Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gode biler disse X1'ene. Greit med plass, sitter fint over bakken og kommer opp stort sett der man vil om vinteren :) 8-trinns automaten i de nye bimmerne er som fræsarn sier nydelig. Plusser man på en 3Liters rekke6 så er dette en prima bil(om det finnes :-k) :)

Skrevet

er fire store kjøpesentre i harstad... og alle er like kjedelige og folketomme...skjønner ikke hvordan de klarer å holde driften oppe... ikke fant jeg helt vanlige sko her heller...

Skrevet
Noen her som har startet firma?

Vurderer å starte ett It firma som hovedsaklig skal drive service og reprasjoner for privat personer, skal ikke drive med noe salg.

sittet å googlet i syv lange og syv breie men er jo mye forskjellig.

Det er bare jeg som skal drive med dette på fritiden, hvordan går jeg frem og hva slags oppstarts kostnader får jeg`?

og hvordan tar man ut lønn osv?

Dersom noen kan ta seg tid takker jeg veldig på forhåndm send gjerne svar på pm :)

/Stian

Noekult har vel startet eget firma. ;)

Tenker det der er RH ZW1 ;)

Skrevet

E30 M3 Sport-Evo? 2002 turbo?

Hadde nok valgt 2,5 litern i E30 M3, men hadde uansett ikke kjøpt en sånn bil. M635CSI er hva jeg ville kjøpt i stede for M3en, og istede for 2002 turbo så hadde jeg nok valgt en 3,0 CSL :D

Skrevet

E30 M3 Sport-Evo? 2002 turbo?

Hadde nok valgt 2,5 litern i E30 M3, men hadde uansett ikke kjøpt en sånn bil. M635CSI er hva jeg ville kjøpt i stede for M3en, og istede for 2002 turbo så hadde jeg nok valgt en 3,0 CSL :D

E30 M3 Sport Evo har jo nettopp en 2.5 liter på 235 hk, og ikke en 2.3 liter som er mer normalt :)

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...