og venter på at minstemann skal våkne. Han fyller 9 år idag og hans forventninger for dagen er naturligvis skyhøye. Jeg husker hvordan jeg hadde det på hans alder og det er en kjempefin tid. Man er akkurat stor nok til at de tingene man holder på med begynner å bli morsomme, men ikke gammel nok til å la seg påvirke av alvoret (skolen, piker etc.). Han har ønsket seg Lego Mindstorms og det får han... God tur nordover Wicky... Ikke dumt.. Husker vi var med på "FIRST LEGO League" på barneskolen. Var et greit prosjekt å styre med etter skoletid
noekult Skrevet September 9, 2012 Skrevet September 9, 2012 noekult, er en mann med få ord.. Hehe, +1 Inntatt rommet nå, air con og vifte på fullt. Godt med privatliv igjen... Også virker det som at hvert rom har sin egen flue - 3. rommet jeg har sett en vimse rundt alene Overlevd tre myggstikk også, ikke dauet av malaria eller fått diare foreløpig ;p Ps. Rosa er altfor vanlig interiørfarge her
[space] Skrevet September 9, 2012 Skrevet September 9, 2012 Hatt barnefri i helga. Våkner likevel 06.30.... I dag klarte jeg å ligge til 09.00 før jeg ikke gadd lenger. Deilig med litt ro og fred på morgenen. Noekult: Mye fliser på gulvet også i følge bildene dine. Blir det ikke litt slitsom akustikk av fliser på gulv og murvegger i såpass store rom?
Fredrik 90 Skrevet September 9, 2012 Skrevet September 9, 2012 Søndagen er for meg sove lenge dag Så nå etterhvert i løpet av formiddagen så blir det å hekte en henger på E34en og komme seg opp på huset for å jobbe litt, isolere litt på loftet og sette inn noen dører i andre etasje Og titter sola fram fra skyene så blir det kanskje bilvask senere i dag også
noekult Skrevet September 9, 2012 Skrevet September 9, 2012 ":2dvepjs6]Noekult: Mye fliser på gulvet også i følge bildene dine. Blir det ikke litt slitsom akustikk av fliser på gulv og murvegger i såpass store rom? Neida, ingen problem i rommene, bortsett fra ekko i gangene, men de er jo tomme så det ordner seg nok etterhvert. Det positive er at flisene holder seg kalde, digg å ta av innetøflene og kjøle føttene hvis man er veldig varm ^^, Egentlig svært overrasket over en ting. Ser ikke rust på bilene her! 25 år gamle og veldig slitne japser som er så godt som rustfrie Står en stor 80-talls Mercedes i kjip stand hos en av naboene,skal ta bilder så kan Wicky og Fredrik få identifisere Den hadde dessverre mye rust, sikkert britisk import (det er veldig vanlig på luksusbiler).
Anbefalte innlegg