Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
gikk ifra 120 grader til 21 grader innsugs temp på 1.2 bar, syns det er egentlig helt ok :P

Har ikke sett mer enn 18 grader i innsuget mitt, på 1.2 bar

Skrevet
Au, kjørte nettop til jobb nå. Bremsa ned da jeg fikk rødt lys, å hørte noe som sildra. Når jeg kjørte igjen, så sildra det igjen. Så jeg har vann en plass :(((( ødela dagen min :(

Hadde noe lignende i E30n, men der skvalpa det. Var masse drit som hadde tettet dreneringshullene i kanalene, så jeg tok en syl og pirka oppigjen hullene. Det rant ut litervis! Etterpå var det no more skvalp :)

Skrevet
E36 ? Sikkert fra takluka ;)

Ja e36, hvor går kanalene ifra Dreneringen takluka? Å hvor vil vannet da samle seg? Tenkte at det ikke var i gulvet siden jeg høre vannet komme bakene ifra. ? Gulvet har vell masse hinder slik at det ikke renner så fritt? Takk karar! Blir en lang kveld idag med å finne dette.

Skrevet

bare å røske ut interiøret det ;) er ikke så altfor mye jobb, så det klarer du nok på en kveld, og såklart finne feil og montere igjen. men vil anbefale deg å la gulvteppet tørke, om det skal være der "fuktigheten" ligger!

Skrevet

Noen som har tips til å skru av topplageret foran på e36? Sist jeg gjorde det lagde jeg meg eget verktøy for dette. Tok å sveisa en stang til en 16" nøkkel, men finnes det noen spesialverktøy man kan få kjøpt til dette eller har noen noe tips? :)

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...