Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Det spiller jo faen ikke noen rolle når bilen er like tung i fronten som i ræva, vektfordelinga er den samme!

Hva er en hissig firer da? Du kan iallfall se bort i fra BMW sine R4 de siste 10 åra, selv om de er kommet langt det siste året med motorene i F30. Vil ikke akkurat påstå at en E9x 330i har en seig sekser, en E39 520 har det men så har den 150 hester fordelt på 1600 kilo også.

Jeg slutta å lese etter faensetningen, vet at du er av den yngre garde men pass språket!

Isaac Newton, hørt om han?

Jeg foretrekker en bil som er lett i snuten! Selvfølgelig med nær 50/50 vektfordeling! Dette gjør den da altså TILSVARENDE lett i rumpa! Jeg vil ha en lett bil, ikke ett tungt dråg! Jeg liker agile biler uten krimskrams!! Nå klarer jeg ikke å bli mer tydelig!!!11!! :lol:

1-serien min er ribba for utstyr og har den letteste maskinisten som var tilgjengelig fra bmw i 2007. Bilen veier "kun" 1245kg. Den er enda altfor tung, men den er i det minste så lett som man får dem fra fabrikk. I mine øyne er det at den MANGLER ekstrautstyr og stor motor ekstrautstyr i seg selv! Skjønn det den som kan! :mrgreen:

Skrevet

Da er vi mer enige ja. Det hele koker ned til smak og behag, jeg foretrekker også en bil som slipper på rumpa i stede for å skrubbe bortover på fordekka i en sving. Men bilen må ha godt med krefter under panseret og bremser som griper godt så da passer 325en meg ypperlig, ingen M3 men den er "oppjustert" så den i allfall ikke er noen sinke :) Og best av alt, den bruker minimalt med drivstoff :wink:

Skrevet

Hehe, da er vi enige!

Jeg tenker at 3-serie med 6'er diesel alikevel er litt i tyngste laget, men det er jo nettopp derfor jeg prøver å finne en hos en forhandler i nærheten så jeg kan teste selv :)

Lekte meg litt med "lomme"lykt i kveld:

Skrevet
Mye grommere lyd med firer. Har du ikke det asso Fredrik90? Makan!

Nei jeg synes ikke firere har noe særlig tøff lyd altså, men det er øret som hører :) Beste lyden får man fra en Rekkesekser bensin, MEN jeg digger lyden i 325 en også når den får litt turtall. Ikke noe særlig på tomgang men innenifra bilen i godt pådrag så låter det gromt synes jeg, litt sånn voksen og massiv lyd liksom :)

V8 lyd er best <3

Skrevet

Ja 3,0 literen er en tung motor i en så liten bil som 3 serie, samme motoren sitter i både 7 serie og X5 :wink: Men BMW har gjort en formidabel jobb med vektfordelinga, merker ikke noe til den tunge motoren der fremme i forhold til treere med lettere firere.

Hvis du får prøvd en så vil du nok bli overrasket :)

V8 lyd er best <3

V8er er herlig :D Både amcar åtter og BMW åtterne kan lage noen herlige lyder :D

Skrevet

Nå bråkte jo ikke sjuern noe i det hele tatt ved gasspådrag... Men når eksosen var god og varm, og man ga kickdown i en tunnell så kom faktisk gromlyden frem :)

Skrevet
Det spiller jo faen ikke noen rolle når bilen er like tung i fronten som i ræva, vektfordelinga er den samme!

Hva er en hissig firer da? Du kan iallfall se bort i fra BMW sine R4 de siste 10 åra, selv om de er kommet langt det siste året med motorene i F30. Vil ikke akkurat påstå at en E9x 330i har en seig sekser, en E39 520 har det men så har den 150 hester fordelt på 1600 kilo også.

Jeg slutta å lese etter faensetningen, vet at du er av den yngre garde men pass språket!

Isaac Newton, hørt om han?

Jeg foretrekker en bil som er lett i snuten! Selvfølgelig med nær 50/50 vektfordeling! Dette gjør den da altså TILSVARENDE lett i rumpa! Jeg vil ha en lett bil, ikke ett tungt dråg! Jeg liker agile biler uten krimskrams!! Nå klarer jeg ikke å bli mer tydelig!!!11!! :lol:

1-serien min er ribba for utstyr og har den letteste maskinisten som var tilgjengelig fra bmw i 2007. Bilen veier "kun" 1245kg. Den er enda altfor tung, men den er i det minste så lett som man får dem fra fabrikk. I mine øyne er det at den MANGLER ekstrautstyr og stor motor ekstrautstyr i seg selv! Skjønn det den som kan! :mrgreen:

s14 og m42/44 er jo potente BMW motorer da, bare for å komme med noen :wink:

Skrevet

Starte dagen med å vaske en svær Transit. Tar det med ro, og plutselig starter selgeren å stresse. Ikke kult. Og midt oppi det hele får vi 2 nye biler jeg må gå over. Gleder meg til dette kjøret er over ...

Skrevet

den bmw'n burde vært høyere i front, og ikke såå høy bak..

tenker ikke på bakkeklaring, men panseret burde ikke skråne sånn..

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...