Nytern Skrevet September 16, 2012 Skrevet September 16, 2012 Det spiller jo faen ikke noen rolle når bilen er like tung i fronten som i ræva, vektfordelinga er den samme!Hva er en hissig firer da? Du kan iallfall se bort i fra BMW sine R4 de siste 10 åra, selv om de er kommet langt det siste året med motorene i F30. Vil ikke akkurat påstå at en E9x 330i har en seig sekser, en E39 520 har det men så har den 150 hester fordelt på 1600 kilo også. Jeg slutta å lese etter faensetningen, vet at du er av den yngre garde men pass språket! Isaac Newton, hørt om han? Jeg foretrekker en bil som er lett i snuten! Selvfølgelig med nær 50/50 vektfordeling! Dette gjør den da altså TILSVARENDE lett i rumpa! Jeg vil ha en lett bil, ikke ett tungt dråg! Jeg liker agile biler uten krimskrams!! Nå klarer jeg ikke å bli mer tydelig!!!11!! 1-serien min er ribba for utstyr og har den letteste maskinisten som var tilgjengelig fra bmw i 2007. Bilen veier "kun" 1245kg. Den er enda altfor tung, men den er i det minste så lett som man får dem fra fabrikk. I mine øyne er det at den MANGLER ekstrautstyr og stor motor ekstrautstyr i seg selv! Skjønn det den som kan!
Fredrik 90 Skrevet September 16, 2012 Skrevet September 16, 2012 Da er vi mer enige ja. Det hele koker ned til smak og behag, jeg foretrekker også en bil som slipper på rumpa i stede for å skrubbe bortover på fordekka i en sving. Men bilen må ha godt med krefter under panseret og bremser som griper godt så da passer 325en meg ypperlig, ingen M3 men den er "oppjustert" så den i allfall ikke er noen sinke Og best av alt, den bruker minimalt med drivstoff
Nytern Skrevet September 16, 2012 Skrevet September 16, 2012 Hehe, da er vi enige! Jeg tenker at 3-serie med 6'er diesel alikevel er litt i tyngste laget, men det er jo nettopp derfor jeg prøver å finne en hos en forhandler i nærheten så jeg kan teste selv Lekte meg litt med "lomme"lykt i kveld:
wicky124 Skrevet September 17, 2012 Skrevet September 17, 2012 Mye grommere lyd med firer. Har du ikke det asso Fredrik90? Makan! Nei jeg synes ikke firere har noe særlig tøff lyd altså, men det er øret som hører Beste lyden får man fra en Rekkesekser bensin, MEN jeg digger lyden i 325 en også når den får litt turtall. Ikke noe særlig på tomgang men innenifra bilen i godt pådrag så låter det gromt synes jeg, litt sånn voksen og massiv lyd liksom V8 lyd er best <3
Fredrik 90 Skrevet September 17, 2012 Skrevet September 17, 2012 Ja 3,0 literen er en tung motor i en så liten bil som 3 serie, samme motoren sitter i både 7 serie og X5 Men BMW har gjort en formidabel jobb med vektfordelinga, merker ikke noe til den tunge motoren der fremme i forhold til treere med lettere firere. Hvis du får prøvd en så vil du nok bli overrasket V8 lyd er best <3 V8er er herlig Både amcar åtter og BMW åtterne kan lage noen herlige lyder
wicky124 Skrevet September 17, 2012 Skrevet September 17, 2012 Nå bråkte jo ikke sjuern noe i det hele tatt ved gasspådrag... Men når eksosen var god og varm, og man ga kickdown i en tunnell så kom faktisk gromlyden frem
liffi Skrevet September 17, 2012 Skrevet September 17, 2012 Mandag .. godt å jobbe i dette møkka været
Dirty Skrevet September 17, 2012 Skrevet September 17, 2012 Det spiller jo faen ikke noen rolle når bilen er like tung i fronten som i ræva, vektfordelinga er den samme!Hva er en hissig firer da? Du kan iallfall se bort i fra BMW sine R4 de siste 10 åra, selv om de er kommet langt det siste året med motorene i F30. Vil ikke akkurat påstå at en E9x 330i har en seig sekser, en E39 520 har det men så har den 150 hester fordelt på 1600 kilo også. Jeg slutta å lese etter faensetningen, vet at du er av den yngre garde men pass språket! Isaac Newton, hørt om han? Jeg foretrekker en bil som er lett i snuten! Selvfølgelig med nær 50/50 vektfordeling! Dette gjør den da altså TILSVARENDE lett i rumpa! Jeg vil ha en lett bil, ikke ett tungt dråg! Jeg liker agile biler uten krimskrams!! Nå klarer jeg ikke å bli mer tydelig!!!11!! 1-serien min er ribba for utstyr og har den letteste maskinisten som var tilgjengelig fra bmw i 2007. Bilen veier "kun" 1245kg. Den er enda altfor tung, men den er i det minste så lett som man får dem fra fabrikk. I mine øyne er det at den MANGLER ekstrautstyr og stor motor ekstrautstyr i seg selv! Skjønn det den som kan! s14 og m42/44 er jo potente BMW motorer da, bare for å komme med noen
SofaKingFresh Skrevet September 17, 2012 Skrevet September 17, 2012 Lekte meg litt med "lomme"lykt i kveld: Åssen lommelykt var det?
wicky124 Skrevet September 17, 2012 Skrevet September 17, 2012 På jobb igjen etter 3ukers ferie....Ikke digg....Ikke digg i det hele tatt...
Jordfræsar Skrevet September 17, 2012 Skrevet September 17, 2012 Hva synes dere? Selv synes jeg det er en krysning av mercedes og peugeot. Hmm...
StianA Skrevet September 17, 2012 Skrevet September 17, 2012 Selv den enkleste oppgave kan være ett mareritt på en mandags morgen :\ @Jordfræsar den imponerte ikke meg noe særlig
SofaKingFresh Skrevet September 17, 2012 Skrevet September 17, 2012 Starte dagen med å vaske en svær Transit. Tar det med ro, og plutselig starter selgeren å stresse. Ikke kult. Og midt oppi det hele får vi 2 nye biler jeg må gå over. Gleder meg til dette kjøret er over ...
Tzunami Skrevet September 17, 2012 Skrevet September 17, 2012 den bmw'n burde vært høyere i front, og ikke såå høy bak.. tenker ikke på bakkeklaring, men panseret burde ikke skråne sånn..
Anbefalte innlegg