Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Lastebillappen tok jeg i 1987, den kosta meg den svimlende sum av 9000,- for CEDE :) i dag koster det vel fort 100 000,-

Betalte 26000kr. for C i 2008, og 32000kr. for CE i 2009.. Ja, også 11000kr. for glattkjøring da..

Skrevet
kutta fjær?

nei, men fjæra ligger ikke helt som den skal..

Her ser man enden av fjæra, den skulle vel ligget i sporet som vist på det første bildet.

http://images.bimmers.no/files/nvjvfmhsilqzuel6sym7.jpg

Det er bytta dempere på bilen. De som bytta har kanskje ikke fulgt helt med i timen når de skrudde det sammen igjen.

Fjæra skal ikke ligge i det sporet ;)

Den skal ligge noen cm bortenfor.

Har original monteringsanvisning for Sachs dempere og stusset på dette selv når jeg byttet dempere.

Kan prøve å få lastet opp bilder, men det blir ikke idag.

Syns forøvrig det er en merkelig konstruksjon. Rart at fjæra ikke skal ha noe konkret spor å ligge i.

Skrevet
kutta fjær?

nei, men fjæra ligger ikke helt som den skal..

Her ser man enden av fjæra, den skulle vel ligget i sporet som vist på det første bildet.

http://images.bimmers.no/files/nvjvfmhsilqzuel6sym7.jpg

Det er bytta dempere på bilen. De som bytta har kanskje ikke fulgt helt med i timen når de skrudde det sammen igjen.

Fjæra skal ikke ligge i det sporet ;)

Den skal ligge noen cm bortenfor.

Har original monteringsanvisning for Sachs dempere og stusset på dette selv når jeg byttet dempere.

Kan prøve å få lastet opp bilder, men det blir ikke idag.

Syns forøvrig det er en merkelig konstruksjon. Rart at fjæra ikke skal ha noe konkret spor å ligge i.

Ah ok. Synes det så litt rart ut bare. Hadde vært kjekt å sett monteringsanvisninga. :)

Skal bytte dempere og topplager en gang i fremtiden...:

wg55qx3a9lbzjlko83st.jpg

Tror den har sluppet ut litt olje den dempern.

Skrevet

Da har jeg kjøpt meg Cappelens Kartbok 2011... Stoler ikke på GPS i lengden, min er utdatert (3 år gammel) og de har bygge veier i alle retning i Oslo i det siste :P

Skrevet

Bruker å kjøpe ny gps hver gang jeg krysser landet. sånn just in case.

da sier du "JAI IKKE LIKE BARN JEG RASIST" så legger du på... :P

Det bruker jeg å gjøre.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...