awt Skrevet September 9, 2012 Skrevet September 9, 2012 Noen som vet om det ligger RCA inngang ledig på iDrive/navi? Trenger en form for videomodul.
fish Skrevet September 9, 2012 Skrevet September 9, 2012 Hmmm... Akkurat våknet... Og det var fordi noen ringte til meg...
Tzunami Skrevet September 9, 2012 Skrevet September 9, 2012 Samme her! En som ringte på bmw'n skulle aldri ha lagt den ut, for mye stress xD
Thewiz Skrevet September 9, 2012 Skrevet September 9, 2012 Noen som har noen hjul jeg kan låne? Trenger godkjenningsfelger!
haybimmsen Skrevet September 9, 2012 Skrevet September 9, 2012 Skal på bt den 20ende å prøve å godkjenne senkesett, burde jeg ta av gulfilmen da?
Tzunami Skrevet September 9, 2012 Skrevet September 9, 2012 Da er sedanen (funker jo ikke å si verken bmw'n eller e39'n lenger ) mer eller mindre solgt depositum på vei inn på konto, skal bare eugodkjenne den, så kommer nye eier og henter den! :/
wicky124 Skrevet September 9, 2012 Skrevet September 9, 2012 Damn det gikk fort.... Gratulerer....kondolerer.... Endelig spist middag i Harstad...faens norwegian stengte gaten 20min før avgang så måtte kjøpe nye billetter på sas...aldri opplevd så dårlig kundeservice som hos norwegian.. Var 10-12 stk som ikke rakk flyet så blir en massiv klage fra oss alle... Ps...kaldt her i nord...
-Erik- Skrevet September 9, 2012 Skrevet September 9, 2012 Da er sedanen (funker jo ikke å si verken bmw'n eller e39'n lenger ) mer eller mindre solgt depositum på vei inn på konto, skal bare eugodkjenne den, så kommer nye eier og henter den! :/ Solgt type 125000,- eller har du enda en for salg?
Larsgunnar Skrevet September 9, 2012 Skrevet September 9, 2012 Damn det gikk fort.... Gratulerer....kondolerer.... Endelig spist middag i Harstad...faens norwegian stengte gaten 20min før avgang så måtte kjøpe nye billetter på sas...aldri opplevd så dårlig kundeservice som hos norwegian.. Var 10-12 stk som ikke rakk flyet så blir en massiv klage fra oss alle... Ps...kaldt her i nord... Hva har du gjort her oppe?
Tzunami Skrevet September 9, 2012 Skrevet September 9, 2012 Det har vært enormt med pågang på telefon, meldinger og mail, mange som har spurt og lurt og kommet med tilbud, så har vel faktisk vært mer eller mindre stressende har ikke fått lagt fra meg mobilen lenge, og ofte måttet gått ut for å ta telefonen Det er clubsport'en som er solgt ja, så da blir det vel å finne seg noe nytt om ikke lenge
Jokkke Skrevet September 9, 2012 Skrevet September 9, 2012 Da er sedanen (funker jo ikke å si verken bmw'n eller e39'n lenger ) mer eller mindre solgt depositum på vei inn på konto, skal bare eugodkjenne den, så kommer nye eier og henter den! :/ :(
316 Skrevet September 9, 2012 Skrevet September 9, 2012 http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=37047650 Eeehe?
noekult Skrevet September 9, 2012 Skrevet September 9, 2012 Det har vært enormt med pågang på telefon, meldinger og mail, mange som har spurt og lurt og kommet med tilbud, så har vel faktisk vært mer eller mindre stressende har ikke fått lagt fra meg mobilen lenge, og ofte måttet gått ut for å ta telefonen Det er clubsport'en som er solgt ja, så da blir det vel å finne seg noe nytt om ikke lenge Sier som Wicky: gratulerer og kondolerer! M5 neste? Du VAR den bilen. Gleder meg til å se ditt neste prosjekt
haybimmsen Skrevet September 9, 2012 Skrevet September 9, 2012 http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=37047650Eeehe? Ditta virka som noe jalla greier :s
Fredrik 90 Skrevet September 9, 2012 Skrevet September 9, 2012 http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=37047650Eeehe? HAHAHA Dette MÅ være en eller annen "bygdeorginal" Skal vedde på at den ikke har 150 hk en gang...
Anbefalte innlegg